Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
22976z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Całodobowe naprawy instalacji elektrycznych, wykonanie przeglądów elektrycznych oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Całodobowe naprawy instalacji elektrycznych, wykonanie przeglądów elektrycznych oraz pomiarów elementów instalacji elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi
ul. Legionów 27
91-069 Łódź
powiat: Łódź
tel. 42 630 66 80, 509 746 052.
t.lechanski@yhlodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 42 630 66 80, 5
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
,,Wykonywanie całodobowych napraw instalacji elektrycznych, wykonanie przeglądów elektrycznych oraz pomiarów elementów instalacji elektrycznych na rzecz obiektów Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi w roku 2024"
Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie całodobowych napraw instalacji elektrycznych, wykonanie przeglądów elektrycznych oraz pomiarów elementów instalacji elektrycznych na rzecz obiektów Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi w roku 2024, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami, wytycznymi w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.) oraz Polskimi Normami.
2) Wykaz obiektów Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi - stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

CPV: 71314100-3

Dokument nr: SSM.220.6.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 maja 2024 r. o godz. 10.15.

Specyfikacja:
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia http://yhlodz.pl/

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 8 maja 2024 r. do godz. 10.00.
Ofertę w formie pisemnej należy przesłać na adres: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi, Ul. Legionów 27, 91-069 Łódź, pok. 04, z oznaczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4, lub złożyć osobiście w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Łodzi, Ul. Legionów 27, pok. 04.
Oferta składana w formie elektronicznej winna być przesłana w wyznaczonym terminie składania ofert, pocztą elektroniczną na adres e-mail: t.lechanski@yhlodz.pl
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone przy zastosowaniu § 5 Regulaminu wprowadzonego zarządzeniem nr 7/2021 Dyrektora Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi z dnia 16 lutego 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 PLN
II. Tryb udzielenia zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przewidzianym dla zamówienia o wartości mniejszej niż 130 000 złotych.
2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
3. Niniejsze postępowanie może zostać unieważnione w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty;
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu tj. żadna z ofert nie spełnia wymagań określonych w Zaproszeniu, po wyczerpaniu możliwości jej uzupełnienia lub poprawienia;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do wysokości ceny oferty z najniższą ceną;
3) kiedy, w przypadku złożenia ofert o tej samej cenie, po wezwaniu do złożenia ofert dodatkowych, zostaną złożone ponownie oferty o tej samej cenie;
4) kiedy nastąpi niedająca się przewidzieć zmiana okoliczności, powodująca że rozstrzygnięcie postępowania nie leży w interesie publicznym;
5) na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.

2. Warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. poz. 1392), w tym co najmniej:
- jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 kat. E (uprawnienia pomiarowe SEP kat. E), wymagane na stanowisku eksploatacji i
- jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy 1 kat. D (uprawnieniami SEP kat. D), wymagane na stanowisku dozoru,
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Załącznik nr 5 - Wykaz osób, wraz z kopią uprawnień.

VI. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy

1. Wykaz dokumentów:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem");
2) Wypełniony, ostemplowany i podpisany formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego (oryginał);
3) Uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany Wykaz osób - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego (oryginał) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień przez te osoby.
4) Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z dokumentów załączonych do oferty (odpis z rejestru); (oryginał lub kopia potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem");
5) Podpisany obowiązek informacyjny stanowiący Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
2. Wszystkie dokumenty muszą być złożone, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i 3) należy złożyć w formie oryginału. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej zaleca się złożenie jej w formie elektronicznej tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przesłanie skanu oferty podpisanej własnoręcznym podpisem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale V, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełniania ofert o brakujące dokumenty, z wyłączeniem przypadku gdy, pomimo uzupełnienia oferty, dalej podlegałaby ona odrzuceniu.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia, informacje oraz inną korespondencję Wykonawca przekazuje drogą elektroniczną na adres: t.lechanski@yhlodz.pl
3. Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma, przekazywane w ramach postępowania pocztą elektroniczną poprzez wskazanie w druku OFERTY adresu poczty elektronicznej.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie przekazywanej poczty. W przypadku zaniechania odebrania przekazanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie, wynikające z tego skutki.
5. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanych pism/informacji.
6. Zawsze możliwa jest forma pisemna.
7. W ramach niniejszego postępowania wszelka korespondencja prowadzona jest w języku polskim.
Zaleca się wskazywać w kierowanej korespondencji znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: SSM.220.6.2024
Zamawiający informuje, iż ze względu na obowiązek zachowania konkurencyjności postępowania wszelkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawcy wiążące.

VIII. Termin związania ofertą

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływam terminu składania ofert.

IX. Sposób przygotowania oferty

1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego, w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 2 i zawierać cenę ofertową wykonania zamówienia, z uwzględnieniem warunków wykonania przedmiotu zamówienia, określonych we wzorze umowy - stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Zapytaniu ofertowym.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej bądź postaci elektronicznej.

4. Oferta sporządzona i składana w formie pisemnej winna zostać przekazana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Łodzi, ul. Legionów 27, pok. 04.
Dla ofert składanych w formie pisemnej zalecane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane, opatrzone oryginalnymi podpisami osoby upoważnionej. Zaleca się również zamieszczenie oferty w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego, na adres:
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi
ul. Legionów 27, 91-069 Łódź
pok. 04
oznaczonej hasłem:

OFERTA NA: Wykonywanie całodobowych napraw instalacji elektrycznych, wykonanie przeglądów elektrycznych oraz pomiarów elementów instalacji elektrycznych na rzecz obiektów Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi w roku 2024
SSM.220.6.2024

Poza oznaczeniami podanymi powyżej koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.

5. Oferta składana w formie elektronicznej na adres e-mail: t.lechanski@yhlodz.pl z informacją w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 8 maja 2024 r. do godz. 10.00
Uwaga: Przy składaniu oferty decyduje data wpływu oferty do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi. Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i/lub niekompletnych pod względem zakresu usług.
7. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty Wykonawcy, który złoży więcej niż jedną ofertę na ten sam zakres zamówienia, zostaną odrzucone.
9. Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na:
- wszystkich stronach oferty,
- załącznikach,
- oraz w miejscach, w których wykonawca naniósł zmiany.
10. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie, przed upływem terminu do składania ofert.

Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE.
XI. Opis sposobu obliczania ceny

1. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę jest ceną brutto, przy wyliczeniu ceny brutto należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wszelkie należne opłaty i podatki oraz wszystkie pozostałe koszty realizacji zamówienia, wg odpowiadających jej składników cenowych. Wartość całkowita oferty (cena ryczałtowa brutto) będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego) wartości netto, brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie objętym niniejszym postępowaniem (liczbą i słownie), z uwzględnieniem wymaganych warunków wykonania zamówienia, określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami, w tym we wzorze umowy, zawartym w Załączniku nr 3 niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Na cenę całkowitą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia oraz inne, nie ujęte w opisie, a niezbędne do wykonania zamówienia.
4. Nabywcą wskazanym w fakturze będzie: Miasto Łódź, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, NIP 7250028902, natomiast odbiorcą: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi, ul. Legionów 27, 91-069 Łódź.
5. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem potwierdzającym wykonanie usługi w poszczególnych obiektach. Przeglądy w poszczególnych obiektach muszą być fakturowane odrębnie, dla każdego obiektu.
6. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty nie jest możliwy ze względu na jednakowo sklasyfikowane oferty, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dodatkowych ofert lub przeprowadzenia negocjacji z właścicielami tych ofert.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia, bez podania przyczyny.

XII. Kryteria oceny ofert

1. Kryterium wyboru oferty:
Nazwa kryterium
Waga
[%]
Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta w ramach danego kryterium
Cena napraw instalacji elektrycznych
70
70
Łączna cena przeglądów elektrycznych
30
30

1) ilość punktów w kryterium: Cena napraw instalacji elektrycznych zostanie obliczona według wzoru:
Ilość punktów oferty badanej =(cena brutto oferty najniższej: cena brutto oferty badanej)x 70 pkt.,
2) ilość punktów w kryterium: Łączna cena przeglądów elektrycznych zostanie obliczona według wzoru:
ilość punktów oferty badanej =( cena brutto oferty najniższej: cena brutto oferty badanej)x 30 pkt.,
3) maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca - 100 pkt.,
4) obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2 (dwóch) miejsc po przecinku.
2. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną za wykonanie całości zamówienia, spełniającą wymagania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny stanowią informację publiczną w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902)

XIII. Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie o tym fakcie powiadomiony drogą elektroniczną (e-mail).
2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie podpisania umowy.
3. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert lub unieważni postępowanie.
XIV. Pozostałe informacje

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca powinien dokonać przeglądu zgodnie z obowiązującymi we wskazanym zakresie przepisami prawa i normami, a także przy użyciu urządzeń posiadających aktualną homologację (w protokole należy określić rodzaj mierników wraz z informacją w zakresie spełnienia przez wskazane urządzenia odpowiednich norm i przepisów).
4. Przeglądy odbywać się będą zgodnie z terminami ustalonymi przez Zamawiającego.
5. Z przeprowadzonych przeglądów stanu technicznego oraz pomiarów instalacji elektrycznych w terminie 5 dni od daty wykonania przeglądu Wykonawca musi sporządzić oraz dostarczyć protokoły (osobno na każdą jednostkę) w formie papierowej w 2 egzemplarzach (jeden w miejscu wykonanej usługi, a drugi dla Zamawiającego dołączony do faktury).
6. Protokół musi posiadać podpis i pieczęć uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją robót, a w przypadku ich wystąpienia zobowiązany będzie do ich naprawy na własny koszt.
8. Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i sprzętu.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) negocjacji z wybranym Wykonawcą w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania,
b) unieważnienia zapytania ofertowego w przypadku: gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia oraz gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć oraz na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny,
c) nadzoru i kontroli poprawności wykonywanych prac.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub odstąpienia od podpisania umowy, bez konieczności podawania przyczyny.
11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://yhlodz.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych osób fizycznych składających oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem przesyłanych danych jest: Szkolne Schronisko Młodzieżowe z siedzibą w Łodzi przy ul. Legionów 27.
2) Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest nawiązanie kontaktu z administratorem i załatwienie sprawy, zaś podstawą przetwarzania jest zgoda na przetwarzanie danych wyrażona w formie wyraźnego działania potwierdzającego chęć nawiązania kontaktu z administratorem (przesłanie danych).
3) Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczenia usług dla administratora.
4) Nie przewiduje się przekazywania Państwa danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych ani przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
5) Decyzje dotyczące Państwa danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody w celu kontaktu z administratorem.
7) Macie Państwo prawo do: dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo kontaktu z Inspektorem ochrony danych (iod@yhlodz.pl).
8) Macie Państwo także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie się ze zgody można złożyć w formie wysłania stosownego żądania na adres e-mail lub adres pocztowy administratora. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych przez administratora.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktów są: Tomasz Lechański - Kierownik Obiektów w Grotnikach 509 746 052.
Kontakt z wymienionymi osobami jest możliwy w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00.
Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować na adres poczty elektronicznej t.lechanski@yhlodz.pl lub złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.