Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
22046z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Projektu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej zwanym: ,,PFU") dla przedsięwzięcia...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Projektu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej zwanym: ,,PFU") dla przedsięwzięcia polegającego na budowie czterech obiektów energetycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A
ul. Wysocka 57
63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
powiat: ostrowski (wielkopolski)
TEL: 062 735 86 00, tel. 62 735 86 08
ozc@ozcsa.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Wadium: 10 000,00 zł.
Nr telefonu: TEL: 062 735 86 00,
Termin składania ofert: 2024-01-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis Przedmiotu Zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest opracowanie Projektu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej zwanym: ,,PFU") dla przedsięwzięcia polegającego na budowie czterech obiektów energetycznych w osobnych lokalizacjach, składających się łącznie z czterech źródeł kogeneracyjnych w postaci silników gazowych o mocy zainstalowanej 2x3,3 MWe i 2x4,5 MWe, zasilanych gazem ziemnym typu E wraz z urządzeniami pomocniczymi i pełną infrastrukturą towarzyszącą, działających na wspólnej sieci ciepłowniczej i elektroenergetycznej wraz z opracowaniem planu rozbudowy istniejącej rozdzielni elektrycznej, w celu dostosowana jej do przesyłu zwiększonej mocy elektrycznej.
Miejsce realizacji zamówienia (usytuowanie przedsięwzięcia):
Pod względem administracyjnym rozpatrywana inwestycja położona jest w województwie wielkopolskim, w granicach Miasta Ostrów Wielkopolski. Rozdzielnia elektryczna wymagająca dostosowania do pracy nowych źródeł oraz dwa obiekty energetyczne składające się z dwóch silników o łącznej mocy 2x4,5 MWe będą zlokalizowane na wydzielonych działkach przy
ul. Grunwaldzkiej 74, oraz dwa obiekt energetyczny o łącznej mocy 2x3,3 MWe będą zlokalizowane na wydzielonych działkach przy Ul. dr. inż. Tadeusza Sarnowskiego 7.

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert.
13.1.
Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego:
OSTROWSKI ZAKŁAD CIEPŁOWNICZY S.A. Ul. Wysocka 57 w Ostrowie Wielkopolskim.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
,,Opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego na realizację zadania pn. Budowa czterech źródeł kogeneracyjnych w postaci silników gazowych o mocy zainstalowanej 2x3,3 MWe i 2x4,5 MWe, zasilanych gazem ziemnym typu E oraz dostosowanie rozdzielni elektrycznej"
14.2. TERMIN SKŁADANIA ofert: najpóźniej do dnia 08.01.2024 r. do godz. 12.00
W przypadku składania ofert drogą pocztową, kurierem decyduje data i godz. wpływu przesyłki do Zlecającego.
15.

Miejsce i termin realizacji:
Termin, miejsce oraz sposób wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji Zamówienia: do 29.03.2024 r.

Wymagania:
3.
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia wizji lokalnej w terminie 3-4.01.2023r. w godzinach: 9.00 - 13.00
W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej należy zgłosić na adres e-mail: ozc@ozcsa.pl przynajmniej na 3 godziny przed planowaną wizją lokalną.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
5.1.
O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
5.1.1.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do realizacji Umowy.
5.1.2.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację Umowy.
5.1.3.
Nie podlegają wykluczeniu.
5.2.
Z postępowania o zamówienie Zamawiający wykluczy Oferentów:
5.2.1.
których upadłość bądź likwidację ogłoszono lub w stosunku, do których wszczęto postępowania upadłościowe, likwidacyjne lub naprawcze;
5.2.2.
których oferta jest nieważna na gruncie obowiązujących przepisów prawa;
5.2.3.
którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego,
5.2.4.
z którym Zamawiający jest w sporze,
5.2.5.
złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
5.2.6.
wobec których zaistniały podstawy wykluczenia opisane w Regulaminie Udzielania Zamówień OZC
5.3.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału w Postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych
w pkt. 6 SWZ. Oferenci, którzy nie spełnią obowiązujących warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z Postępowania.
6.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wymagane dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta:
6.1.1.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie z CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do CEIDG, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.1.2.
Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
6.1.3.
Oferent złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3 do SWZ).
7.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z oferentami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
7.1.
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem zakończenia składania ofert.
7.2.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego zostanie przekazana Oferentom, którzy złożyli zapytanie oraz zostanie zamieszczona bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej:
? http://www.ozcsa.pl
7.3. Oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferent przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (jako załącznik w formacie *.pdf do poczty e-mail).
7.4. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, wówczas druga strona niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania, a oryginały tak przekazanych dokumentów powinny być niezwłocznie dostarczone do Zamawiającego.
7.5. Oferenci w przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji drogą elektroniczną posługują się tylko adresami e-mail podanymi w pkt. 8 SWZ.
7.6. Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wyjaśnienia udzielone Oferentom przez inne osoby niż uprawnione do kontaktowania się z Oferentami w jego imieniu, wskazane w pkt. 8 SWZ.
Wymagania dotyczące wadium
9.1.
Każdy Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
10 000,00 zł. Wadium słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
9.2.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
9.3.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)
pieniądzu;
b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)
gwarancjach bankowych;
d)
gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
9.4.
W przypadku składania przez Oferenta wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)
nazwę dającego zlecenie (Oferenta), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c)
kwotę gwarancji,
d)
termin ważności gwarancji,
e)
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż nastąpiło zdarzenie aktualizujące obowiązek wypłaty.
9.5.
Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w walutach obcych.
9.6.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr rachunku bankowego: 22 1020 2267 0000 4102 0002 1790 z dopiskiem: Nazwa Oferenta, Nr REGON, Wadium.
9.7.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
9.8.
W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu.
9.9.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.
9.10.
Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
9.11.
Oferent, który nie wniesie wadium przed terminem składania ofert zostanie przez Zamawiającego wykluczony z Postępowania.
9.12.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium oferentowi, jeżeli:
9.12.1.
Unieważniono Postępowanie,
9.12.2.
Oferta nie została przyjęta,
9.12.3.
Oferta została przyjęta, a umowa podpisana.
9.12.4.
Oferent, przed upływem terminu składania ofert, wycofał ofertę,
9.12.5.
Oferent został wykluczony,
9.12.6.
Upłynął termin związania ofertą,
9.12.7.
Wniesione przez Oferenta wadium zostanie mu zwrócone w wysokości w jakiej zostało wniesione, przy czym Oferent zobowiązuje się nie dochodzić odsetek za opóźnienie w zwrocie wadium przez Zamawiającego.
9.13.
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
Uchyla się od zawarcia Umowy.
10.
Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga
11.
Termin związania ofertą
11.1.
Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
11.2.
Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą może zwrócić się do Oferentów o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
12.
Opis sposobu przygotowania ofert
12.1.
Każdy Oferent składa jedną ofertę.
12.2.
Oferta powinna zawierać: nazwę i adres Oferenta, nazwę Zamówienia, wykaz składanych oświadczeń i dokumentów, podpisy osób upoważnionych zgodnie z reprezentacją, miejsce i datę sporządzenia oferty.
12.3.
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami opisanymi w SWZ. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny pismem komputerowym, maszynowym bądź odręcznym pod rygorem odrzucenia złożonej oferty.
12.4.
Oferta wraz z załącznikami i dokumentami sporządzonymi przez Oferenta musi być podpisana przez osoby należycie umocowane do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się aby Oferent dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
12.5.
Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
12.6.
Wymagane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie (nie dotyczy wadium).
12.7.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku Postępowania.
12.8.
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
o
Formularz ofertowy (załącznik 1),
o
Załącznik do SWZ nr 2,
o
Załącznik do SWZ nr 3,
o
Zaparafowany załącznik nr 4
o
Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 SWZ ,
o
Potwierdzenie wniesienia wadium.
o
Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Oferenta w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestracyjnego.
12.9.
Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
12.10.
Opakowanie oferty.
o
Wymaga się, aby oferta była opakowana i dostarczona w sposób uniemożliwiający odczytanie zawartości bez uszkodzenia.
o
Opakowanie oferty powinno zawierać adres Oferenta, umożliwiający zwrot oferty, w przypadku zmiany lub wycofania oferty przed terminem otwarcia lub w przypadku złożenia jej po terminie.
12.11.
Zmiana lub wycofanie oferty:
o
Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej.
o
Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA".
o
Pisemne oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,WYCOFANIE".
Miejsce i termin otwarcia ofert.
15.1.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie OZC S.A. przy ul. Wysockiej 57 w Ostrowie Wielkopolskim w sali konferencyjnej w dniu 08.01.2024 r. o godz. 12.10.
Oferenci mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
16.
Sposób podania ceny
16.1.
Wartość oferty w kwocie netto i brutto dla całego zakresu SWZ muszą być podane liczbą i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością lub ceną podaną liczbą i słownie za prawidłową uznaje się wartość lub cenę podaną słownie.
16.2.
Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane opracowaniem przedmiotu zamówienia w tym ryzyko Oferenta z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
17.
Opis kryteriów, którymi Zlecający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
17.1.
Kryterium I: cena oferty - 100%.
17.2.
zasady oceny kryterium "cena oferty" cena = (oferowana najniższa cena netto/cena netto oferty badanej) x 100 pkt.
Ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium "cena" jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego oferenta w tym kryterium.
18.
Zasady badania ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
18.1.
W toku badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
18.2.
Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień dotyczących jego oferty lub jej nie uzupełnił w terminie oznaczonym przez Zamawiającego.
18.3.
Zamawiający wykluczy Oferenta nie spełniającego warunków udziału w Postępowaniu wynikających z pkt. 6 SWZ.
18.4.
Zamawiający odrzuci ofertę, która nie odpowiada wymaganiom określonym w SWZ.
18.5.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Oferent nie wpłacił w wymaganym terminie wadium określonego w pkt. 9 SWZ.
18.6.
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i inne oczywiste omyłki oraz niezwłocznie zawiadomi o tym właściwego Oferenta w celu potwierdzenia naniesionych poprawek.
18.7.
Zamawiający odrzuci ofertę, w której Oferent nie poprawił omyłek lub nie wyraził zgody na ich poprawienie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
18.8.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
19.
Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia Umowy w sprawie zamówienia.
19.1.
Po zakończeniu Postępowania Zamawiający poinformuje Oferentów o przyjęciu lub odrzuceniu oferty. Ponadto Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie poinformowany o sposobie zawarcia Umowy z Zamawiającym.
19.2.
W przypadku, gdy dojdzie do skutecznego zawarcia Umowy z Zamawiającym, Oferent zobowiązany jest posiadać wymagane stosownymi przepisami prawa bądź aktami wewnętrznymi zgody bądź pozwolenia właściwych organów. Przed podpisaniem Umowy, Oferent obowiązany jest bez dodatkowego wezwania takowe zgody lub pozwolenia przekazać Zlecającemu. Stanowić będą one dodatkowe załączniki do Umowy.
20.
Treść Umowy w sprawie Zamówienia.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
21.
Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania przetargowego lub odstąpienia od niego w każdym czasie bez podania przyczyn.
22.
Zachowanie poufności.
Zamawiający informuje o możliwości zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę handlową Oferenta, w formie umożliwiającej zachowanie poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oświadczenie takie opracowuje, podpisuje Oferent i stanowi ono Załącznik do oferty.
23.
Postanowienia dodatkowe.
W sprawach nieuregulowanych w SWZ stosuje się Kodeks Cywilny i inne obowiązujące przepisy prawa.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się ze Sprzedającymi.
Osoby działające w imieniu Zamawiającego, uprawnione do kontaktów z Oferentami w zakresie udzielania informacji dotyczących zapisów SWZ:
Maciej Hałas, tel. 62 735 86 08; e-mail: ozc@ozcsa.pl
9.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.