Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
995z dziś
7005z ostatnich 7 dni
21506z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW "RADOMIREK" W RADOMIU
BATALIONÓW CHŁOPSKICH 33
26-600 Radom
powiat: Radom
radomirek.radom@wp.pl
https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/pn/radomirekradom/demand/notice/public/128033/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy Ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja pomieszczeń do funkcji sali dziecięcej, łazienki, pomieszczenia gospodarczego oraz szatni w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029"".
1) Przedmiot części 1 zamówienia przewiduje adaptację istniejących pomieszczeń budynku żłobka (pomieszczenia biurowe, korytarz oraz część pomieszczeń zaplecza technicznego na piętrze budynku) na potrzeby utworzenia dodatkowego oddziału w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029, zadanie pn.: ,,Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Miejskim Zespole Żłobków ,,Radomirek,, w Radomiu - Żłobek nr 1 w ramach Programu ,,MALUCH+" na lata 2022-2029. Wydatek współfinansowany ze środków Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029.
2) Zakres prac obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe, murarskie i tynkarskie, malowanie ścian, roboty sanitarne (instalacje wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania), wykonanie instalacji elektrycznych oraz montaż drzwi wewnętrznych i okien.
3) UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace związane z demontażem elementów wyposażenia oraz prace niepowodujące nadmiernego hałasu w lipcu. Prace uciążliwe ze względu na hałas i zapylenie (np. burzenie ścian, skuwanie wylewek betonowych) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić w sierpniu. We wrześniu Wykonawca wykona tylko prace wykończeniowe niepowodujące hałasu i zapylenia (np. fugowanie, malowanie).
4) Z racji na charakter funkcji budynku i zakres prac budowlanych prace należy wykonywać w czasie nieużytkowania obiektu (brak dzieci) lub uzgodnić z administratorem budynku zakres stref ochronnych.
5) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił systematycznie usuwanie odpadów poza budynek (w miejsce uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem wykonywania prac), zabezpieczenia ograniczające zapylenie, sprzątanie i prace porządkowe terenu po wykonaniu prac.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SWZ (dla tej części zamówienia) i projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Budowa zewnętrznej platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029"".
1) Przedmiot części 2 zamówienia przewiduje budowę zewnętrznej platformy dźwigowej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej samonośnej obudowanej, dwuprzystankowej o wysokości podnoszenia ok. 3,33 m w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029, zadanie pn.: ,,Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Miejskim Zespole Żłobków ,,Radomirek,, w Radomiu - Żłobek nr 1 w ramach Programu ,,MALUCH+" na lata 2022-2029. Wydatek współfinansowany ze środków Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029.
2) Zakres prac obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, przebudowę przegród zewnętrznych budynku bez ingerencji w układ konstrukcji, roboty rozbiórkowe, demontaż okien, montaż zewnętrznej platformy dźwigowej, roboty murarskie i tynkarskie, malowanie ścian, wykonanie instalacji elektrycznych.
3) UWAGA: Połączenie poziomu ,,1" z windą, dostępnego z korytarza na piętrze, które wiąże się z przeprowadzeniem demontażu okna, rozbiórką fragmentu ścianki pod oknem wraz z wykończeniem, Wykonawca jest zobowiązany wykonać w sierpniu.
4) Z racji na charakter funkcji budynku i zakres prac budowlanych należy uzgodnić z administratorem budynku zakres stref ochronnych, przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił systematycznie usuwanie odpadów poza budynek (w miejsce uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem wykonywania prac), zabezpieczenia ograniczające zapylenie, sprzątanie i prace porządkowe terenu po wykonaniu prac.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SWZ (dla tej części zamówienia) i projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Budowa zewnętrznego placu zabaw w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029"".
1) Przedmiot części 3 zamówienia przewiduje budowę zewnętrznego placu zabaw bez ingerencji w istniejące urządzenia do zabawy na terenie żłobka, w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029, zadanie pn.: ,,Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Miejskim Zespole Żłobków ,,Radomirek,, w Radomiu - Żłobek nr 1 w ramach Programu ,,MALUCH+" na lata 2022-2029. Wydatek współfinansowany ze środków Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029.
2) Zakres prac obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, tyczenie placu zabaw i chodnika, wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika i placu zabaw, wykonanie ogrodzenia oraz montaż urządzeń do zabawy.
3) Z racji na charakter funkcji miejsca na którym będzie wykonywana ta część zamówienia należy uzgodnić z administratorem budynku zakres stref ochronnych, przed rozpoczęciem robót.
4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił systematycznie usuwanie odpadów w miejsce uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem wykonywania prac, zabezpieczenia ograniczające zapylenie, sprzątanie i prace porządkowe terenu po wykonaniu prac.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SWZ (dla tej części zamówienia) i projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

CPV: 45450000-6, 45111300-1,45262500-6,45310000-3,45332000-3, 45313100-5, 45262500-6, 45112723-9, 50870000-4,45233222-1

Dokument nr: 2024/BZP 00300093, ZP1/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej MarketPlanet - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl przy użyciu zakładki ,,Korespondencja".
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest po utworzeniu konta i znajduje się w zakładce Baza wiedzy: Instrukcja dla Wykonawcy.
3. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
4. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w rozdziale 14 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja". W celu zadania pytania Zamawiającemu, należy wybrać polecenie ZADAJ PYTANIE.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Miejskiego Zespołu Żłobków "Radomirek" w Radomiu tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
6. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej ,,Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; - dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Żłobków ,,Radomirek" w Radomiu Ul. Batalionów Chłopskich 33, kontakt e-mail: radomirek.radom@wp.pl; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych kontakt z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: bodo.radom@gmail.com;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/pn/radomirekradom/demand/notice/public/128033/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/pn/radomirekradom/demand/156600/notice/public/details w zakładce ,,OFERTY"

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.