Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana pokrycia dachowego i remont dachów na budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana pokrycia dachowego i remont dachów na budynkach

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RĄBINO
Rąbino 27
78-331 Rąbino
powiat: świdwiński
94 364 33 47, faks 94 364 33 47
sekretariat@rabino.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Rąbino
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 94 364 33 47, faks 9
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana pokrycia dachowego i remont dachów na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Rąbino
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja dofinansowana z programu - Rządowy Fundusz ,,Polski Ład"
2. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane, obejmujące remont i/lub wymianę pokryć dachowych wraz z remontem wybranych elementów konstrukcji dachów, wykonaniem orynnowania i obróbek blacharskich dachów na obiektach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Rąbino wraz z dokumentacją projektową przedstawiającą zastosowane rozwiązania technologiczne i materiałowe. Prace budowlane zostaną wykonane w poziomie więźby dachowej na następujących budynkach:
1) Budynek po byłej szkole podstawowej w miejscowości Rzecino na działce nr 85,
2) szkoła podstawowa w miejscowości Nielep na działce nr 194,
3) świetlica wiejska w miejscowości Nielep na działce nr 68,
4) budynek ochotniczej straży pożarnej w miejscowości Biała Góra na działce 156,
5) świetlica wiejska w miejscowości Rąbinko na działkach nr 66/3 i 18/2,
6) budynek ochotniczej straży pożarnej w miejscowości Rąbino na działce nr 119,
7) budynek szkoły podstawowej w miejscowości Rąbino na działce nr 59.
3. Zakres przedmiotu obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej (która podlega weryfikacji oraz zaopiniowania zamawiającego) w zakresie zgodności z programem z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi aktami prawnymi oraz wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę (o ile jest to wymagane),
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i oddanie obiektów do użytkowania Zamawiającemu.
Celem projektowanych inwestycji jest poprawa warunków do spotkań mieszkańców miejscowości, organizacji imprez kulturalnych, działalności świetlic wiejskich oraz ochotniczych straży pożarnych, poprawa warunków edukacji dla uczniów szkół w Rąbinie i w Nielepie. Inwestycja spowoduje oszczędności energii cieplnej, wyeliminuje straty ciepła poprzez połać dachową, wyeliminowane zostaną nieszczelności pokrycia dachowego

CPV: 45261900-3, 45400000-1,45261000-4,45261210-9,45261410-1,45320000-6,45000000-7,45311200-2,45317000-2,71300000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00298442, IŚP.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19cedd8d-0091-11ef-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub świadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W niniejszym postępowaniu ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem platformy.
3. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: inwestycje@rabino.pl .
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .
5. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale I pkt. 3 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).
2. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu, o których dane pośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie, co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 13 ust. 5 RODO.
3. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił w/w obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Powyższe oświadczenie zawarto w treści Formularza Ofertowego - Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Informacja o ochronie danych osobowych w toku postępowania znajdują się w rozdziale I pkt. 14 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IŚP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja dofinansowana z programu - Rządowy Fundusz ,,Polski Ład"
2. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane, obejmujące remont i/lub wymianę pokryć dachowych wraz z remontem wybranych elementów konstrukcji dachów, wykonaniem orynnowania i obróbek blacharskich dachów na obiektach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Rąbino wraz z dokumentacją projektową przedstawiającą zastosowane rozwiązania technologiczne i materiałowe. Prace budowlane zostaną wykonane w poziomie więźby dachowej na następujących budynkach:
1) Budynek po byłej szkole podstawowej w miejscowości Rzecino na działce nr 85,
2) szkoła podstawowa w miejscowości Nielep na działce nr 194,
3) świetlica wiejska w miejscowości Nielep na działce nr 68,
4) budynek ochotniczej straży pożarnej w miejscowości Biała Góra na działce 156,
5) świetlica wiejska w miejscowości Rąbinko na działkach nr 66/3 i 18/2,
6) budynek ochotniczej straży pożarnej w miejscowości Rąbino na działce nr 119,
7) budynek szkoły podstawowej w miejscowości Rąbino na działce nr 59.
3. Zakres przedmiotu obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej (która podlega weryfikacji oraz zaopiniowania zamawiającego) w zakresie zgodności z programem z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi aktami prawnymi oraz wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę (o ile jest to wymagane),
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i oddanie obiektów do użytkowania Zamawiającemu.
Celem projektowanych inwestycji jest poprawa warunków do spotkań mieszkańców miejscowości, organizacji imprez kulturalnych, działalności świetlic wiejskich oraz ochotniczych straży pożarnych, poprawa warunków edukacji dla uczniów szkół w Rąbinie i w Nielepie. Inwestycja spowoduje oszczędności energii cieplnej, wyeliminuje straty ciepła poprzez połać dachową, wyeliminowane zostaną nieszczelności pokrycia dachowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261410-1 - Izolowanie dachu
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio:
o cena brutto za realizację zamówienia - 80 pkt.
o okres gwarancji i rękojmi za wady - 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) doświadczenia zawodowego - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wybudował obiekt budowlany lub dokonał remontu lub przebudowy obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej nić 500.000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych).
b) kadra techniczna techniczna (kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj.: 1 osoba, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wykaz osób (załącznik nr. 6).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie - załacznik nr 2 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
załącznik nr 3, 5 i 6 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczki w wysokości 15 % wartości zamówienia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio:
o cena brutto za realizację zamówienia - 80 pkt.
o okres gwarancji i rękojmi za wady - 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-13

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.