dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Herby)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja obiektów w zakresie instalacji i uruchomienia na parkingu ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lidl sp. z o.o. sp. k ul. Poznańska 48, Jankowice 62-080 Tarnowo Podgórne powiat: poznański ev.przetargi@lidl.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Tarnowo Podgórne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE Lidl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (dalej zwana Zleceniodawcą) informuje, że zamierza rozpocząć projekt polegający na posadowieniu ogólnodostępnych stacji ładowania samochodów elektrycznych o mocy nie mniejszej niż 50 kW i mniejszej niż 150 kW. Projekt finansowany jest przez Lidl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Jankowicach. Lidl ubiega się także o wsparcie w ramach programu priorytetowego nr 6.4 ,,Zeroemisyjny transport. Wsparcie infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych i infrastruktury tankowania wodoru". Postępowanie ofertowe będzie prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz z warunkami określonymi przez Zleceniodawcę. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Modernizacja obiektów Lidl w zakresie instalacji i uruchomienia na parkingu ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na terenie następujących powiatów: brzeski, buski, gdański, kartuski, kolski, m. Elbląg, m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Konin, m. Kraków, m. Łódź, m. Nowy Sącz, m. Olsztyn, m. Rzeszów, m. Sopot, m. Tarnów, pucki, słupski, tczewski, tomaszowski, wejherowski, wielicki, zgierski Wyżej wymieniona modernizacja obejmuje: o przygotowanie projektu, zgłoszenie budowy o posadowienie stacji ładowania pojazdów (min. 50 kW DC + 22 kW AC) wraz z prefabrykowanym fundamentem (zostaną dostarczone przez Lidl), o wykonanie prac budowlanych obejmujących: prace ziemne, okablowanie o wykonanie oznakowania, o instalacja, montaż, uruchomienie stacji ładowania, odbiór UDT. Składanie ofert: 4. Sposób złożenia oferty Dokumentację ofertową należy przesłać na adresy ev.przetargi@lidl.pl w temacie podając: ,,Montaż_EV_Pakiet_Bv2_nazwa firmy" Koszty przygotowania i przekazania oferty na powyższy adres obciążają Oferenta. 5.1 Oferent zobowiązany jest do złożenia oferty (w wersji elektronicznej - e-mail) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.04.2024 r., godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie do zawarcia umowy w ciągu 21 dni od zakończenia postępowania ofertowego oraz do realizacji zamówienia każdorazowo w okresie 120 dni od dnia jego otrzymania, jednak nie później niż do 31.12.2024 r. Wymagania: KRYTERIA OCENY Zleceniodawca przy wyborze oferty będzie brał pod uwagę następujące kryteria: Kryterium nr 1. Cena Najwyższą liczbę punktów (84) otrzyma najkorzystniejsza cenowo oferta, czyli taka, która uzyskała najniższą sumę pkt_cena. Pozostałe oferty zostaną ocenione według następującego wzoru: Liczba punktów = (najkorzystniejsza suma pkt_cena / suma pkt_cena badanej oferty) * 84 W przypadku otrzymania oferty z rażąco niską ceną Lidl zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień, a w przypadku braku uzasadnienia różnicy - do odrzucenia oferty. Kryterium nr 2. Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia o Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - brak dyskwalifikuje , >1 osoba: 2 pkt, >5 osób: 4 pkt o Uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - w zakresie: obsługa, konserwacja, remonty, montaż, kontrolno-pomiarowym: 2 pkt o Uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji - brak dyskwalifikuje, >10 osób: 2 pkt Kryterium nr 3. Ilość wybudowanych ogólnodostępnych stacji ładowania DC Należy załączyć listę adresów. o 3 - 50 : 1 pkt o 51 - 200: 2 pkt o >200: 8 pkt POZOSTAŁE WARUNKI 1. Wyklucza się udział w postępowaniu ofertowym podmiotów osobowo lub kapitałowo powiązanych z Lidl. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Lidl lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Lidl lub osobami wykonującymi w imieniu Lidl czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Zakres prac oraz odpowiedzialność Oferenta w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: o zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów robót objętych przedmiotem przetargu, o przeprowadzenie wszelkich uzgodnień oraz odbiorów urzędowych, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, o wykonanie dokumentacji powykonawczej 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, których kadra zaangażowana do realizacji umowy dysponuje wiedzą i posiada doświadczenie tj. w ostatnich 2 latach przed upływem terminu składania ofert zrealizowała co najmniej trzy roboty budowlane branży elektrycznej, obejmujące projekt, budowę, uruchomienie oraz zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego stacji ładowania pojazdów wyposażonej w co najmniej jeden punkt ładowania umożliwiający świadczenie usługi ładowania prądem stałym. W celu udokumentowania doświadczenia, o którym mowa w niniejszym ustępie, Oferent zobligowany jest do złożenia wraz z ofertą kopii protokołów odbioru końcowego robót i/lub referencji i/lub dokumentów równoważnych wystawionych przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, potwierdzających, że roboty zostały należycie wykonane. Zleceniodawca będzie weryfikował spełnienie ww. warunków przez Oferenta na zasadzie ,,spełnia wymóg/nie spełnia wymogu" na podstawie załączonych dokumentów do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy do realizacji projektu wyznaczą osoby, które posiadają kwalifikacje do konfiguracji stacji ładowania AXON EASY 60 (urządzenia wybrane w odrębnym postępowaniu ofertowym) potwierdzone pisemnie przez Ekoenergetyka Service Sp. z o.o. Zleceniodawca będzie weryfikował spełnienie ww. warunków przez Oferenta na zasadzie ,,spełnia wymóg/nie spełnia wymogu" na podstawie załączonych dokumentów do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania. 5. W przypadku zawarcia umowy Zleceniodawcy przysługuje prawo do naliczania Oferentowi kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań przewidzianych w umowie, w tym: 5.1. w przypadku zwłoki w realizacji przez Oferenta jakiejkolwiek części przedmiotu umowy względem terminu realizacji - w wysokości 0,85% wartości wynagrodzenia netto, za daną instalację, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki; 5.2. w sytuacji posługiwania się w toku realizacji umowy dokumentami lub oświadczeniami, które są fałszywe, podrobione, przerobione lub stwierdzające nieprawdę lub Oferent posługuje się nimi w celu popełnienia oszustwa - pełna wysokość wynagrodzenia netto, za daną realizację, której dotyczy naruszenie wraz z możliwością natychmiastowego wypowiedzenia umowy oraz zlecenia zakończenia realizacji firmie trzeciej na koszt Zleceniobiorcy; 5.3. innych przypadków niewykonania lub nienależytego wykonania przez Oferenta umowy zgodnie z jej postanowieniami, mimo wezwania do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia dodatkowego terminu na ich usunięcie - w wysokości 10% wartości wynagrodzenia netto za dane zlecenie. 5.4. Oferent zobowiązuje się zapłacić Zleceniodawcy karę umowną w wysokości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), za każdy przypadek naruszenia przepisów i instrukcji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, prawa budowlanego oraz instrukcji roboczych Zleceniodawcy, w tym za pozostawienie odpadów i za spożywanie alkoholu przez personel Oferenta podczas przebywania w obiekcie, na terenie którego prowadzone są prace. INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW 1. Zakres prac Zleceniodawca oświadcza, iż na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie powiatów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, zamierza wybudować na parkingach ogólnodostępne stacje ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną według standardów Zleceniodawcy, tzn. z uwzględnieniem elementów oferty wymienionych w załączniku. W związku z tym zaprasza do składania ofert na wykonywanie prac według opisu zawartego w niniejszej Specyfikacji. Przy wycenie należy uwzględnić, że oferta na dostarczenie materiałów oraz wykonanie prac będą stanowić cennik, który będzie miał zastosowanie do zlecania prac wynikających z zakresu projektu. Projektowana lokalizacja stacji ładowania będzie każdorazowo uzgadniana ze Zleceniodawcą w celu optymalizacji pod względem nakładu kosztów i prac. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się zlecenie prac na terenie Polski, na innym niż w.w. obszarze. Oferent ma prawo odmówić przyjęcia zlecenia bez konsekwencji w terminie 7 dni od jego otrzymania. Liczba przyjętych dodatkowo zleceń nie przekroczy 10 lokalizacji. 2. Zawartość pełnej dokumentacji przetargowej o Zestawienie elementów prac o Potwierdzenie kwalifikacji do serwisu/konfiguracji stacji ładowania AXON EASY 60 3. Dokumenty wchodzące w skład oferty Oferta złożona przez Oferenta powinna zawierać następujące dokumenty o Formularz i cennik zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do konkursu ofertowego o Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych osób wyznaczonych do realizacji projektu o Referencje itp. 5. Termin związania ofertą 5.2 Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od daty zakończenia negocjacji w sprawie przyznania zlecenia. 5.3 Oferent, który uchyli się od zawarcia umowy/przyjęcia zmówienia na warunkach określonych w złożonej ofercie, jeśli jego oferta zostanie wybrana, może zostać wykluczony z listy oferentów mogących ubiegać się w przyszłości o kontrakty ze Zleceniodawcą. Zleceniodawca może zwrócić się do Oferentów z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą na określony, dodatkowy czas. Prośba oraz odpowiedzi Oferentów powinny być zgłoszone elektronicznie. 5.4 Oferent może odmówić spełnienia prośby Zleceniodawcy. W takim przypadku może on wycofać swoją ofertę bez konsekwencji opisanych w punkcie 5.3. 6. Modyfikacje i wycofanie oferty 6.1. Żadna z ofert nie może być zmodyfikowana po terminie składania ofert, z wyłączeniem: o negocjacji cenowych zainicjowanych przez Zleceniodawcę, o poprawy oczywistych omyłek - również zainicjowaliśmy przez Zleceniodawcę. 6.2. Modyfikację lub wycofanie oferty, można składać, wpisując w tytule maila "Modyfikacja" lub "Wycofanie". 7. Cena ofertowa 7.1. Umowa obejmować będzie wykonanie robót za cenę ujętą w cenniku określonym w formularzu ofertowym, w zakresie wynikającym z projektów uzgodnionych ze Zleceniodawcą. 7.2. Niedopuszczalna jest ingerencja w układ i systematykę pozycji w Zestawieniu elementów prac bez uzgodnienia ze Zleceniodawcą. Wprowadzenie przez Oferenta zmian we wzorze (dotyczy zmian/ uzupełnień opisu pozycji, jednostek, ilości, formuł). 8. Prawo Zleceniodawcy do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny 8.1. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej ze złożonych ofert oraz do unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny. 9. Powiadomienie o wyniku postępowania przetargowego i podpisanie Umowy 9.1. Oferent, którego ofertę przyjęto, zostanie powiadomiony przez Zleceniodawcę. 10. Pytania i uwagi do dokumentacji przetargowej W przypadku uwag i pytań Oferent może przesłać je na adres e-mail w temacie podając: ,,Montaż_EV_Pakiet_Bv2_nazwa firmy": ev.przetargi@lidl.pl do dnia 29.04.2024 r. TERMINY o Pytania do 29.04.2024 r. o Złożenie ofert do 30.04.2024 r. godz. 15:00 o Rozstrzygnięcie: do 07.05.2024 r. FORMULARZ OFERTOWY Formularz ofertowy stanowi załącznik do ogłoszenia zawiera następujące zapisy i oświadczenia: 1. Niniejszym wyrażamy chęć uczestnictwa w postępowaniu ofertowym dotyczącym modernizacji obiektów Lidl w zakresie wykonania na parkingu ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, zgodnie z przedmiotem zlecenia. 2. Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. Oświadczamy, że posiadamy ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac zgodnie z ofertą. 4. Oświadczamy, że posiadamy wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę, która umożliwi wykonanie Zlecenia. 5. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym. 6. Deklarujemy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszym dokumencie są kompletne oraz prawdziwe. 7. Upoważniamy Zleceniodawcę lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. 8. Niniejszym deklarujemy, że w oparciu o doświadczenie zawodowe i wiedzę fachową przygotowane przez nas projekty uwzględnią wszystkie możliwe zagrożenia i ryzyka, wynikające z zakresu prac budowlanych i instalacyjnych 9. Niniejszym składamy ofertę na modernizację obiektów Lidl w zakresie wykonania na parkingu ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną zgodnie z przedmiotem zlecenia. 10. Na podstawie warunków zlecenia podejmujemy się wykonania uzgodnionych ze Zleceniodawcą projektów budowy stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz realizacji zakresu prac wynikających z tych projektów zgodnie z dobrą praktyką budowlaną, wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz normami i należytą starannością. 11. Jesteśmy świadomi, że przedłożone kwoty na wykonanie zakresów ujętych w zestawieniu elementów prac nie stanowią sumarycznej oferty, a Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do przyznania zlecenia na realizację przedmiotu umowy dla wybranej ilości sklepów, jednak nie mniej niż 41 oraz nie więcej niż 55. 12. W przypadku rozliczenia prac dodatkowych, których zakres i wycena nie będą zawierać się w zestawieniu elementów prac, kalkulowana wysokość dodatku za wykonanie prac wynosić będzie max 10%. 13. Integralną część naszej oferty stanowią niżej wymienione dokumenty: o Formularz i cennik zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do konkursu ofertowego o Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych osób wyznaczonych do realizacji projektu o Referencje itp. |
© eurobudowa.pl 2004-2024