dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Myślenice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu - nadzór inspektorski w branży mechaniczno-montażowej oraz towarzyszących |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku ul. Elbląska 135 80-718 Gdańsk powiat: Gdańsk magdalena.sinicka@lotosserwis.pl https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1567703,e1c1805586ed5e9eda712ba0d30efac5.html |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OS/019/24/GS Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno-montażowej oraz towarzyszących Treść zapytania: Gdańsk, dnia 23.04.2024r. ZAPYTANIE OFERTOWE NR OS/019/24/GS Szanowni Państwo, Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w procesie wyboru kontrahenta dotyczącym: ,,Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących" Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Wykonawcę do realizacji zadania. I. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Opis przedmiotu Zapytania Ofertowego: Wybór Wykonawcy do realizacji usługi pn. ,,Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno - montażowej oraz towarzyszących". 1.1. Specyfikacja zakresu prac: a) Nadzór inspektorski z ramienia ORLEN S.A. nad pracami wykonywanymi w trakcie realizacji i odbioru prac remontowych na instalacji HOG (Odsiarczanie Gudronu) w branżach: mechaniczno - montażowej, m.in. aparaty wymiany ciepła, zbiorniki, piece, filtry, rurociągi technologiczne, armatura, etc.; towarzyszące, n.in. czyszczenie aparatów, prace izolerskie, rusztowania, prace antykorozyjne, etc. b) Szczegółowy zakres obowiązków przedstawiono w Załączniku nr 1. UWAGA: ? Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie przepracowanych godzin potwierdzonych podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru nie częściej niż raz w miesiącu. ? Wszystkie ustalenia należy przeprowadzać w porozumieniu z inżynierami SUR. ? Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na od 1 do 6 pracowników nadzoru. ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Wykonawcę do realizacji zadania. Oferent może dedykować dowolną ilość pracowników z przedziału od 1 do 6. ? Stawki podane przez Oferenta w Załączniku nr 2 Oferta cenowa Wykonawcypowinny zawierać wszelkie koszty Oferenta (np. mobilizację, wyżywienie, nocleg itp.). 1.2 Czas pracy: Tryb pracy: poniedziałek - piątek (godz. podstawowe) 8h zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego - gwarantowane poniedziałek - piątek (godz. nadliczbowe) powyżej ośmiu godzin pracy. Zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego-niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego sobota (godz. nadliczbowe) zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego -niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego 1.2.2. Kompetencje oddelegowanych pracowników: Oddelegowani do zadania inspektorzy powinni posiadać: Inżynierowie o profilu mechanicznym z doświadczeniem przy remontach petrochemicznych. Umiejętność odczytywania dokumentacji, rysunków technicznych w szczególności dokumentacji dla rurociągów. Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu prac. Dobry stan zdrowia oraz winni być dopuszczeni do prac na wysokości - potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lekarskim. Aktualne szkolenia BHP. Certyfikaty IWE, IWI lub VT (dodatkowe atuty) UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia kompetencji zgłoszonych pracowników oraz wykonania audytu u potencjalnego Wykonawcy. 1.2.3. Wykonawca zapewni dla każdego inspektora: Mobilny telefon służbowy. Wg potrzeby dodatkowy sprzęt zabezpiecza we własnym zakresie Oferent. Sprzęt komputerowy (laptop) z dostępem do Internetu wraz z oprogramowaniem MS Office, MS Project, oprogramowanie do przeglądania plików CAD (dwg i dxf). Drukarkę wraz z skanerem (format A4 i A3). Odzież roboczą. 1.2.4 Zamawiający zapewni: ? Kontener socjalno - biurowy z dostępem do sieci Internet oraz kontener sanitarny. Produkty: Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi 1. Poniedziałek - piątek (godz. podstawowe) 8h zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego - gwarantowane 1 szt. 2. Poniedziałek - piątek (godz. nadliczbowe) powyżej ośmiu godzin pracy. Zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego- niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Sobota (godz. nadliczbowe) zgodnie z obowiązującym trybem zmianowym u Zamawiającego - niegwarantowane, zgłaszane w zależności od potrzeb Zamawiającego 1 szt. Dodatkowe warunki formalne: Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "OS/019/24/GS Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku - nadzór inspektorski w branży mechaniczno-montażowej oraz towarzyszących" Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Tytuł pytania: Treść pytania: Dokument nr: Z208/122598 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1567703,e1c1805586ed5e9eda712ba0d30efac5.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 24- 04- 2024 07: 00 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 30- 04- 2024 11: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 26- 04- 2024 11: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1567703,e1c1805586ed5e9eda712ba0d30efac5.html Uwagi: 2. Kryteria oceny oferty: ? Cena ? Doświadczenie 3. Zastrzeżenia Zamawiającego: Zamawiający informuje, że: a) Wykonawca powinien wyznaczyć swojego przedstawiciela do formalnych kontaktów z Zamawiającym; b) nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem lub dostarczeniem Oferty; c) nadesłane Oferty nie będą zwracane Oferentom; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia całości lub dowolnej części Oferty; e) jeśli strony nie dojdą do porozumienia co do wszystkich postanowień przyszłej umowy i umowa nie zostanie zawarta, to Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia; f) zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Dostawy/Robót/Prac danego zakresu; g) zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z Oferentami drogą mailową lub faksem na adres wskazany przez Oferenta; h) zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania Ofertowego bez podania przyczyny, w każdym czasie, w takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego; i) zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu wyboru kontrahenta bez wyboru którejkolwiek z Ofert, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia; j) zastrzega sobie prawo, że po złożeniu Ofert nastąpi ich ocena według kryteriów określonych przez Zamawiającego oraz wybranie Oferenta lub Oferentów, z którymi będą prowadzone dalsze negocjacje; k) wybór Oferenta/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia Oferty; l) zastrzega sobie prawo, aż do upływu terminu składania Ofert, wprowadzenia zmian w Zapytaniu Ofertowym, o którym zobowiązani jesteśmy zawiadomić wszystkich Oferentów; m) ocena Ofert dokonywana będzie przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. Prace Komisji przebiegać będą według zasad określonych w Procedurze SRW 72.04.00.00 ,,Zasady wyboru kontrahenta..." dostępnej w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135; n) przed złożeniem Oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze szczegółowymi warunkami postępowania przy robotach wykonywanych na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku zawartymi w ,,Informatorze o zasadach postępowania na terenie Grupy LOTOS S.A." - Informator jest dostępny w Biurze Realizacji Projektów ORLEN Serwis S.A. w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 135; o) Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu Art. 3.1 pkt 32 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21),w odniesieniu do wszystkich rodzajów i ilości odpadów, które zostaną wytworzone w wyniku prowadzonych robót objętych procesem wyboru kontrahenta (za wyjątkiem złomu, który pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zgromadzenia i przewiezienia go do Magazynu Złomu na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku); p) Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym dokumencie przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania Oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób i do innych celów. 4. Informacje dotyczące pytań i odpowiedzi: a) Na pytania dotyczące Zapytania Ofertowego odpowiedzi udziela Komisja wyboru kontrahenta wyłącznie poprzez Platformę Zakupową. b) Wszystkie pytania dodatkowe należy zgłaszać do dnia 26.04.2024r. do godz. 11:00. c) Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim Oferentom po upływie terminu zadawania pytań. d) Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu wyznaczonym nie będą rozpatrywane. 5. Opis sposobu uczestniczenia w postępowaniu i złożenia oferty: a) Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę. b) Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o złożenie Ofertyna Platformie Zakupowej LOGINTRADEdo dnia 30.04.2024r. do godz. 11:00. c) Oferta powinna być: ? sporządzona w języku polskim, ? podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Oferenta, ? złożona tylko na Platformie Zakupowej z podziałem na ofertę handlową i merytoryczną. Prosimy o prawidłowe złożenie oferty i umieszczenie formularza ofertowego - część handlowa (Załącznik nr 2) w części handlowej, natomiast pozostałe dokumenty w części merytorycznej. Instrukcja dla Oferenta znajduje się w Załączniku nr 6. 6. Ochrona danych osobowych: a) Na potrzeby realizacji niniejszego postępowania Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe swoich reprezentantów lub przedstawicieli wskazanych w Zapytaniu Ofertowym, Ofercie oraz innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień niniejszego Zapytania Ofertowego. b) Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 w terminie najpóźniej miesiąca po pozyskaniu danych osobowych lub przy pierwszej komunikacji z osobą, której dane dotyczą o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy, w tym o celu i zakresie przekazania danych, wskazanych w niniejszej klauzuliinformacyjnej. c) Każda ze Stron zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak też ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z przetwarzaniem danychosobowych. d) Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej ,,RODO"), przekazanych ORLEN Serwis S.A. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy jest ORLEN Serwis S.A. z siedzibą: ul. Chemików 7 09-411Płock. e) Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez e-mail:daneosobowe.serwis@orlen.pl lub pisemnie na adres ORLEN Serwis S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock z dopiskiem ,,Ochrona danych". f) Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niejwynikających. g) Podstawą prawną przetwarzania przez ORLEN Serwis S.A. danych osobowych drugiej Strony w celach wskazanych powyżejjest: ? podjęcie działań w celu zawarcia i wykonywania Umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit bRODO, ? wypełnianie obowiązków prawnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO związanych m.in. z przepisami podatkowymi oraz przepisami orachunkowości, ? prawnie uzasadniony interes ORLEN Serwis S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO związany z realizacją postanowień Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających. h) Dane osobowe drugiej Strony mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ORLEN Serwis S.A. w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Umowy, świadczących usługi księgowe, pocztowe, archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z ORLEN Serwis S.A.. i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracji skarbowej. i) Dane przetwarzane będą przez czas realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z Umową oraz przez czas określony przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi sprawozdawczościfinansowej. j) Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczeniaprzetwarzaniaorazprawowniesieniasprzeciwuwprzypadkukiedyORLEN Serwis S.A. przetwarzania dane w oparciu o uzasadniony interes, o którym mowa w ust. 7 lit. c niniejszego paragrafu. k) Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Klauzule sankcyjne: W związku z zakazami określonymi w przepisach sankcyjnych wydanych w związku z agresją na Ukrainę, w szczególności: a) Rozporządzeniu Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE.L Nr 229, str. 1, z późn. zm.), b) Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE.L Nr 134, str. 1, z późn. zm.) oraz c) Rozporządzeniu Rady (EU) 2022/263 w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na uznanie niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich obwodów donieckiego i ługańskiego oraz nakazanie rozmieszczenia rosyjskich sił zbrojnych na tych obszarach (Dz.U.UE.L.2022.42I, str. 77, z późn. zm.), Oferent przystępując do postępowania zakupowego i składając ofertę w odpowiedzi na to zapytanie ofertowe gwarantuje, że towary/wyroby (w tym również towary/wyroby dostarczane w ramach realizowanych usług), które miałyby zostać nabyte przez Rafinerię Gdańską Sp. z o. o. w wyniku realizacji złożonej oferty, nie będą pochodzić lub nie zostaną wywiezione z Rosji lub z Białorusi lub obwodów ługańskiego lub donieckiego (terytoriów Ukrainy). 8. Standardy obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN: Wykonawcaoświadcza, iż zapoznał się z dokumentami: ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz ,,Polityka ochrony praw człowieka w Grupie Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/polityka-ochrony-praw-czlowieka).Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców ze ww. dokumentami. Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN standardy dotyczące polityki antykorupcyjnej, zasad przyjmowania upominków, zgłaszania nieprawidłowości oraz zarządzania konfliktem interesów (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/nasze-standardy/standardy-antykorupcyjne). Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem. Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: Magdalena Sinicka-Więcaszek tel: e-mail: magdalena.sinicka@lotosserwis.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024