dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Studzieńcu Studzieniec 20A 96-330 Puszcza Mariańska powiat: żyrardowski tel.: 46 831-84-26 tel.: 46 831-81-91 w. 117. tel.: 46 831-81-70 fax: wew. 210 sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Puszcza Mariańska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 46 831-84-26 t |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty Na montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP. Przedmiotem zapytania ofertowego jest: 1. Na montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia: Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP w następujących lokalizacjach: Kamera GR. VI Zakres prac: - wykonanie tras kablowych dla 2 kamer IP ok. 35 m - przewierty przez ściany - wykonanie sieci LAN i podłączenie do istniejącej infrastruktury światłowodowej - konfiguracja sieci LAN wraz z urządzeniami - ułożenie okablowania UTP kat. 6 dla nowych kamer ok. 40 m - dostawa kamer 2 sztuk HikVision DS- 2CD2346G2-I 2,8mm 4MP - dostawa dedykowanego mocowania kamery HikVision DS-1280. - dostawa switcha PoE DS-3E1309-EI - montaż i uruchomienie kamer - konfiguracja nowych kamer w rejestratorze GR. VI i w portierni. - materiały instalacyjne Kamera budynek GR. V Zakres prac: - wykonanie tras kablowych dla kamery IP ok 8 m - ułożenie okablowania UTP kat. 6 - wykonanie sieci LAN i podłączenie do istniejącej infrastruktury światłowodowej - konfiguracja sieci LAN wraz z urządzeniami - montaż i uruchomienie kamery w nowej lokalizacji - materiały instalacyjne - demontaż kamery ze starej lokalizacji. Składanie ofert: 5. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej w formie dokumentu w formacie PDF opatrzonego podpisem elektronicznym lub skanu opatrzonego podpisem elektronicznym na adres zamawiającego: sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl lub też dostarczona osobiście do siedziby zamawiającego do dnia 6 maja 2024 r. do godz. 15.00. W tytule wiadomości należy umieścić ,,Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP - nie otwierać przed 6 maja 2024 do godz. 15.30". Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 maja 2024 r. o godz. 15.35. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 7. Warunki realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 maja 2024 r. Wymagania: 1. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130 tys. zł i nie podlega ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być sporządzona na załączonym do zapytania formularzu ofertowym (załącznik nr 1), w języku polskim, w sposób czytelny i powinna być podpisana przez oferenta lub upoważnionego przez oferenta przedstawiciela(li) Wykonawcy. 2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę do skierowanego zapytania. 3. Podana cena oferty powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, tj.: koszty dojazdu/transportu/dostawy, itp. 4. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oferta cenowa - formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)3. Zaparafowany wzór umowy 4. Podpisana klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych. 3. Oferent może przed upływam terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. 2. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie podpisana stosowna umowa. Termin płatności: - przelewem w ciągu 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Rozstrzygnięcie postępowania: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, na adres mailowy podany w ofercie. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty na adres mailowy podany w ofercie. 9. Postanowienia końcowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych 2. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone 3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Kontakt: 5. Osoba kontaktowa: Rafał Szulc, r.szulc@studzieniec.oow.gov.pl , telefon 46 831 81 91 w. 117. |
© eurobudowa.pl 2004-2024