Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby pracowni maszyn sterowanych numerycznie

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
Aleja Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
324785133
bzp@um.jastrzebie.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 324785133
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby pracowni maszyn sterowanych numerycznie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę warunków dydaktycznych i podniesienie standardu istniejącej pracowni zajęć praktycznych - pracowni maszyn sterowanych numerycznie w oparciu o sporządzoną dokumentację: ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie".
Sala lekcyjna zlokalizowana jest na parterze budynku Centrum Kształcenia Zawodowego, przy Ul. Staszica 10 w Jastrzębiu-Zdroju.
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE:
demontaż barierek;
demontaż pokryw kanałów z desek;
rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej;
rozebranie żelbetowych cokołów znajdujących się pod maszynami;
skucie posadzki betonowej o gr. 5cm;
skucie wylewki betonowej na gr. 12cm;
wywóz gruzu po rozbiórkach na składowisko;
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WEWNĘTRZNE:
Roboty posadzkarskie:
wykonanie posadzki betonowej przemysłowej gr. 15cm.
montaż nakryw włazów kanałów z blachy żeberkowej;
Roboty malarskie i wykończeniowe:
przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności;
dwukrotne malowanie powierzchni ścian ekologicznymi farbami akrylowymi z gruntowaniem.
ROBOTY INSTALACYJNE
ułożenie kabla WLZ;
montaż tablicy rozdzielczej;
montaż oświetlenia podstawowego LED;
montaż łączników;
wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia;
montaż kanałów;
montaż kaset podłogowych;
pomiary instalacji.
Miejsce przeniesienia istniejących w pomieszczeniu urządzeń na czas remontu, zostało określone w wykazie będącym załącznikiem do postępowania.
Frezarka ONC ze względu na swój ciężar i gabaryt, na czas prowadzenia robót budowlanych pozostanie w remontowanym pomieszczeniu. Maszynę należy odpowiednio zabezpieczyć np. przed pyłem powstałym w wyniku prowadzonych prac, zabrudzeniem farbą lub uszkodzeniami mechanicznymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
dokumentacja projektowa ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie",
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR),
kosztorysy ślepe (przedmiary robót),
wzór umowy.

CPV: 45000000-7, 45111300-1,45430000-0,45311000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00305565, BZP.271.22.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń)
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie
jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 1.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że klauzula
informacyjna dotycząca obowiązków Zamawiającego wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we, jest zawarta w rozdziale 32 Specyfikacji Warunków Zamówienia

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - strona https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-22 do 2024-08-22

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.22.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę warunków dydaktycznych i podniesienie standardu istniejącej pracowni zajęć praktycznych - pracowni maszyn sterowanych numerycznie w oparciu o sporządzoną dokumentację: ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie".
Sala lekcyjna zlokalizowana jest na parterze budynku Centrum Kształcenia Zawodowego, przy ul. Staszica 10 w Jastrzębiu-Zdroju.
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE:
demontaż barierek;
demontaż pokryw kanałów z desek;
rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej;
rozebranie żelbetowych cokołów znajdujących się pod maszynami;
skucie posadzki betonowej o gr. 5cm;
skucie wylewki betonowej na gr. 12cm;
wywóz gruzu po rozbiórkach na składowisko;
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WEWNĘTRZNE:
Roboty posadzkarskie:
wykonanie posadzki betonowej przemysłowej gr. 15cm.
montaż nakryw włazów kanałów z blachy żeberkowej;
Roboty malarskie i wykończeniowe:
przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności;
dwukrotne malowanie powierzchni ścian ekologicznymi farbami akrylowymi z gruntowaniem.
ROBOTY INSTALACYJNE
ułożenie kabla WLZ;
montaż tablicy rozdzielczej;
montaż oświetlenia podstawowego LED;
montaż łączników;
wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia;
montaż kanałów;
montaż kaset podłogowych;
pomiary instalacji.
Miejsce przeniesienia istniejących w pomieszczeniu urządzeń na czas remontu, zostało określone w wykazie będącym załącznikiem do postępowania.
Frezarka ONC ze względu na swój ciężar i gabaryt, na czas prowadzenia robót budowlanych pozostanie w remontowanym pomieszczeniu. Maszynę należy odpowiednio zabezpieczyć np. przed pyłem powstałym w wyniku prowadzonych prac, zabrudzeniem farbą lub uszkodzeniami mechanicznymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
dokumentacja projektowa ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie",
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR),
kosztorysy ślepe (przedmiary robót),
wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-22 do 2024-08-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki:
kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za [...] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób winien być sporządzony wg załącznika nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1,
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - według załącznika nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - według załącznika nr 6 (jeżeli dotyczy),
4) Pełnomocnictwo - według załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy),
5) Kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych (przedmiarach robót) wg załącznika nr 9 (Uwaga: Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji w wyliczeniu do 2 miejsc po przecinku.
W celu sprawniejszej weryfikacji kosztorysu zaleca się dodatkowo przedłożyć go w postaci pliku Excel.
Wersję szczegółową kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy według załącznika nr 6 do SWZ.
4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum mogą spełniać łącznie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 11 umowy.
2. Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki
ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w § 11 i 12 projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-13

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.