dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o ul. Wrocławska 3 68-300 Lubsko powiat: żarski tel. 68 457 77 00, tel. 68 457 77 06. sekretariat@pgkimlubsko.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Lubsko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 457 77 00, t |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wspólnota Mieszkaniowa przy Ul. Stolarskiej 11 w Lubsku II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej w budynki mieszkalnym w/w Wspólnoty Mieszkaniowej. Remont instalacji obejmuje: a) wymiana oświetlenia klatki schodowej z zastosowaniem automatycznych opraw LED, przekroju kabla 3x1,5mm2 , b) wymiana instalacji 1-fazowej do 4 lokali mieszkalnych (do pierwszej puszki w mieszkaniu) o przekroju kabla 3x6mm2 , c) wykonanie instalacji pod domofon dla 3 lokali mieszkalnych znajdujących się w głównej klatce schodowej, d) montaż skrzynek licznikowych zamykanych na klucz wraz z opisem lokali, e) wymiana tablic licznikowych wraz z zabezpieczeniami przedlicznikowymi, f) montaż gniazda w skrzynce administracyjnej na szynie din, g) wymiana WLZ o przekroju kabla 5x16mm2 , h) wykonanie zabezpieczeń w rozdzielni głównej (w tym zabezpieczenia T1 + T2), i) całą nową instalację należy wykonać podtynkowo, starą instalację zdemontować, j) wykonanie badań i pomiarów zmodernizowanej instalacji elektrycznej wraz z dostarczeniem protokołu, k) planuje się przeniesienie wszystkich liczników z 1 piętra na parter koło drzwi wejściowych, l) w przypadku braku uziemienia wykonać dodatkowo. 2. Informacje dodatkowe: o przewidziane do wbudowania materiał y zapewnia wykonawca, o zastosowane wyroby budowlane spełniają wymagania określone przepisami prawa (posiadają deklaracje właściwości użytkowych i stosowne oznaczenie lub ), o wszystkie prace należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami BHP, o w przypadku konieczności prowadzenia prac z przyległych nieruchomości wykonawca własnym staraniem uzyska zgodę właściciela tej nieruchomości, o wykonawca przed przedstawieniem oferty przeprowadzi wizję lokalną, o wykonawca będzie zobowiązany przewidzieć wszystkie okoliczności, mogące mieć wpływ na cenę zamówienia (należy szczegółowo sprawdzić warunki wykonania prac), o minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od końcowego odbioru robót budowlanych, Otwarcie ofert: Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowane jest do 15 maja br. Składanie ofert: VI. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERTY Ofertę należy przekazana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pgkimlubsko.pl lub przez pocztę albo osobiście w zamkniętej i opisanej zadaniem kopercie na adres siedziby zamawiającego do 9 maja 2024r. do godz. 1400 Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31 sierpnia 2024r. Wymagania: IV. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia to jest cenę materiałów, robocizny i sprzętu łącznie z pracami pomocniczymi jak utylizacja odpadów i przeprowadzenie odpowiednich badań i pomiarów wykonanej instalacji elektryczne, 2. Za cenę oferty będzie uważać się będzie cenę brutto (łącznie z podatkiem VAT). 3. Zlecenie zostanie opłacone po protokolarnym odbiorze wykonanego zlecenia bez usterek oraz wystawieniu faktury VAT przez wykonawcę, przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta powinna zawierać niżej wymienione elementy: o czytelną ofertę cenową, o możliwy termin rozpoczęcia prac, o długość okresu gwarancji, o kopię polisy OC wraz z dowodem opłacenia składki. 2. Oferta powinna: o być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta, o posiadać nazwę zadania (inwestycji) oraz datę sporządzenia, o zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, adres e-mail, NIP. 3. Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich zamawiającemu. 4. Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń. VII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Nie planuje się publikowania ani pisemnego informowania wszystkich oferentów o rozstrzygnięciu postępowania. Wybrany wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie lub/i e-mailem o wyborze jego oferty oraz może zostać zaproszony do przeprowadzenia bardziej szczegółowych negocjacji. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa, w której ustali się wynagrodzenie ryczałtowe za zlecone prace. VIII. KRYTERIUM WYBORU OFERTY Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający kieruje się następującymi kryteriami: o oferowana cena, o termin rozpoczęcia prac, o długość okresu gwarancji. Waga poszczególnych kryteriów ustalana jest indywidualnie w zależności od decyzji współwłaścicieli nieruchomości. Zamawiający wybierze wykonawcę, który spełni wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. W trakcie prowadzenia i po zamknięciu postępowania zamawiający może wystąpić do oferenta o uzupełnienie lub poprawienie oferty w przypadku wystąpienia: o oczywistych błędów lub braków w treści (mających wpływ na końcową ofertę), o wystąpienia nowych okoliczności dotyczących inwestycji (np. konieczność zmiany zakresu prac), o nie uwzględnieniu przez oferenta wszystkich robót wyszczególnionych w załączonym przedmiarze prac. Kontakt: Informacje o sprawie można uzyskać telefonicznie pod nr tel. 68 457 77 06. |
© eurobudowa.pl 2004-2024