dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
dolnośląskie (Katy Wrocławskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakupu, dostawa i wykonania nasadzeń |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy w Dusznikach Gmina Duszniki ul. Sportowa 1 64-550 Duszniki powiat: szamotulski tel. 61 29 19 075, wew. 122 ochrona@duszniki.eu |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Duszniki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 29 19 075, w |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
NAZWA ZAMÓWIENIA NADANA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: ,,Zakup, dostawa i wykonanie nasadzeń na terenie Gminy Duszniki w 2024 r." zaprasza do składania ofert w zakresie ,,Zakupu, dostawy i wykonania nasadzeń na terenie Gminy Duszniki w 2024 r.". Pełne zapytanie ofertowe wraz z formularzem ofertowym oraz projektem umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. CPV: 03452000-3, 77211600-8, 77310000-6 Dokument nr: ROS.6130.6.2024.DG Składanie ofert: Ofertę należy składać: 1. za pomocą poczty elektronicznej na adres: ochrona@duszniki.eu - należy przesłać skan podpisanego formularza ofertowego, lub 2. listownie na adres Urząd Gminy Duszniki, Ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki. Na kopercie z ofertą należy wpisać: ,,Zapytanie ofertowe - ,,Zakup, dostawa i wykonanie nasadzeń na terenie Gminy Duszniki w 2024 r." TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 25 kwietnia 2024 r. o godz. 15.00 VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć do dnia 25 kwietnia 2024 r., do godz. 15.00, za pomocą poczty elektronicznej na adres: ochrona@duszniki.eu., należy przesłać skan podpisanego formularza ofertowego lub listownie na adres Urząd Gminy Duszniki, Ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki. Na kopercie z ofertą należy wpisać: ,,Zapytanie ofertowe - ,,Zakup, dostawa i wykonanie nasadzeń na terenie Gminy Duszniki w 2024 r." Miejsce i termin realizacji: IV. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Teren Gminy Duszniki. Wymagania: II. Tryb udzielania zamówienia: 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, zwanego dalej ,,Zapytaniem", dla którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.). 2. Niniejsze postępowanie jest prowadzone z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości. III. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU I ZAKRESU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakup i sadzenie 35 szt. drzew w miejsce i w sposób wskazany przez Gminę w ilościach oraz lokalizacjach - zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do specyfikacji warunków zamówienia, 2) pielęgnację wykonanych nasadzeń w pełnym okresie gwarancyjnym, tj. do dnia 31 grudnia 2025 r. - zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia. 2. Zakres rzeczowy zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50% wartości umowy brutto przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w wysokości, 5% wynagrodzenia brutto. 5. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać: 1) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia; 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta Wykonawcy składana jest przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno określać zakres reprezentowania Wykonawcy, tj. do składania oferty i/lub zawarcia umowy. 2. Wymagane dokumenty jakie należy załączyć do oferty/lub wymagane na etapie podpisania umowy w zakresie: 1) Oświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50% wartości umowy brutto przez cały okres realizacji zamówienia. 2) Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto. 3) Referencje z realizacji analogicznych usług o wartości minimum 50 000 zł brutto. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. VIII. DODATKOWE INFORMACJE: 1) Oferty, które zostaną złożone po terminie wyznaczonym na ich składanie lub w inny sposób jak podany w zaproszeniu, nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny ofert. 2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki rachunkowe oraz inne oczywiste omyłki z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek, zawiadamiając o tym Wykonawcę drogą elektroniczną lub faksem, którego oferta została poprawiona. W przypadku wystąpienia innych błędów lub braków w złożonej ofercie Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia złożonych ofert. 3) W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających z ogłoszenia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. IX. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania z podaniem przyczyny. X. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty drogą elektroniczną. XII. Wszelkie zapytania, wyjaśnienia, zawiadomienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną lub faksem. Informacje uznaje się za skutecznie przesłane i doręczone Wykonawcy (na numer faksu lub adres poczty elektronicznej wskazanej w ofercie) gdy: a) pocztą elektroniczną - Zamawiający nie otrzymał komunikatu o niedostarczeniu wiadomości, b) faksem - Zamawiający uzyskał raport przesłania z wynikiem pozytywnym. Uwagi: VI. KRYTERIA OCENY OFERT: Cena - 60% Czas wykonania usługi polegającej na wykonaniu nasadzeń - 40 % Wzór: P = C + T gdzie: P - liczba punktów przyznanych badanej ofercie C - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,Cena" T - liczba punktów uzyskanych za wskazany czas wykonania usługi W ramach kryterium ,,Cena" ocena punktowa ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: cena oferty najkorzystniejszej C =-- --:-:-x 60 cena oferty ocenianej W ramach kryterium Czas wykonania usługi (T) Zamawiający przyjmuje maksymalny czas wykonania na dzień 31 maja 2024 r., Zamawiający przyzna za każdy dzień skrócenia dostawy 2 pkt, lecz nie więcej niż 40 pkt Sposób wyliczenia kryterium (T): T=liczba punktów x 0,4 XIII. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Duszniki z siedziba w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19075, e-mail: urzad@duszniki.eu, 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wyżej, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Zakup, dostawa i nasadzenie na terenie Gminy Duszniki w 2024 /o.". 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Urzędu Gminy Duszniki, podmioty upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisów prawa w tym o ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r., ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz inne podmioty z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia danych, bądź świadczą na jego rzecz usługi (w tym świadczącym usługi prawnicze, audytowe, informatyczne, archiwizacji i niszczenia dokumentów, kurier, operator pocztowy). Administrator, działając w granicach przepisów prawa, zapewni poszanowanie prywatności osób, których dane zostały zawarte w dokumentacji postępowania. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie 25 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji). W przypadku osoby, której oferta zostanie wybrana, okres ten wydłuża się o czas realizacji umowy, okres przedawnienia roszczeń z niej wynikających oraz wypełnienia obowiązków prawnych Administratora w związku z archiwizacją umowy (w zależności od tego, który okres upłynie później). 6) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest obowiązkowe w celu przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru Pani/Pana oferty - także w celu zawarcia umowy o jego wykonanie. Ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) Zamawiający informuje, że dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, c) dokonanie rozliczenia i zapłaty wynagrodzenia umownego, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty. Kontakt: XI. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Dominika Grząślewicz-Gabler, tel. 61 29 19 075, wew. 122, adres e-mail: ochrona@duszniki.eu, urzad@duszniki.eu. |
© eurobudowa.pl 2004-2024