Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jabłonna
Jabłonna-Majatek 22
23-114 Jabłonna-Majątek
powiat: lubelski
gmina@jablonna.lubelskie.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Jabłonna-Majątek
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - zakup pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie.
2. dostawy zakupione w ramach zamówienia przeznaczone będą dla uczniów, w tym uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zespołu Szkół w Jabłonnie oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.
5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście oraz do wzięcia udziału w jego rozpakowaniu.
7. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
8. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył do, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.
9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia:
- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu.
10. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
Część 2 - zakup sprzętu multimedialnego i oprogramowania - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 do SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie.
2. dostawy zakupione w ramach zamówienia przeznaczone będą dla uczniów, w tym uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zespołu Szkół w Jabłonnie oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.
5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście oraz do wzięcia udziału w jego rozpakowaniu.
7. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
8. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył do, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.
9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia:
- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu.
10. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
Część 3 - zakup mebli - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 do SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie.
2. dostawy zakupione w ramach zamówienia przeznaczone będą dla uczniów, w tym uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.
4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zespołu Szkół w Jabłonnie oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty komputerowe i elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.
5. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście oraz do wzięcia udziału w jego rozpakowaniu.
7. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
8. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył do, zobowiązany jest do dostarczeni go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.
9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia:
- okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
- podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu.
10. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.

CPV: 39162100-6, 39162000-5,37524100-8,37524200-9,30190000-7,30192125-3,38510000-3,38631000-7,33696300-8,33793000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00300439, IRO.271.18.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 14:20

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ee792ad-0269-11ef-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do
komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji"
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: przetargi@jablonna.lubelskie.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się numerem referencyjnym
postępowania
UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za błędy
w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub też
okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Jabłonna z siedzibą Jabłonna - Majątek 22, 23-114 Jabłonna -
Majątek, tel. 815610570;
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Ryszard Próchnicki, mail: iodug@jablonna.lubelskie.pl 3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ),
dalej ,,ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie
przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w
odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych
osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 14:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.