Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont szkoły - malowanie części elewacji wraz z pracami towarzyszącymi |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 15 im. św. Franciszka z Asyżu w Płocku ul. Przyszkolna 22 09-402 Płock powiat: Płock 22 tel. (24) 264 13 09, fax. (24) 365 92 64 sp15plock@poczta.fm |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 tel. (24) 264 13 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont szkoły - malowanie części elewacji Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku wraz z pracami towarzyszącymi ". I. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont szkoły - malowanie części elewacji Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku tj. elewacja A, B, C, D i H wraz z pracami towarzyszącymi zgodnie z kosztorysem ślepym . Składanie ofert: IV. Miejsce oraz termin składania ofert: 1. Oferty należy składać za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w sekretariacie szkoły do dnia 15.05.2024 r. do godz. 12:00 w zamkniętej kopercie z nazwą firmy oraz dopiskiem: ,, Oferta na remont szkoły - malowanie części elewacji Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku wraz pracami towarzyszącymi" Miejsce i termin realizacji: II. Termin wykonania zamówienia: od 18.07.2024 r. do 16.08.2024 r. 2. Prace odbywać się będą na terenie Szkoły Podstawowej nr 15 w Płocku. Szkoła będzie otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 16:00. Wymagania: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 130 000 ZŁ NETTO III. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. Oferent obowiązkowo powinien sporządzić przedmiar prac i dokonać całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na prace określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Do oferty należy dołączyć podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2. Ponadto, w przypadku popisania dokumentów przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Wszystkie strony oferty powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e ofertę i kolejno ponumerowane, począwszy od nr 1 na pierwszej stronie oferty. 5. Kartki powinny być połączone w sposób uniemożliwiający ich dekompletację. 6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y podpisującą/e ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń albo są one niezgodne z zapisami ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty. 5. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Oferenta do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. V. Warunki realizacji zamówienia: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówienia o podobnym charakterze, w tym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania zamówienia oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Oferent będzie zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia miejsca prac przed dostępem osób nieuprawnionych. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym w celu koordynacji prac podczas realizacji zamówienia. 4. Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia porządku i czystości na terenie prowadzonych prac. 5. Wszelkie pozostałości budowlane pochodzące z remontu należy wywieźć z terenu szkoły i zutylizować. Odpady należy wywozić sukcesywnie w trakcie remontu. Wywóz i utylizacja odpadów leży po stronie Wykonawcy. 6. Ewentualne szkody powstałe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usuwa własnym kosztem. VI. Ocena ofert: 1. Kryterium oceny ofert- najniższa cena. 2. W przypadku, gdy wartość zamówienia przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia lub Wykonawcy złożyli ofertę z taką samą ceną, Zamawiający może przeprowadzić negocjacje. 3. Dyrektor szkoły może zwrócić się do każdego oferenta o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących jego oferty. 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, która będzie spełniała wymogi formalne. 5. Zamawiający będzie oceniał i badał jedynie ofertę najtańszą ze względu na kryterium oceny ofert. 6. Zamawiający przewiduje możliwość poprawy omyłek rachunkowych i pisarskich. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania postępowania bez podania przyczyny. 9. Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego ogłoszenia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej lub formy elektronicznej, przy czym do złożenia oferty wymagana jest forma pisemna. VII. Przesłanki odrzucenia oferty: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert, 2) została złożona przez wykonawcę: a) podlegającego wykluczeniu z postępowania, b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; 3) jest niezgodna z przepisami ustawy, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, 6) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego, 7) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 8) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, 9) została złożona przez wykonawcę niezaproszonego do składania ofert, 10) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, 11) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, 12) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, 13) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą, 14) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub podstawowy interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób, 15) obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz. U. póz. 1560), stwierdzającej ich negatywny wpływ na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe, 16) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na stronie internetowej szkoły pod adresem: https://sp15plock.edupage.org/ IX. Minimalny okres gwarancji na wykonane prace: 36 miesięcy X. Okres związania oferta. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania. XI. Dodatkowe informacje. 1. Oferent powinien dokonać oględzin miejsca i warunków pracy oraz dokonać samodzielnie pomiarów po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. 24 264 13 09. 2. Oferent będzie zobowiązany przedstawić przy odbiorze wszelkie atesty, karty techniczne, deklaracje zgodności na użyte materiały wraz z oświadczeniem, że użyto ich przy pracach remontowych w szkole. 4. Podpisanie i odesłanie umowy nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy z kolejnym Wykonawcą w przypadku uchylenia się od podpisania umowy przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę, pod warunkiem utrzymania cen ofertowych przez kolejnego w rankingu Wykonawcę. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia w okresie do dwóch dni przed datą terminu składania ofert. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych negocjacji warunków zamówienia, szczególności ceny z jednym lub wszystkimi oferentami. 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. Kontakt: 3. Osoba uprawnią do porozumiewania się z Oferentami ze strony Zamawiającego jest: kierownik gospodarczy Anna Dorobek, tel. 24 264 13 09. |
© eurobudowa.pl 2004-2024