dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Sosnowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia pl. Nowy Targ 50-141 Wrocław powiat: Wrocław wzp.dz@um.wroc.pl https://portal.smartpzp.pl/umw/public/postepowanie?postepowanie=66573510 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń oraz wykonanie instalacji wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia. Szczegółowy zakres: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia, wykonanać i uruchomić instalację monitoringu wizyjnego na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną ITS: 1. SK052 - Piłsudskiego / Kołłątaja 2. SK075 - Legnicka / Małopanewska 3. SK126 - Plac Grunwaldzki / Benedykta Polaka 4. SK147 - Powstańców Śląskich / Orla 5. SK175 - Jedności Narodowej / Słowiańska a następnie włączyć je do systemu VMS Genetec Security Center. CPV: 32323500-8, 51314000-6,32420000-3,34942200-4,71322500-6 Dokument nr: 2024/BZP 00303446, ZP/TP/25/2024/WBZ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/umw https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) na stronie internetowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/umw w zakładce e-learning dostępnej dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/umw/public/postepowanie?postepowanie=66573510 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni Wymagania: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych). Wymagania dotyczące Wadium określa dział XI SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/25/2024/WBZ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń oraz wykonanie instalacji wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia. Szczegółowy zakres: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia, wykonanać i uruchomić instalację monitoringu wizyjnego na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną ITS: 1. SK052 - Piłsudskiego / Kołłątaja 2. SK075 - Legnicka / Małopanewska 3. SK126 - Plac Grunwaldzki / Benedykta Polaka 4. SK147 - Powstańców Śląskich / Orla 5. SK175 - Jedności Narodowej / Słowiańska a następnie włączyć je do systemu VMS Genetec Security Center. 4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo 32420000-3 - Urządzenia sieciowe 34942200-4 - Skrzynki sygnalizacyjne 71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że: 1.w zakresie wiedzy i doświadczenia: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie): a) co najmniej 1 zamówienie, obejmujące swym zakresem montaż instalacji monitoringu wizyjnego CCTV o wartości min. 100 000 zł (netto) oraz b) co najmniej 1 zamówienie, polegające na budowie lub modernizacji lub konserwacji sygnalizacji świetlnych pracujących w systemie ITS o wartości min. 100 000 zł (netto) 2. w zakresie potencjału osobowego: a) dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego b) dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego c) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP (lub innej komisji, powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania czynności na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu oraz kontrolno-pomiarowym: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV; sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. d) dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia SEP (lub innej komisji, powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania czynności na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu oraz kontrolno-pomiarowym: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV; sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych). Wymagania dotyczące Wadium określa dział XI SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 16 Projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024