Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sułów
Sułów 63
22-448 Sułów
powiat: zamojski
fax.:(84) 682 62 27, Tel. (84) 682-62-02
ug@sulow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Sułów
Wadium: ---
Nr telefonu: fax.:(84) 682 62 27,
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Sułów zaprasza do złożenia ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu pn. ,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów".
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zadaniu
pn. ,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów" polegającym na
przebudowie drogi powiatowej nr 3011 Tarnawa- Turobin- Sułów- Szczebrzeszyn w m.
Sułów i Tworyczów w ramach przebudowy nie wymagającej zmiany granic pasa drogowego
na części działki drogowej nr ewid. 668 obręb Tworyczów oraz działek drogowych nr ewid.
10, 745, 743 obręb Sułów (z wyłączeniem obiektów mostowych)dofinansowanego ze
środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja
ósma.
Planowane roboty budowlane będą polegały na ułożeniu warstw nakładki wzmacniająco
profilującej nawierzchnię: dolna warstwa- wyrównawcza z mieszanki z mieszanki MCE,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W oraz górna warstwa- ścieralna z betonu
asfaltowego AC11S. Dodatkowo planuje się budowę kanału teletechnicznego. Dokładny
zakres robót objętych nadzorem inwestorskim zawarty jest w przedmiarach robót
stanowiących załącznik Nr 5.
Wyżej wymienione prace będą wykonywane w okresie 8 miesięcy od dnia podpisania umowy
z Wykonawcą robót budowlanych. Termin ten może ulec przedłużeniu zgodnie z umową
zawartą z wykonawcą robót budowlanych.
Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do pełnienia swojej funkcji przez cały okres trwania
realizacji zadania. Podczas wykonywania robót budowlanych Inspektor Nadzoru
zobowiązany jest być obecny na placu budowy minimum jeden raz w tygodniu, co zostanie
potwierdzone jego podpisem na liście obecności prowadzonej przez Zamawiającego.Dodatkowo Inspektor Nadzoru zobowiązany jest przybyć na plac budowy na każde
wezwanie Zamawiającego, jeżeli jego obecność będzie niezbędna do kontynuowania robót.
Zamawiający wymaga dołączenia kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do nadzorowania robót w branży
konstrukcyjno-budowlanej.

Dokument nr: RR.271.4.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 maja 2024 r. o godz. 10.30 w sali konferencyjnej Urzędu
Gminy w Sułowie (pokój nr 11).

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
Sporządzoną i prawidłowo podpisaną ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu
Gminy w Sułowie (pokój nr 1), 22 - 448 Sułów do dnia 6 maja 2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 8 miesięcy od dnia podpisania umowy. W
przypadku przedłużenia terminu realizacji zadania ,,Modernizacja infrastruktury drogowej
na terenie gminy Sułów" Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do pełnienia funkcji nadzoru
inwestorskiego przez cały okres trwania realizacji zadania.

Wymagania:
2. Tryb postępowania
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1605 ze zm.) zwana dalej ustawą. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy niniejsze
zamówienie nie podlega stosowaniu przepisów ustawy.
4. Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca powinien mieć uprawnienia do nadzorowania robót w branży konstrukcyjno-
budowlanej a także doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
Wykonawca powinien wykazać, że był inspektorem nadzoru dla min. 2 projektów
obejmujących swym zakresem roboty budowlane polegające na przebudowie (modernizacji)
istniejącej nawierzchni jezdni, wykonaniu nowej konstrukcji lub nadzorował roboty
budowlane zawierające w swoim zakresie wykonanie prac rodzajowo zbliżonych do
przedmiotu zamówienia, przedstawiając wykaz takich usług sporządzony według wzoru
stanowiącego załącznik Nr 3 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
5. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i
adres zamawiającego oraz napis: Oferta na Modernizacja infrastruktury drogowej na
terenie gminy Sułów". Nie otwierać do dnia 6 maja 2024 r. do godz. 10.30"
a) Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna
obejmować całość zamówienia określonego przez zamawiającego.
b) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.
c) Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna
być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy.
d) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
e) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę.
f) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany
wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do
reprezentacji Wykonawcy.
g) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być
zaproponowana tylko jedna cena.
6. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany dołączyć do niej następujące
dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik Nr 2.
2) wykaz usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3.
7. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) cena oferty brutto - kryterium wagowe 100 % - 100 pkt.
8. Opis sposobu określenia ceny:1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
realizację całego przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną
obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.
2. Cenę oferty należy podać w formularzu ,,Oferta" stanowiącym Załącznik Nr 1 do
zaproszenia do złożenia ofert.
3. Ceny wskazane w ,,Ofercie" muszą być podane w wymiarze netto oraz brutto, tj. łącznie z
podatkiem VAT wyliczonym przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami na
dzień składania oferty. Cenę należy wyliczyć do dwóch miejsc po przecinku i wyrazić
liczbowo i słownie w złotych polskich.
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy podaną kwotą cyfrową a kwotą słowną, Zamawiający
przyjmuje jako ostateczną cenę oferty kwotę zapisaną słownie. Ponadto Zamawiający
poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe uwzględniające jej konsekwencje
rachunkowe bez zgody ze strony Wykonawcy.
12. Wybór oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty i o terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie
zawiadomiony pocztą elektroniczną lub na drodze pisemnej.
13. Warunki wykonania zamówienia.
Warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 4.
14. Oferta będzie podlegała odrzuceniu:
1) jeżeli nie będzie odpowiadała wymaganiom Zamawiającego,
2) jeżeli nie jest złożona w formie elektronicznej lub pisemnej,
3) jeżeli zawiera rażąco niską cenę (odrzucenie będzie zastosowane po uprzednim wezwaniu
Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w tym zakresie i ich nieudzieleniu lub niewykazaniu
przez niego realności ceny w wyznaczonym terminie,
4) jeżeli jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.15.Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:
Marta Radzik, Dorota Górniak, Anna Pomarańska
tel. 84 682 62 02 e-mail: zamowienia@sulow.pl
w dniach poniedziałek - piątek w godz. 7.30 - 15.30

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.