Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22432z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Doradztwo oraz sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Doradztwo oraz sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej
ul. Kościuszki 6
36-100 Kolbuszowa
powiat: kolbuszowski
tel/fax: 17 / 22 71 296
sekretariat@muzeumkolbuszowa.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Kolbuszowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax: 17 / 22 71
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPRASZAMY
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zadania pn. ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania ,,Budowa monitoringu wizyjnego w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa monitoringu wizyjnego w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej.
1.2. Szczegółowy zakres robót zadania, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa, dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 2-4 do niniejszego zapytania.
1.3. Przedmiot umowy obejmuje doradztwo i nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762, 1890, 1963, 2029.) i umowy z wykonawcą robót, a w szczególności:
1.3.1.reprezentowanie inwestora przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
1.3.2.sprawdzanie jakości wykonywanych robót, użytego sprzętu i materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych, niespełniających parametrów technicznych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
1.3.3.sprawdzanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji i innych dokumentów dotyczących wbudowywanych materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich wbudowaniem.
1.3.4.sprawdzanie, odbiór częściowy robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, oraz udział w czynnościach odbioru końcowego przedmiotu umowy,
1.3.5.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń prac i prawidłowości zafakturowania wykonanych prac,
1.3.6.kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz terminowości ich wykonania.
1.3.7. stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego. Konsultowanie z Zamawiającym wszelkich czynności mogących mieć wpływ na koszty zadania i roszczenia finansowe Wykonawców w stosunku do Zamawiającego, w ramach umowy z Wykonawcą robót.
1.3.8.uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych.
1.3.9.kontrola pod względem kompletności i treści dokumentów przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych przy odbiorze częściowym oraz przy odbiorze końcowym, weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie protokolarne faktycznie wykonanych robót.
1.4. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
1.4.1.wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, oraz urządzeń technicznych,
1.4.2.żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
1.5. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.
1.6. Zakres robót i wymagania jakościowe, określa dostarczona dokumentacja projektowa oraz obowiązujące przepisy prawa, zawarta umowa wraz z harmonogramem robót i załącznikami, które są znane Wykonawcy.
1.7. Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do informowania Zamawiającego na piśmie (w formie protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych) o niezbędności wykonania robót koniecznych lub zamiennych nieuwzględnionych w umowie, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią Umowy i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą robót budowlanych i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu Umowy.
1.8. Zlecenie przez Inspektora Nadzoru dla Wykonawcy budowy wykonania robót dodatkowych /zamiennych, koniecznych/ nieuwzględnionych w umowie z Wykonawcą robót możliwe jest tylko w przypadku wcześniejszego podpisania przez Zamawiającego stosownej Umowy z Wykonawcą robót uzgadniającej zakres oraz wartość przedmiotowych robót.
1.9. Jeżeli w trakcie wykonywania robót zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzenia robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo albo zabezpieczenie przed awarią, Inspektor Nadzoru jest upoważniony do zlecenia Wykonawcy realizacji tych robót i dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu na piśmie.
1.10. Do obowiązków inspektora nadzoru należy m.in.:
1.10.1. merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót,
1.10.2. koordynowanie wszystkich specjalności branż w zakresie odbioru poszczególnych rodzajów robót wynikających z dokumentacji projektowej,
1.10.3. pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967,1506, 1597, 1681,1688, 1762, 1890, 1963, 2029), a szczególności czynności wymienione w art. 25 ustawy,
1.10.4. weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez wykonawcę,
1.10.5. dokładne zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów,
1.10.6. nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru,
1.10.7. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
1.10.8. właściwa dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora - Zamawiającego niezwłoczne od powiadomienia stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót,
1.10.9. uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego,
1.10.10. pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzania rozwiązań zamiennych,
1.10.11. nadzór nad terminowością realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac,
1.10.12. pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn,
1.10.13. bez zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych,
1.10.14. dokonywanie rozliczeń budowy pod względem ilościowym tzn. w zakresie zgodności rachunków wystawionych Zamawiającemu z rzeczywistym wykonaniem zakresu robót oraz pod względem ilościowym i jakościowym wykonanych robót,
1.10.15. nadzór nad wyznaczeniem w terenie infrastruktury przez uprawnionego geodetę,
1.10.16. osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia nadzoru każdorazowo na żądanie kierownika budowy lub Zamawiającego, przy czym:
1.10.16.1. Kierownik Nadzoru Inwestorskiego - w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum),
1.10.16.2. Inspektorzy nadzoru branżowi - w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu -w czasie prowadzenia robót w swojej branży,
1.10.16.3. Kierownik Nadzoru Inwestorskiego lub Inspektor nadzoru branżowego (z danej branży) - każdorazowo przy odbiorach robót zanikających lub ulegających zakryciu.
1.11. Konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godz.ch innych nadliczbowych nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
1.12. Udział w przeglądach gwarancyjnych w czasie trwania okresu gwarancyjnego robót budowlanych.
2. Wymagania stawiane inspektorowi nadzoru:
2.1. Do wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował:
jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, a zarazem pełniącą funkcję kierownika zespołu inspektorów i posiadającą ważne zaświadczenie wydane przez Narodowy Instytut Muzeów (dawniej Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów), tj. zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego szkolenia w zakresie projektowania, instalowania i konserwacji systemów zabezpieczenia elektronicznego w muzeach i obiektach zabytkowych oraz legitymującym się 5 letnim doświadczeniem, tj. posiadaniem uprawnień budowlanych ww. zakresie (liczba lat licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia wszczęcia postępowania)..
2.1.1.jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
2.1.2.jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2.2. Inspektorzy nadzoru wskazani w ofercie powinni posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w danej specjalności.

Dokument nr: A.261.3.2024

Otwarcie ofert: 12. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 09.05.2024 r. o godz. 12.30 w siedzibie Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej, Ul. Kościuszki 6.
13. Informacja z otwarcia ofert:
Informacja z sesji otwarcia ofert zostanie umieszczona przez Zamawiającego na stronie BIP Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej pod
adresem: http://bip.muzeumkolbuszowa.pl/index.php/zapytania-ofertowe.

Składanie ofert:
11. Miejsce, termin i sposób składania oferty:
11.1. Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 09.05.2024 r. do godz. 12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Muzeum Kultury Ludowej, u!. Kościuszki 6, 36-100 Kolbuszowa.
11.2. Ma kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapytanie ofertowe: ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Budowa monitoringu wizyjnego w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej", nr sprawy A.261.3.2024.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w okresie trwania prac związanych z realizacją zadania inwestycyjnego tj.: od dnia podpisania umowy do 30.12.2024 r. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po zawarciu umowy z Wykonawca na realizację zadania pn. Budowa monitoringu wizyjnego w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej.

Wymagania:
Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
4.1. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy.
4.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 (jedną) ofertę.
4.3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
4.4. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
4.5. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
4.6. Wszelkie miejsca w ofercie gdzie dokonano naniesienia poprawek lub zmiany wpisywanej treści muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
4.7. Wykonawca składający propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
4.7.1. dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym uprawniających do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, poświadczone za zgodność z oryginałem.
4.7.2. kopia zaświadczenia wydanego przez Narodowy Instytut Muzeów (dawniej Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów), tj. zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego szkolenia w zakresie projektowania, instalowania i konserwacji systemów zabezpieczenia elektronicznego w muzeach i obiektach zabytkowych - poświadczone za zgodność z oryginałem.
11.3. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11.4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców złożenia wyjaśnień dotyczących treści ich ofert. Wyjaśnienia nie mogą prowadzić do istotnej zmiany treści oferty.
11.5. Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę.
11.6. Zamawiający informuje, że nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po terminie.
14. Wyniki postępowania i warunki dotyczące podpisania umowy:
14.1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, zgodnie z załączonym wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego, w terminie określonym pkt 3 zapytania ofertowego.
14.2. W przypadku niestawienia się, upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na zawarcie umowy, Zamawiający uprawniony jest dokonać ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, z pominięciem oferty uprzednio wybranej.
14.3. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
15. Warunki płatności:
15.1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy jest ryczałtowe.
15.2. Warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5 do zapytania ofertowego.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania:
16.1. Jeżeli cena za wykonanie zamówienia jest wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
16.2. Jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć wcześniej;
5. Cena musi obejmować wszelkie koszty, czyli:
5.1. Wartość robót określony w oparciu o przedmiot zamówienia.
5.2. Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
5.3. Inne koszty niewymienione a konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Kryteria oceny oferty:
6.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert: CENA oferty netto - waga 100%.
6.2. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta o najniższej cenie netto za wykonanie całego zamówienia oraz która spełnia wszystkie warunki określone w Zapytaniu ofertowym, w tym zawiera wszystkie wymagane dokumenty.
6.3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Wezwanie do uzupełnienia ofert:
Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do uzupełnienia oferty.
S. Odrzucenie ofert:
8.1. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
8.1.1. jest niezgodna z wymaganiami niniejszego zapytania, tzn. jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
8.1.2. jeśli po wezwaniu do uzupełnienia oferty w dalszym ciągu będzie niekompletna lub nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń,
8.1.3. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
8.1.4. zawiera niepodlegające poprawieniu błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, inne niż oczywiste omyłki i błędy niezmieniające istotnie oferty,
8.1.5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
9. Warunki udziału w postępowaniu:
9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.1. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie przy realizacji podobnych zamówień oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania,
9.1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
10. Informacje o podstawie wykluczenia:
10.1. Z udziału w postępowaniu wyłączeni są:
10.1.1. Wykonawcy w stosunku, do których zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
16.3. Jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;
16.4. Również w innych okolicznościach aniżeli określone powyżej bez podania przyczyny.

Uwagi:
18. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informuję, że:
18.1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej, ul. Kościuszki 6, 36-100 Kolbuszowa
18.2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie pn. ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Budowa monitoringu wizyjnego w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej," nr sprawy A.261.3.2024" na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
18.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
18.4. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa lub do momentu wcześniejszego usunięcia danych przez Muzeum.
18.5. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia objętego zapytaniem ofertowym;
18.6. W odniesieniu do otrzymanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
18.7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych go dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy RODO.
18.8. Nie przysługuje Wykonawcy:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
4.8. Wszelkie pytania w sprawie wyjaśnień treści zapytania ofertowego, wnioski, należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@muzeumkolbuszowa.pl.
17. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Z-ca Dyrektora: Artur Plizga tel. 17 227 12 96 w godz. 7.30-15.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.