Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7159z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu - nadzór inspektorski w branży mechaniczno-montażowej oraz towarzyszących

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku
ul. Elbląska 135
80-718 Gdańsk
powiat: Gdańsk
magdalena.sinicka@lotosserwis.pl
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1567703,e1c1805586ed5e9eda712ba0d30efac5.html
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OS/019/24/GS Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno-montażowej oraz towarzyszących
Treść zapytania:
Gdańsk, dnia 23.04.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR OS/019/24/GS
Szanowni Państwo,
Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w procesie wyboru kontrahenta dotyczącym:
,,Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących"
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Wykonawcę do realizacji zadania.
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Opis przedmiotu Zapytania Ofertowego:
Wybór Wykonawcy do realizacji usługi pn. ,,Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących".
1.1. Specyfikacja zakresu prac:
a) Nadzór inspektorski z ramienia ORLEN S.A. nad pracami wykonywanymi w trakcie realizacji i odbioru prac remontowych na instalacji HOG (Odsiarczanie Gudronu) w branżach:
mechaniczno - montażowej, m.in. aparaty wymiany ciepła, zbiorniki, piece, filtry, rurociągi technologiczne, armatura, etc.;
towarzyszące, n.in. czyszczenie aparatów, prace izolerskie, rusztowania, prace antykorozyjne, etc.
b) Szczegółowy zakres obowiązków przedstawiono w Załączniku nr 1.
UWAGA:
? Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie przepracowanych godzin potwierdzonych podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru nie częściej niż raz w miesiącu.
? Wszystkie ustalenia należy przeprowadzać w porozumieniu z inżynierami SUR.
? Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na od 1 do 6 pracowników nadzoru.
? Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Wykonawcę do realizacji zadania. Oferent może dedykować dowolną ilość pracowników z przedziału od 1 do 6.
? Stawki podane przez Oferenta w Załączniku nr 2 Oferta cenowa Wykonawcypowinny zawierać wszelkie koszty Oferenta (np. mobilizację, wyżywienie, nocleg itp.).
1.2 Czas pracy:
Tryb pracy:
poniedziałek - piątek (godz. podstawowe) 8h zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego - gwarantowane
poniedziałek - piątek (godz. nadliczbowe) powyżej ośmiu godzin pracy. Zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego-niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego
sobota (godz. nadliczbowe) zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego -niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego
1.2.2. Kompetencje oddelegowanych pracowników:
Oddelegowani do zadania inspektorzy powinni posiadać:
Inżynierowie o profilu mechanicznym z doświadczeniem przy remontach petrochemicznych.
Umiejętność odczytywania dokumentacji, rysunków technicznych w szczególności dokumentacji dla rurociągów.
Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu prac.
Dobry stan zdrowia oraz winni być dopuszczeni do prac na wysokości - potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lekarskim.
Aktualne szkolenia BHP.
Certyfikaty IWE, IWI lub VT (dodatkowe atuty)
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia kompetencji zgłoszonych pracowników oraz wykonania audytu u potencjalnego Wykonawcy.
1.2.3. Wykonawca zapewni dla każdego inspektora:
Mobilny telefon służbowy.
Wg potrzeby dodatkowy sprzęt zabezpiecza we własnym zakresie Oferent.
Sprzęt komputerowy (laptop) z dostępem do Internetu wraz z oprogramowaniem MS Office, MS Project, oprogramowanie do przeglądania plików CAD (dwg i dxf).
Drukarkę wraz z skanerem (format A4 i A3).
Odzież roboczą.
1.2.4 Zamawiający zapewni:
? Kontener socjalno - biurowy z dostępem do sieci Internet oraz kontener sanitarny.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. Poniedziałek - piątek (godz. podstawowe) 8h zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego - gwarantowane 1 szt.
2. Poniedziałek - piątek (godz. nadliczbowe) powyżej ośmiu godzin pracy. Zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego- niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Sobota (godz. nadliczbowe) zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego - niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego 1 szt.
Dodatkowe warunki formalne:
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "OS/019/24/GS Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno-montażowej oraz towarzyszących"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:

Dokument nr: Z208/122598

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1567703,e1c1805586ed5e9eda712ba0d30efac5.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
24- 04- 2024 07: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
30- 04- 2024 11: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
26- 04- 2024 11: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1567703,e1c1805586ed5e9eda712ba0d30efac5.html

Uwagi:
2. Kryteria oceny oferty:
? Cena
? Doświadczenie
3. Zastrzeżenia Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że:
a) Wykonawca powinien wyznaczyć swojego przedstawiciela do formalnych kontaktów z Zamawiającym;
b) nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem lub dostarczeniem Oferty;
c) nadesłane Oferty nie będą zwracane Oferentom;
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia całości lub dowolnej części Oferty;
e) jeśli strony nie dojdą do porozumienia co do wszystkich postanowień przyszłej umowy i umowa nie zostanie zawarta, to Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
f) zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Dostawy/Robót/Prac danego zakresu;
g) zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z Oferentami drogą mailową lub faksem na adres wskazany przez Oferenta;
h) zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania Ofertowego bez podania przyczyny, w każdym czasie, w takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego;
i) zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu wyboru kontrahenta bez wyboru którejkolwiek z Ofert, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
j) zastrzega sobie prawo, że po złożeniu Ofert nastąpi ich ocena według kryteriów określonych przez Zamawiającego oraz wybranie Oferenta lub Oferentów, z którymi będą prowadzone dalsze negocjacje;
k) wybór Oferenta/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia Oferty;
l) zastrzega sobie prawo, aż do upływu terminu składania Ofert, wprowadzenia zmian w Zapytaniu Ofertowym, o którym zobowiązani jesteśmy zawiadomić wszystkich Oferentów;
m) ocena Ofert dokonywana będzie przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. Prace Komisji przebiegać będą według zasad określonych w Procedurze SRW 72.04.00.00 ,,Zasady wyboru kontrahenta..." dostępnej w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135;
n) przed złożeniem Oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze szczegółowymi warunkami postępowania przy robotach wykonywanych na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku zawartymi w ,,Informatorze o zasadach postępowania na terenie Grupy LOTOS S.A." - Informator jest dostępny w Biurze Realizacji Projektów ORLEN Serwis S.A. w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 135;
o) Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu Art. 3.1 pkt 32 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21),w odniesieniu do wszystkich rodzajów i ilości odpadów, które zostaną wytworzone w wyniku prowadzonych robót objętych procesem wyboru kontrahenta (za wyjątkiem złomu, który pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zgromadzenia i przewiezienia go do Magazynu Złomu na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku);
p) Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym dokumencie przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania Oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób i do innych celów.
4. Informacje dotyczące pytań i odpowiedzi:
a) Na pytania dotyczące Zapytania Ofertowego odpowiedzi udziela Komisja wyboru kontrahenta wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
b) Wszystkie pytania dodatkowe należy zgłaszać do dnia 26.04.2024r. do godz. 11:00.
c) Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim Oferentom po upływie terminu zadawania pytań.
d) Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu wyznaczonym nie będą rozpatrywane.
5. Opis sposobu uczestniczenia w postępowaniu i złożenia oferty:
a) Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę.
b) Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o złożenie Ofertyna Platformie Zakupowej LOGINTRADEdo dnia 30.04.2024r. do godz. 11:00.
c) Oferta powinna być:
? sporządzona w języku polskim,
? podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Oferenta,
? złożona tylko na Platformie Zakupowej z podziałem na ofertę handlową i merytoryczną.
Prosimy o prawidłowe złożenie oferty i umieszczenie formularza ofertowego - część handlowa (Załącznik nr 2) w części handlowej, natomiast pozostałe dokumenty w części merytorycznej. Instrukcja dla Oferenta znajduje się w Załączniku nr 6.
6. Ochrona danych osobowych:
a) Na potrzeby realizacji niniejszego postępowania Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe swoich reprezentantów lub przedstawicieli wskazanych w Zapytaniu Ofertowym, Ofercie oraz innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień niniejszego Zapytania Ofertowego.
b) Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 w terminie najpóźniej miesiąca po pozyskaniu danych osobowych lub przy pierwszej komunikacji z osobą, której dane dotyczą o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy, w tym o celu i zakresie przekazania danych, wskazanych w niniejszej klauzuliinformacyjnej.
c) Każda ze Stron zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak też ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z przetwarzaniem danychosobowych.
d) Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej ,,RODO"), przekazanych ORLEN Serwis S.A. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy jest ORLEN Serwis S.A. z siedzibą: ul. Chemików 7 09-411Płock.
e) Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez e-mail:daneosobowe.serwis@orlen.pl lub pisemnie na adres ORLEN Serwis S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock z dopiskiem ,,Ochrona danych".
f) Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niejwynikających.
g) Podstawą prawną przetwarzania przez ORLEN Serwis S.A. danych osobowych drugiej Strony w celach wskazanych powyżejjest:
? podjęcie działań w celu zawarcia i wykonywania Umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit bRODO,
? wypełnianie obowiązków prawnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO związanych m.in. z przepisami podatkowymi oraz przepisami orachunkowości,
? prawnie uzasadniony interes ORLEN Serwis S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO związany z realizacją postanowień Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających.
h) Dane osobowe drugiej Strony mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ORLEN Serwis S.A. w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Umowy, świadczących usługi księgowe, pocztowe, archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z ORLEN Serwis S.A.. i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracji skarbowej.
i) Dane przetwarzane będą przez czas realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z Umową oraz przez czas określony przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi sprawozdawczościfinansowej.
j) Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczeniaprzetwarzaniaorazprawowniesieniasprzeciwuwprzypadkukiedyORLEN Serwis S.A. przetwarzania dane w oparciu o uzasadniony interes, o którym mowa w ust. 7 lit. c niniejszego paragrafu.
k) Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Klauzule sankcyjne:
W związku z zakazami określonymi w przepisach sankcyjnych wydanych w związku z agresją
na Ukrainę, w szczególności:
a) Rozporządzeniu Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE.L Nr 229, str. 1, z późn. zm.),
b) Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE.L Nr 134, str. 1, z późn. zm.) oraz
c) Rozporządzeniu Rady (EU) 2022/263 w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na uznanie niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich obwodów donieckiego i ługańskiego oraz nakazanie rozmieszczenia rosyjskich sił zbrojnych na tych obszarach (Dz.U.UE.L.2022.42I, str. 77, z późn. zm.),
Oferent przystępując do postępowania zakupowego i składając ofertę w odpowiedzi na to zapytanie ofertowe gwarantuje, że towary/wyroby (w tym również towary/wyroby dostarczane w ramach realizowanych usług), które miałyby zostać nabyte przez Rafinerię Gdańską Sp. z o. o. w wyniku realizacji złożonej oferty, nie będą pochodzić lub nie zostaną wywiezione z Rosji lub z Białorusi lub obwodów ługańskiego lub donieckiego (terytoriów Ukrainy).
8. Standardy obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN:
Wykonawcaoświadcza, iż zapoznał się z dokumentami: ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz ,,Polityka ochrony praw człowieka w Grupie Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/polityka-ochrony-praw-czlowieka).Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców ze ww. dokumentami.
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN standardy dotyczące polityki antykorupcyjnej, zasad przyjmowania upominków, zgłaszania nieprawidłowości oraz zarządzania konfliktem interesów (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/nasze-standardy/standardy-antykorupcyjne). Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem.
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Magdalena Sinicka-Więcaszek
tel:
e-mail: magdalena.sinicka@lotosserwis.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.