Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana uszkodzonych fragmentów nawierzchni placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana uszkodzonych fragmentów nawierzchni placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jastarnia
Ul. Portowa 24
84-140 Jastarnia
powiat: pucki
Tel. 58 675 19 99, tel. 58 675 19 30
referatrozwoju@jastarnia.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Jastarnia
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 58 675 19 99, t
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana uszkodzonych fragmentów nawierzchni EPDM placu zabaw przy ulicy Plac Necla w Jastarni
2024-04-24
Zapytanie ofertowe
dotyczące realizacji zamówienia o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000,00 zł Gmina Jastarnia zaprasza do składania ofert na realizację robót budowlanych pn. Wymiana uszkodzonych fragmentów nawierzchni EPDM placu zabaw przy ulicy Plac Necla w Jastarni
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie cząstkowych napraw nawierzchni bezpiecznej, wylewanej z tworzyw sztucznych SBR + EPDM na placu zabaw przy Ul. Plac Necla w Jastarni. Nawierzchnia jest dwuwarstwowa. Warstwa spodnia wykonana granulatu SBR o gr. Ok. 5,0 - 6,0 cm oraz warstwa wierzchnia z EPDM barwionego o gr. Ok. 2,0 - 2,5 cm. Szacowana powierzchnia do naprawy około 20 m2.
Prace obejmować będą:
1. Sprawdzenie stanu nawierzchni placu zabaw;
2. Wyznaczenie miejsc przeznaczonych do naprawy;
3. Wycinanie starej (zniszczonej) nawierzchni;
4. Wykonanie cząstkowych napraw w miejscach uszkodzonej nawierzchni;
5. Prace pielęgnacyjne;
6. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń nawierzchni powyżej 20 m2. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu naprawy o kolejne 10 m2.

CPV: 45111200-0, 45233250-6

Dokument nr: ZO 1/2024

Składanie ofert:
11. Termin, sposób i miejsce składania ofert.
Ofertę należy złożyć do dnia 06.05.2024 r. do godz. 09:00 elektronicznie na adres e-mail: referatrozwoju@jastarnia.pl z dopiskiem Oferta na Wymiana uszkodzonych fragmentów nawierzchni EPDMplacu zabaw przy ulicy Plac Necla w Jastarni. Dokumenty przesyłane elektronicznie nie wymagają podpisu elektronicznego. Wystarczającą formą jest skan podpisanego dokumentu.

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie do 29 maja 2024 r.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
o Wykonawca musi wykazać, że wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. montaż lub wymiana nawierzchni EPDM na obiektach sportowych lub placach zabaw za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 złotych, z podaniem nazwy i wartości zrealizowanego zadania, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego te roboty były wykonywane.
o W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy.
6. Ogólne warunki umowy: zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
10. Warunki zapłaty: Rozliczenie finansowe z Wykonawcą nastąpi po wykonaniu całości zamówienia na podstawie końcowego protokołu odbioru robót w terminie do 14 dni od otrzymania przez Zamawiających poprawnie sporządzonej faktury. Przewiduje się rozliczenie z Wykonawcą w oparciu o cenę ryczałtową.
12. Dokumenty składające się na ofertę:
- wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1;
- wykaz robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego wraz z załączonymi referencjami;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
14. Informacje uzupełniające
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana. Za termin skutecznego doręczenia oferty uznaje się godzinę i datę ( godz. 09:00 06.05.2024 r.) jej wpływu na skrzynkę e-mail: referatrozwoju@jastarnia.pl
15. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferenta, bez podania przyczyny. Ponadto zamówienie zostanie unieważnione w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, ze zm.). Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 2 ust.l pkt 1 tej ustawy.

Uwagi:
8. Kkryteria, którymi Zamawiający będą kierować przy wyborze oferty z podaniem znaczenia kryterium:
Cena-waga 100%
16. Klauzula RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str.l), dalej ,,RODO", informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Jastarnia, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia,
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: ITPROFESS Grzegorz Nowak, iod@ochronadany ch. it,
3) Dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym pn. Wymiana uszkodzonych fragmentów nawierzchni EPDMplacu zabaw przy ulicy Plac Necla w Jastarni. Dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
4) Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy aciministracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów.
5) Dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia zapytania ofertowego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
6) Podanie danych osobowych w związku z udziałem w zapytaniu ofertowym nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osobom fizycznym przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoby fizyczne uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Osobom fizycznym nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
11) Gmina Jastarnia nie planuje przekazywać danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
12) Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania osób fizycznych o treści zapisów i informacji określonych w niniejszym pkt. zapytania.

Kontakt:
13. Osoby upoważnione do udzielania informacji w sprawie zapytania ofertowego:
Jacek Świdziński, tel. 58 675 19 99; Agnieszka Konkel tel. 58 675 19 30.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.