dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach - w branży elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kościerskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o Świętojańska 5d 83-400 Kościerzyna powiat: kościerski 586863213 biuro@ktbs.com.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Kościerzyna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 586863213 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej . Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i remontów interwencyjnych ,,w branży elektrycznej" w budynkach wyszczególnionych w załącznikach do projektu umowy położonych w Kościerzynie administrowanych przez Kościerskie TBS Sp. z o. o. Realizacja remontów bieżących i interwencyjnych w zakresie instalacji elektrycznej obejmuje: 1) Świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego w zakresie wykonywania we wszystkie dni tygodnia na klatkach schodowych, korytarzach piwnicznych, pralniach, suszarniach, placach zabaw i innych pomieszczeniach wspólnego użytku następujących prac z materiałów własnych Wykonawcy: - Wymianę i uzupełnienie brakujących żarówek 230V i 24V (z żarnikiem wolframowym), wyłączników, puszek, gniazd, bezpieczników, opraw i innych urządzeń elektrycznych. W przypadku niesprawnego działania lampy ledowej z czujnikiem ruchu Wykonawca ma obowiązek zapewnić na własny koszt oświetlenie zastępcze do czasu otrzymania zlecenia na wymianę lampy na nową ledową. - Naprawa, regulacja, wymiana automatów schodowych. - Usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej (połączeń i złączek). - Eliminowanie przepięć, zwarć, zabezpieczanie tablic licznikowych i skrzynek. - Badanie oporności i skuteczności zerowania instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynków. - Częściowa wymiana uszkodzonej instalacji elektrycznej. - Utrzymanie instalacji elektrycznej na bieżąco we właściwym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami. W chwili wystąpienia awarii instalacji elektrycznej zagrażającej życiu lub zdrowiu Wykonawca ma obowiązek skutecznie zabezpieczyć miejsce awarii nawet gdyby należało zerwać plombę na mieszkanie i odciąć zasilanie elektryczne. W ostateczności Wykonawca może odciąć zasilanie elektryczne budynku. Dla zachowania bezpieczeństwa Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć skrzynki elektryczne przed dostępem osób trzecich. - Wykonanie napraw od złącza ZK do bezpieczników lokali oraz na obwodzie administracyjnym dla zapewnienia ciągłości zasilania. - Sprawdzenie sprawności przedmiotu zamówienia co najmniej raz w miesiącu. Po wykonanych robotach Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia miejsca wykonywania robót do stanu pierwotnego (otynkować wymalować itp.) 2) Wykonanie drobnych robót remontowych w budynkach objętych postępowaniem realizowane na podstawie oddzielnych zleceń w branży elektrycznej. Drobne roboty remontowe zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym przy zastosowaniu wycen jednostkowych i składników cenotwórczych zgodnych z ofertą przetargową Wykonawcy. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR-y. Materiały i urządzenia nie występujące w S.I.C.B ,,ORGBUD-SERWIS" będą rozliczane wg faktur zakupu. Wykaz obiektów wraz z ich opisem stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i remontów interwencyjnych ,,w branży elektrycznej w zakresie instalacji domofonowej" w budynkach wyszczególnionych w załącznikach do projektu umowy położonych w Kościerzynie administrowanych przez Kościerskie TBS Sp. z o. o. w zakresie określonym w projekcie umowy. Realizacja remontów bieżących i interwencyjnych w zakresie instalacji domofonowej obejmuje: 1) Świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego we wszystkie dni tygodnia, które polegają na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej instalacji domofonowej i wszystkich urządzeń przynależnych oraz wykonywanie następujących prac: a) Usuwanie awarii obwodu instalacji domofonowej oraz ujawnionych usterek na bieżąco poprzez: - Sprawdzenie wywołania poszczególnych abonentów. - Sprawdzenie słyszalności między bramofonem a poszczególnymi unifonami. - Regulacja poziomów wejściowych i wyjściowych wzmacniacza małej częstotliwości. - Regulację sprzężeń (przydźwięków). - Sprawdzenie i regulacja generatora sygnału dźwiękowego. - Sprawdzenie i regulacja zasilacza sieciowego. - Sprawdzenie i regulacja elektrozaczepów. - Wymianę żarówek podświetlających listy lokatorów z materiałów własnych Wykonawcy. b) Naprawę lub wymianę układu elektronicznego wzmacniacza, zasilacza, wymianę wkładek mikrofonowych z materiałów własnych Wykonawcy wraz z usuwaniem ujawnionych usterek na bieżąco. c) Naprawę tablic przywoławczych - bramofonów, usuwanie ujawnionych usterek na bieżąco. d) Naprawa lub wymiana elektrozaczepów na bieżąco z materiałów własnych Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek wykonać wszelkie niezbędne naprawy w terminie 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia awarii. W obowiązkach Wykonawcy jest również każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego dokonywanie aktualizacji list abonentów na tablicy lub w pamięci elektronicznej domofonu. Sprawdzenie sprawności przedmiotu zamówienia co najmniej raz w miesiącu. Wykaz obiektów wraz z ich opisem stanowi załącznik 1 do projektu umowy. CPV: 50711000-2, 50700000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00301551, KTBS.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d21c8b9-02ca-11ef-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl. 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@ktbs.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1/ Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2/ Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej. 3/ Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 4/ Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5/ Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ. 6/ Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w ppkt 2) powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w ppkt 2) powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. 7/ Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; - obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. pozycji RODO (obowiązek informacyjny) 8/ Zamawiający informuje, że: - Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. - Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. - W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024