mazowieckie (Młodzieszyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby pracowni maszyn sterowanych numerycznie |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Jastrzębie-Zdrój Aleja Józefa Piłsudskiego 60 44-335 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój 324785133 bzp@um.jastrzebie.pl https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 324785133 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Adaptacja pracowni wraz z remontem sali i wymianą instalacji elektrycznej na potrzeby pracowni maszyn sterowanych numerycznie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę warunków dydaktycznych i podniesienie standardu istniejącej pracowni zajęć praktycznych - pracowni maszyn sterowanych numerycznie w oparciu o sporządzoną dokumentację: ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie". Sala lekcyjna zlokalizowana jest na parterze budynku Centrum Kształcenia Zawodowego, przy Ul. Staszica 10 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE: demontaż barierek; demontaż pokryw kanałów z desek; rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej; rozebranie żelbetowych cokołów znajdujących się pod maszynami; skucie posadzki betonowej o gr. 5cm; skucie wylewki betonowej na gr. 12cm; wywóz gruzu po rozbiórkach na składowisko; ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WEWNĘTRZNE: Roboty posadzkarskie: wykonanie posadzki betonowej przemysłowej gr. 15cm. montaż nakryw włazów kanałów z blachy żeberkowej; Roboty malarskie i wykończeniowe: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności; dwukrotne malowanie powierzchni ścian ekologicznymi farbami akrylowymi z gruntowaniem. ROBOTY INSTALACYJNE ułożenie kabla WLZ; montaż tablicy rozdzielczej; montaż oświetlenia podstawowego LED; montaż łączników; wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; montaż kanałów; montaż kaset podłogowych; pomiary instalacji. Miejsce przeniesienia istniejących w pomieszczeniu urządzeń na czas remontu, zostało określone w wykazie będącym załącznikiem do postępowania. Frezarka ONC ze względu na swój ciężar i gabaryt, na czas prowadzenia robót budowlanych pozostanie w remontowanym pomieszczeniu. Maszynę należy odpowiednio zabezpieczyć np. przed pyłem powstałym w wyniku prowadzonych prac, zabrudzeniem farbą lub uszkodzeniami mechanicznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie", Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), kosztorysy ślepe (przedmiary robót), wzór umowy. CPV: 45000000-7, 45111300-1,45430000-0,45311000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00305565, BZP.271.22.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 1. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że klauzula informacyjna dotycząca obowiązków Zamawiającego wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we, jest zawarta w rozdziale 32 Specyfikacji Warunków Zamówienia Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - strona https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-22 do 2024-08-22 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.22.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę warunków dydaktycznych i podniesienie standardu istniejącej pracowni zajęć praktycznych - pracowni maszyn sterowanych numerycznie w oparciu o sporządzoną dokumentację: ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie". Sala lekcyjna zlokalizowana jest na parterze budynku Centrum Kształcenia Zawodowego, przy ul. Staszica 10 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE: demontaż barierek; demontaż pokryw kanałów z desek; rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej; rozebranie żelbetowych cokołów znajdujących się pod maszynami; skucie posadzki betonowej o gr. 5cm; skucie wylewki betonowej na gr. 12cm; wywóz gruzu po rozbiórkach na składowisko; ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WEWNĘTRZNE: Roboty posadzkarskie: wykonanie posadzki betonowej przemysłowej gr. 15cm. montaż nakryw włazów kanałów z blachy żeberkowej; Roboty malarskie i wykończeniowe: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności; dwukrotne malowanie powierzchni ścian ekologicznymi farbami akrylowymi z gruntowaniem. ROBOTY INSTALACYJNE ułożenie kabla WLZ; montaż tablicy rozdzielczej; montaż oświetlenia podstawowego LED; montaż łączników; wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; montaż kanałów; montaż kaset podłogowych; pomiary instalacji. Miejsce przeniesienia istniejących w pomieszczeniu urządzeń na czas remontu, zostało określone w wykazie będącym załącznikiem do postępowania. Frezarka ONC ze względu na swój ciężar i gabaryt, na czas prowadzenia robót budowlanych pozostanie w remontowanym pomieszczeniu. Maszynę należy odpowiednio zabezpieczyć np. przed pyłem powstałym w wyniku prowadzonych prac, zabrudzeniem farbą lub uszkodzeniami mechanicznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa ,, Projekt remontu sali lekcyjnej w ramach dostosowania i wyposażenia sal lekcyjnych na placówkach oświatowych - Pracownia maszyn sterowanych numerycznie", Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), kosztorysy ślepe (przedmiary robót), wzór umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-22 do 2024-08-22 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki: kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za [...] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób winien być sporządzony wg załącznika nr 7 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1, 2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - według załącznika nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - według załącznika nr 6 (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo - według załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy), 5) Kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych (przedmiarach robót) wg załącznika nr 9 (Uwaga: Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji w wyliczeniu do 2 miejsc po przecinku. W celu sprawniejszej weryfikacji kosztorysu zaleca się dodatkowo przedłożyć go w postaci pliku Excel. Wersję szczegółową kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 4 do SWZ. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia. 2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z wykonawców. 3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy według załącznika nr 6 do SWZ. 4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum mogą spełniać łącznie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 11 umowy. 2. Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w § 11 i 12 projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2024