mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ZAKRZEW Zakrzew 26 23-155 Zakrzew powiat: lubelski ug@zakrzew.eu |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zakrzew |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont drogi gminnej Nr 107356L na odcinku o długości 520 mb na działce o nr ew.21 w miejscowości Karolin" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. ,,Remont drogi gminnej Nr 107356L na odcinku o długości 520 mb na działce o nr ew.21 w miejscowości Karolin ". Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty pomiarowe i przygotowawcze (0,520 km) b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4 cm z wywozem materiału z rozbiórki (40 m2) c) Koryta wykonywane mechanicznie gr.20 cm-wykonanie oporników po obu stronach jezdni wraz z wywozem urobku (260 m2) d) Koryta wykonane mechanicznie gł.40 cm (10,00 m2) e) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (260 m2) f) Opornik z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm po zagęszczeniu (260 m2). g) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej spoiwem cementowym gr.20 cm po zagęszczeniu (9,600m2) h) Podbudowa z kruszyw łamanych gr.15 cm po zagęszczeniu (9,600 m2) i) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją na zimno podbudowy (5 294,00 m2) j) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 3 cm warstwa wyrównawcza (2 673,00 m2) nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna ( 2 621,00 m2) k) uzupełnienie poboczy kruszywem o średniej grubości 10 cm i szerokości 75 cm (780 m2) l) uzupełnienie istniejących zjazdów kruszywem o śr.grubości 10 cm (247 00 m2) m) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 4 +6 CPV: 45233120-6, 45233140-2,45233225-2,45111200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00305810, GB.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-271ce7ce-060a-11ef-bfd2-32fa350b5bfc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/ Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Ze względu na limit znaków pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 11 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie inwestycyjne pn.: ,,Remont drogi gminnej nr 1073564L w miejscowości Karolin" prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00 Miejsce składania ofert: 14.1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GB.271.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. ,,Remont drogi gminnej Nr 107356L na odcinku o długości 520 mb na działce o nr ew.21 w miejscowości Karolin ". Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Roboty pomiarowe i przygotowawcze (0,520 km) b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4 cm z wywozem materiału z rozbiórki (40 m2) c) Koryta wykonywane mechanicznie gr.20 cm-wykonanie oporników po obu stronach jezdni wraz z wywozem urobku (260 m2) d) Koryta wykonane mechanicznie gł.40 cm (10,00 m2) e) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (260 m2) f) Opornik z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm po zagęszczeniu (260 m2). g) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej spoiwem cementowym gr.20 cm po zagęszczeniu (9,600m2) h) Podbudowa z kruszyw łamanych gr.15 cm po zagęszczeniu (9,600 m2) i) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją na zimno podbudowy (5 294,00 m2) j) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 3 cm warstwa wyrównawcza (2 673,00 m2) nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna ( 2 621,00 m2) k) uzupełnienie poboczy kruszywem o średniej grubości 10 cm i szerokości 75 cm (780 m2) l) uzupełnienie istniejących zjazdów kruszywem o śr.grubości 10 cm (247 00 m2) m) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 4 +6 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: budowę lub przebudowę lub remont drogi lub dróg o nawierzchni bitumicznej lub betonowej lub mineralno-bitumicznej o długości minimum 0,500 km - w ramach jednej lub wielu umów. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w sposób następujący: 1) zaliczka na poczet wynagrodzenia w kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1, w wysokości .............. zł brutto, stanowiąca wkład własny Zamawiającego w finansowaniu inwestycji, z zastrzeżeniem ust. 2 . 2) pozostała kwota stanowiąca maksymalnie 95% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 w wysokości ............ zł brutto zostanie wypłacone Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu umowy. 2. Warunkiem otrzymania zaliczki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, jest złożenie przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od podpisania umowy, wniosku o zaliczkę oraz: 1) zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 pkt 1) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) faktury zaliczkowej w wysokości, o której mowa w ust. 1 pkt 1). Załącznik Nr 4 do SWZ -Projekt umowy Strona 11 z 34 3. Zamawiający wypłaci zaliczkę w terminie 14 dni po dostarczeniu Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 2. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w ust. 2, strony dokonają rozliczenia za wykonany przedmiot umowy w oparciu o fakturę końcową. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024