Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego budynków

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej
Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
powiat: lubiński
tel. 76/746 70 84, fax. 76/746 70 80, tel. 76 746 70 92, 76 746 70 88
zgkim@zgkim.rudna.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Rudna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76/746 70 84, f
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej zaprasza do składania ofert dotyczących zadania pn. ,,świadczenie usługi dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego budynków, tj. dla nieruchomości wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego".
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego budynków, tj. dla nieruchomości wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przegląd budynków należy wykonać zgodnie z wymogami określonymi w art. 62 ust. 1 pkt. 1a,1b i 2 z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz 682 ze zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do wyżej wymienionej ustawy w szczególności Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 r. nr 74, poz 836).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Wykonanie kontroli okresowej (przegląd pięcioletni), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
3.2. Wykonanie kontroli okresowej (przegląd roczny), polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i nieszczące działania czynników występujących podczas urządzeń służących ochronie środowiska.
3.3. Wykonanie kontroli okresowej (przegląd roczny) instalacji gazowych.
3.4. Wykonanie kontroli okresowej (przegląd pięcioletni) instalacji elektrycznej. Kontrola obejmuje przegląd części zewnętrznych przewodów elektrycznych, izolatorów i sposobu ich zamocowania. Oceniany jest stan dławików w miejscu wprowadzenia przewodów do skrzynek przyłączeniowych, a także do wszelkich odbiorników energii elektrycznej. Przeglądowi podlegają także elementy osprzętu elektrycznego i osłony przed mechanicznym uszkodzeniem przewodów. Sprawdzany powinien być także stan ochrony przeciw porażeniom, gotowość urządzeń zabezpieczających, automatyki i sterowania w przypadku awarii lub zagrożenia.
3.5. Wykonanie kontroli okresowej (przegląd pięcioletni) obwodów piorunochronnych i uziomów.
3.6. Wykonanie kontroli poprawności działania głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu.
3.7. Pomiar rezystancji izolacji - badanie sprawności technicznej urządzeń oraz instalacji elektrycznych w wytypowanych obiektach na których kontrolę tą należy wykonywać raz na rok.
3.8. Wykonanie pomiarów instalacji oświetlenia awaryjnego.
3.9. Sporządzenie stosownych protokołów z każdej z w/w kontroli oraz dokonanie wpisu w książkach obiektu budowlanego.

Składanie ofert:
Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym do dnia 08.05.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Pl. Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna tel. 76/746 70 84, Fax. 76/746 70 80 w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail: zgkim@zgkim.rudna.pl.

Miejsce i termin realizacji:
termin wykonania kontroli wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 3) w umówionym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami - należy wykonać maksymalnie do dnia 17.06.2024 r.

Wymagania:
4. Informacje dodatkowe
4.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
4.2 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.3. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków i lokali należy sporządzić protokoły w wersji papierowej oraz dokonać wpisów w w książkach obiektów budowlanych. Protokół winien być wypełniony w sposób prawidłowy i zawierać informacje zgodne z zapisami art. 62a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane.
4.4. Wykonawca ustali z Zamawiającym, we wcześniejszym terminie, harmonogram okresowych kontroli na obiektach wyszczególnionych w zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, tak aby Zamawiający miał sposobność pisemnego powiadomienia właścicieli i najemców nieruchomości w których będą odbywały się kontrole, o ich terminie.
4.5. Wykonawca przy dokonywaniu kontroli rocznej stanu technicznego budynku oraz kontroli pięcioletniej stanu technicznego budynku posłuży się protokołami Zamawiającego, stanowiącymi załączniki do niniejszego zapytania.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona oferentom na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Rudna oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
6. Kryterium wyboru ofert:
6.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny (wartość brutto). Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.2. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te ofert, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
6.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
6.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu prac.
6.5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert w przedmiotowym zapytaniu.
8. Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1
- oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2
- oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 3
- kopie świadectw kwalifikacji uprawniających do realizacji w/w zadania
- zaparafowany projekt umowy

Uwagi:
7. Ochrona Danych Osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) ,informujemy że:
o
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej, Plac Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna, tel. 76 746 70 84.
o
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): iodo@amt24.biz.
o
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
o
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz art.6 pkt.1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy.
o
Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
o
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania i rozliczenia umowy oraz wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy.
o
Na każdym etapie przetwarzana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
?
sprostowania (poprawienia) danych,
?
ograniczenia przetwarzania danych,
?
dostępu do danych (w tym kopii tych danych),
?
wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
o
W związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
?
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na zasadach
określonych w art. 21 RODO
?
usunięcia danych,
?
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
o
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
o
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
o
Podanie danych jest wymogiem ustawowym.
o
Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości złożenia oferty

Kontakt:
Dodatkowe informacje - kierownik Wydziału Usług Komunalnych Pan Ireneusz Banach - tel. 76 746 70 88 - Inspektor ds. komunalnych Pani Agata Sypień - tel. 76 746 70 92

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.