Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie opinii mającej na celu ustalenie czy przeprowadzone prace na drzewostanie w pasie drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rzeczenica ul. Człuchowska 26 77-304 Rzeczenica powiat: człuchowski Telefon/Faks: 59 833 17 22, wew. 28, wew. 26 inwestycje@rzeczenica.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Rzeczenica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon/Faks: 59 833 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 złotych Sporządzenie opinii mającej na celu ustalenie czy przeprowadzone prace na drzewostanie w pasie drogi powiatowej nr 2531G Rzeczenica-Grodzisko oraz nr 2530G Grodzisko-Zalesie zostały wykonane zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336 z późn. zm.) oraz czy są zgodne ze sztuką i przepisami o drzewach w pasie drogowym (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych). 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii mającej na celu ustalenie czy przeprowadzone prace na drzewostanie w pasie drogi powiatowej nr 2531G Rzeczenica -Grodzisko oraz nr 2530G Grodzisko - Zalesie zostały wykonane zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336 z późn. zm.) oraz czy są zgodne ze sztuką i przepisami o drzewach w pasie drogowym (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych). Opinię sporządza się na potrzeby postępowania administracyjnego w sprawie wymierzenia kary administracyjnej za usunięcie, zniszczenie bądź uszkodzenie drzew z drogi powiatowej nr 2531G Rzeczenica-Grodzisko oraz nr 2530G Grodzisko-Zalesie. Opinia obejmować będzie pas drogowy dróg powiatowych oznaczonych nr 2531G Rzeczenica - Grodzisko oraz nr 2530G Grodzisko - Zalesie. Wykonawca, w oparciu o stan faktyczny, wizję lokalną oraz obowiązujące przepisy prawa, ma sporządzić opinię która wykaże czy prace na drzewostanie były dokonane zgodnie z w/w przepisami prawa. Lokalizacja drzew, na których zostały przeprowadzone prace powinna zostać naniesiona na mapę elektroniczną. W wypadku wątpliwości, co do lokalizacji drzew, należy wyznaczyć ich położenie geodezyjnie. Dla wykonanej opinii należy wykonać dokumentację fotograficzną (min. 1 zdjęcie dla 1 drzewa). W przypadku drzew, na których zabiegi zostały wykonane niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Wykonawca opinii wskaże dokładną lokalizację drzew z jej naniesieniem na mapę elektroniczną, szczegółową dokumentację fotograficzną oraz szczegółowy opis niezgodności dokonanych prac z podaniem podstawy prawnej. Opinie należy sporządzić w wersji papierowej i w kolorze - 3 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na CD w formacie edytowalnych plików tekstowych z rozrzedzeniem .doc lub .docx i pdf natomiast załączniki (mapy) w dxf. lub dwg. CPV: 90713000-8 Dokument nr: PP.271.9.2024 Otwarcie ofert: 10.3 Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: 10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 10.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy w Rzeczenicy Ul. Człuchowska 26, sekretariat - pok. nr 16 w terminie do dnia: 15.05.2024 r. do godz. 15.00 lub przesłać mailem na adres: inwestycje@rzeczenica.pl 10.2 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert zwraca się Wykonawcom bez otwierania. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od podpisania umowy Wymagania: SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 złotych 2. Tryb udzielenia zamówienia: 2.1 Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. Wybór oferty nastąpi zgodnie z zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do równowartości kwoty 130 000 złotych, wprowadzonym zarządzeniem Wójta Gminy Rzeczenica nr 3/2021 z dnia 04.01.2021 r. 2.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2021 r., poz. 1509 z późn. zm.) 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków : 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej 3 opinie drzew w okresie ostatnich 3 lat z wykonaniem pomiarów wraz z opracowaniem. 3) dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia: - co najmniej 1 osobą specjalistę dendrologa lub specjalistę arborystę posiadającego następujące kalifikacje: Inspektor Nadzoru Terenów Zieleni i/lub European Tree Technician i/lub dyplom ukończenia podyplomowych studiów zarządzania ryzykiem w otoczeniu drzew i/lub certyfikację VETcert. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia. 5.2 Niespełnienie warunku udziału stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia dokumentów. 5) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5.1, Wykonawcy winni załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wykaz usług - Załącznik nr 2 b) Wykaz osób - Załącznik nr 3 c) Dokumenty potwierdzające doświadczenie (np. referencje) 8. Termin związania ofertą. 8.1 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 8.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9. Opis sposobu przygotowywania ofert 9.1 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie składające się na przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.2 Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9.3 Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9.4 Ofertę należy sporządzić wg Formularza ofertowego (Załącznik nr 1) oraz załączyć wymagane oświadczenia i dokumenty. 9.5 Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 9.6 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób: Oferta na: ,,Sporządzenie opinii mającej na celu ustalenie czy przeprowadzone prace na drzewostanie w pasie drogi powiatowej nr 2531G Rzeczenica-Grodzisko oraz nr 2530G Grodzisko-Zalesie zostały wykonane zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1336 z późn. zm.) oraz czy są zgodne ze sztuką i przepisami o drzewach w pasie drogowym (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych) lub przesłać na adres mailowy: inwestycje@rzeczenica.pl. 9.7 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty według takich samych zasad jak składanie oferty, tj. w kopercie, odpowiednio oznakowanej ,,zmiana oferty" lub ,,wycofanie oferty". 11. Opis sposobu obliczenia ceny 11.1 Cenę oferty brutto należy wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1). 11.2 Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 11.3 Cena zawiera wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z warunkami zapytania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, podatki po stronie Zamawiającego i jest niezmienna w toku realizacji niniejszego zamówienia. 12. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 12.1 Kryteria i ich znaczenie: CENA - 100 % Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 12.2 Sposób oceny ofert. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert C = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 100 % Cena ofertowa badanej oferty W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. 12.3 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12.4 Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Uwagi: 1.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzeczenica, ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica o inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rzeczenica jest Pani Joanna Maculewicz, kontakt: iod@zeto.koszalin.pl lub pisemnie na adres Urząd Gminy Rzeczenica, ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24) oraz w związku z zawieraną umową i czynnościami zmierzającymi do jej zawarcia zgodnie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzezie", w formie zapytania ofertowego; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 raz art. 74 ustawy PZP; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Czas przetwarzania danych może się dodatkowo wydłużyć w związku z możliwością finansowania zamówienia ze środków zewnętrznych (przez darczyńców); o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 6) Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 7.1 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą mailową. 7.2 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Beata Montusiewicz - w sprawach merytorycznych w godz. pomiędzy 8.00 a 15.00 - tel. 59 833 17 22 wew. 28, e-mail: ocos@rzeczenica.pl Anna Chwedoruk - w sprawach formalnych w godz. pomiędzy 8.00 a 15.00 - tel. 59 833 17 22 wew. 26, e-mail: inwestycje@rzeczenica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024