śląskie (Żory)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
śląskie (Pszczyna)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd, konserwacja i serwis systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) i kontroli dostępu (KD) w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Katowicach ul. Francuska 38 40-028 Katowice powiat: Katowice telefon: 32 60 70 111, tel. 32 60 70 113 przetargi@katowice.so.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 32 60 70 11 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT w postępowaniu o wartości niższej od kwoty 130 000 zł netto. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w oparciu o przepis art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy w formie pisemnego przetargu, zgodnie z art. 70 1 i n. kodeksu cywilnego zapraszamy Państwa do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest: 1. NAZWA ZADANIA "Przegląd, konserwacja i serwis systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) i kontroli dostępu (KD) w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Francuskiej 38" 4. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA Warunki zamówienia, w tym jego zakres został określony w ,,Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia" (załącznik nr 2), ,,Formularzu ofertowym" (załącznik nr 1) oraz we ,,Wzorze umowy" (załącznik nr 3), stanowiących załączniki do niniejszego zaproszenia. Sąd Okręgowy w Katowicach zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny unieważnienia, a także możliwości zlecenia wykonania tylko wyznaczonych pozycji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Postępowanie może zakończyć się bez wyboru żadnej oferty. CPV: 50532400-7 Dokument nr: OG.262.67.2024 Otwarcie ofert: Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu składania ofert, w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy Ul. Francuskiej 38 w Oddziale Gospodarczym P.053 o godz. 13:15. Wersja 3.0 Strona 2 z 4Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający prześle drogą elektroniczną (e-mail) lub umieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację zawierającą nazwy (firmy) Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz ceny ofert. Składanie ofert: 7. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY Ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności (zawierającą własnoręczny podpis) na załączonym formularzu ofertowym wraz z dokumentami należy złożyć do dnia 8 maja 2024 r. do godz. 12:00 w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego - na adres: Sąd Okręgowy w Katowicach Oddział Gospodarczy, Pokój nr P.057 ul. Francuska 38, 40 - 028 Katowice z dopiskiem: ,,OFERTA" Znak sprawy: OG.262.67.2024 Nie otwierać przed dniem 8 maja 2024 r. godz. 13:15 Zamawiający dopuszcza przekazywanie oferty w postaci elektronicznej. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, Wykonawca w temacie wiadomości e-mail wpisuje: ,,OFERTA- OG.262.67.2024". Oferta składana elektronicznie winna być sporządzona jako dokument w formacie *.pdf, spakowana z rozszerzeniem *.zip, zaszyfrowana hasłem i przesłana w wyznaczonym terminie składania ofert, pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@katowice.so.gov.pl. Oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a w przypadku braku takiej możliwości należy wykonać skan uprzednio podpisanego własnoręcznie dokumentu w formie pisemnej w rozdzielczości pozwalającej na jej bezproblemowe odczytanie. Nazwa oferty winna zawierać w swojej treści kombinację min. trzech cyfr (z zakresu od 0 do 9, unikając kombinacji kolejnych liczb typu ,,123"), pozwalającą na przypisanie hasła do oferty. Hasło do pliku, ze wskazaniem nazwy oferty, której dotyczy, winno zostać przesłane na ww. adres e-mail, po upływie terminu składania ofert a kwadrans przed terminem otwarcia ofert tj. pomiędzy godz. 12:00 a 13:00 dnia, w którym upłynął ostateczny termin składania ofert. Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 12 miesięcy od daty podpisania umowy Wymagania: 5. KRYTERIUM WYBORU Jedynym kryterium w przedmiotowym postępowaniu jest cena podana przez Wykonawcę. Cena za wykonanie całości zamówienia - 100%. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. Cena podana przez Wykonawcę (w tym ceny jednostkowe podane w wypełnionym przez Wykonawcę Formularzu ofertowym) jest obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 6. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ 1. 2. 3. 4. Wypełniony ,,Formularz ofertowy" - załącznik nr 2 do zaproszenia. Pełnomocnictwo, jeżeli formularz ofertowy będzie podpisany przez inne osoby niż osoby uprawnione do reprezentacji wskazane w KRS lub CEIDG. UWAGA: w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymaga się podpisania oferty przez wszystkich wspólników lub dołączenie do oferty pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników osobie, która podpisała ofertę. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia dokumenty potwierdzające posiadaną koncesje MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscach ich zainstalowania. Uprawnienia osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - wypełniony załącznik nr 4 do zaproszenia. Osoby te powinny posiadać co najmniej 6 miesięczne doświadczenie na stanowisku pracownika zabezpieczenia technicznego. Wersja 3.05. Dokumenty potwierdzające że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonawca należycie wykonał lub należycie wykonuje przez okres min. 12 miesięcy co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze do zamawianych (to jest usługi obejmujące przegląd, konserwację i serwis systemów bezpieczeństwa wraz z usługą tzw. ,,pogotowia technicznego") o wartości min. 5 000,00 zł. brutto każda. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za złożenie (skuteczne doręczenie Zamawiającemu) oferty przed upływem terminu wyznaczonego powyżej (dnia 8 maja 2024 r. przed godziną 12:00) oraz za skuteczne doręczenie Zamawiającemu hasła do rozszyfrowania oferty we wskazanym powyżej czasie (w przypadku niedoręczenia lub nieskutecznego doręczenia Zamawiającemu hasła do rozszyfrowania oferty, oferta taka może zostać odrzucona, jeśli Zamawiający nie będzie w stanie zapoznać się z jej treścią; w przypadku zbyt wczesnego doręczenia hasła Zamawiającemu - Zamawiający nie będzie mógł zagwarantować nienaruszalności oferty oraz zabezpieczyć oferty przed jej otwarciem przed terminem, co obciążać będzie wyłącznie Wykonawcę). Momentem złożenia oferty jest jej rzeczywisty wpływ do Zamawiającego - we wskazanym powyżej miejscu. Nie decyduje data nadania oferty (w przypadku przesyłania ofert pocztą). 9. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Oferta winna być podpisana i zawierać dane do kontaktu z osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oferta może podlegać dalszym negocjacjom cenowym. 3. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni liczonych od momentu upływu terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin na składanie ofert jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (w związku z postanowieniem ust. 5) nie powoduje po stronie pozostałych Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, wygaśnięcia terminu związania ofertą. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy. Zamawiający zaprosi pisemnie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do podpisania umowy. 5. Wybór oferty najkorzystniejszej, jak również informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej nie stanowią momentu zawarcia umowy. Momentem zawarcia umowy jest złożenie podpisów na umowie przez Zamawiającego oraz wybranego Wykonawcę. Do momentu podpisania umowy, Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania lub wyboru oferty innego Wykonawcy. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, która: a. nie odpowiada treści zaproszenia oraz załączników do zaproszenia, z zastrzeżeniem ust. 7. b. jest niezgodna z przepisami, w tym przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c. zawiera rażąco niską cenę lub Wykonawca wezwany do wyjaśnienia ceny nie złożył wyjaśnień lub wyjaśnienia nie potwierdzają należycie zaoferowanej ceny d. zawiera informacje nieprawdziwe lub wprowadzające (bądź mogące wprowadzić) Zamawiającego w błąd. 7. Zamawiający uprawniony jest do skierowania do Wykonawcy żądania wyjaśnienia, uzupełnienia lub poprawienia, w przypadku gdy treść oferty lub innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę nie jest zrozumiała, zawiera błędy lub braki. Procedura powyższa może dotyczyć również wysokości zaoferowanej ceny, w przypadku gdy Zamawiający uzna ją za rażąco niską Powyższe stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. W ten sposób Zamawiający nie będzie poprawiał błędów lub braków we wskazaniu ceny, podpisu oferty. Zamawiający uprawniony jest do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych, oczywistych omyłek pisarskich lub innych omyłek, które nie powodują istotnej zmiany treści oferty. 8. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia wyboru oferty najkorzystniejszej, w przypadku powzięcia po tym wyborze informacji powodujących konieczność odrzucenia oferty wybranej lub w przypadku gdy wybrany Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W takim przypadku Zamawiający może dokonać wyboru oferty kolejnej lub unieważnić postępowanie. Procedura może być powtarzana wielokrotnie. 9. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać będzie się przy pomocy środków komunikacji elektronicznej - e-mail, na adresy podane w części 8 zaproszenia, za wyjątkiem składania ofert, dla których wymagana jest forma pisemna lub forma elektroniczna bądź postać elektroniczna, zgodnie z częścią 7 zaproszenia, które zostaną przesłane na adres e-mail wskazany w części 7 zaproszenia. 10. Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uprawniony jest do wprowadzenia zmian lub modyfikacji do niniejszego zaproszenia oraz załączników do zaproszenia. W takim wypadku Zamawiający poinformuje o dokonanych zmianach umieszczając informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania lub przesyłając tę informację drogą elektroniczną (e-mail) do Wersja 3.0 Strona 3 z 4Wykonawców, którym przekazał niniejsze zaproszenie. Wykonawcy zobowiązani są do uwzględnienia dokonanych zmian oraz modyfikacji w swoich ofertach, pod rygorem odrzucenia oferty, zgodnie z ust. 6 lit. a. 11. Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcom informację o wyborze oferty, podając informacje o wybranej ofercie ewentualnie informację o unieważnieniu postępowania ewentualnie informację o zamknięciu przetargu bez wyboru oferty. Informacja przekazana zostanie drogą elektroniczną (e-mail) do Wykonawców, którzy złożyli oferty lub umieszczona zostanie na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 12. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się: 1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zwanej dalej ,,ustawą OSR"; 2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR; 3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR. 13. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 12 powyżej. 14. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 12, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego Wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt: 8. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI 1. Jacek Szot, tel. 32 60 70 113, e-mail: oddzial.gospodarczy@katowice.so.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024