Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7159z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie planu ogólnego Gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie planu ogólnego Gminy

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łubianka
Aleja Jana Pawła II 8
87-152 Łubianka
powiat: toruński
tel.: 56 678 82 17 / 56 678 82 18
przetargi@lubianka.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Łubianka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 56 678 82 17 /
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
postępowanie prowadzone w celu udzjelenia zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty
130 000 zł netto

Rozdział 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Planu Ogólnego dla całej Gminy Łubianka - zwanym dalej ,,planem" (wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej) w sposób i w terminach określonych w ,,Harmonogramie realizacji prac" stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, zwany dalej ,,Harmonogramem", sporządzonym przez Wykonawcę i dostarczonym do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
2. Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą u.p.z.p.",
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r., w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r., poz. 2758),
3) ustawą z dnia 3 października 2008 r., o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),
4) zapisami uchwały LVIII/572/2024 Rady Gminy Łubianka z dnia 19 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Łubianka,
5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.

Dokument nr: WO.271.16.2024

Składanie ofert:
3. Oferty w ramach przedmiotowego postępowania można składać w następujący sposób:
1) w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem, którą po sporządzeniu należy spakować w kopertę, która zostanie opatrzona dopiskiem ,,Oferta na opracowanie planu ogólnego Gminy Łubianka" - ofertę sporządzoną w takiej postaci należy złożyć w terminie składania ofert w sekretariacie Urzędu Gminy Łubianka (Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka);
lub
2) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym - oferta sporządzona w taki sposób winna być wysłana do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl.
4. Oferty musza zostać złożone w jeden ze sposobów wskazanych w ust. 3 w terminie do dnia 30.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2025 roku
2. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień opublikowania planu ogólnego w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko - Pomorskiego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy pod warunkiem zmiany terminu wprowadzenia planów ogólnych określonego w ustawie oraz w przypadku wydłużenia terminu kwalifikowalności wydatków na sporządzenie planów ogólnych ze środków Krajowego Planu Odbudowy. Termin wydłużenia nie może przekroczyć 12 miesięcy, tym samym maksymalny okres realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć 30 grudnia 2026 roku.

Wymagania:
3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia planu zgodnie z
przepisami ustawy u.p.z.p. z w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e,
13f, 13g, 13h, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r., a także
przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym m.in.:
1) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowań projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych);
2) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
3) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
4) udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach,
spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta,
przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
5) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 ustawy u.p.z.p., w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy u.p.z.p.;
6) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie planu ogólnego (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
7) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy u.p.z.p.;
8) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy u.p.z.p. (na różnych etapach opracowania planu);
9) przeprowadzenie strategicznej oceny odziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy odziaływania na środowisko dla projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.);
10) wykonanie opracowania ekofizjograficznego;
11) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
12) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
13) Wykonawca zamówienia zobowiązuje się na własny koszt do pozyskania wszelkich materiałów i dokumentów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie są w posiadaniu Wójta Gminy Łubianka/Urzędu Gminy Łubianka
14) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą u.p.z.p. oraz rozporządzeniem w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem i ogłoszeniu uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym.
15) Wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia

Rozdział 3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1) wykonali tj. ukończyli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 opracowań polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także opracowań dotyczących zmian planów lub studium) w tym co najmniej jednego opracowania o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać nr uchwały, daty uchwalenia i nazwę organu uchwalającego oraz datę publikacji (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
oraz:
2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym:
a) co najmniej jedną osobą, do sporządzenia planów ogólnych to jest osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2023 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r.,
b) co najmniej jedna osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., póz. 1094 ze zm.)
Wskazane osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Rozdział 5 OPIS SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, przy wykorzystaniu formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego
2. Do oferty wymaga się złożenia wykazu usług oraz wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Wraz z wykazem osób wymagane jest przedłożenie kopii ich uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia.

Rozdział 6. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Na załączonym do Zapytania Ofertowego formularzu oferty, należy podać cenę netto, którą trzeba powiększyć o odpowiednią stawkę podatku VAT, wskazując tym samym cenę oferty brutto.
2. Wartości wszelkich cen oferty należy podać cyfrą w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
Rozdział 8. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, i/lub osobiście i/lub pocztą elektroniczną.
2. Podczas komunikacji w ramach niniejszego postępowania zaleca się aby Wykonawca powoływał się na numer postępowania - W0.271.16.2024
Rozdział 10 SPOSÓB ROZLICZEŃ
1. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna będzie w dwóch częściach, w kwocie 50% wartości kontraktu.
2. Wszelkie rozliczenia wynikające z realizacji niniejszego postępowania dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
3. Więcej informacji dotyczących warunków płatności znajduje się we wzorze umowy, która stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego
Rozdział 11 DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy oraz roszczenia odszkodowawcze.

2. Wykonawcy występujący jako Spółka cywilna zobowiązani są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób reprezentowania spółki.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
1) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
2) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy.
Zamawiający informuję, że o możliwość realizacji zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., póz. 835 z późn. zm.).

Uwagi:
Rozdział 7. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
NAZWA KRYTERIUM WAGA WZÓR
CENA ,,C" 100 pkt C = C"in X 100 pkt Cb Gdzie: C - liczba punktów uzyskana przez ofertę w kryterium CENA, Cmin - cena minimalna z badanych ofert, Cb- cena z oferty badanej.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta uzyska największą ilość punktów tj. zaoferuje najniższą cenę.

Kontakt:
Rozdział 9. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU
Osoba wyznaczona do kontaktu: Marcin Szymeczko - Urząd Gminy Łubianka;
Adam Kierzkowski - Urząd Gminy Łubianka.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie warunków udzjelenia zamówienia pod adresem e-mail: przetargi@lubianka.pl i/lub pisemnie w godzinach pracy Urzędu Gminy Łubianka.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.