Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Studzieńcu
Studzieniec 20A
96-330 Puszcza Mariańska
powiat: żyrardowski
tel.: 46 831-84-26 tel.: 46 831-81-91 w. 117. tel.: 46 831-81-70 fax: wew. 210
sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Puszcza Mariańska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 46 831-84-26 t
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
Na montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest:
1. Na montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP.
Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Montaż i uruchomienie dodatkowych kamer IP w następujących lokalizacjach:
Kamera GR. VI
Zakres prac:
- wykonanie tras kablowych dla 2 kamer IP ok. 35 m
- przewierty przez ściany
- wykonanie sieci LAN i podłączenie do istniejącej infrastruktury światłowodowej
- konfiguracja sieci LAN wraz z urządzeniami
- ułożenie okablowania UTP kat. 6 dla nowych kamer ok. 40 m
- dostawa kamer 2 sztuk HikVision DS- 2CD2346G2-I 2,8mm 4MP
- dostawa dedykowanego mocowania kamery HikVision DS-1280.
- dostawa switcha PoE DS-3E1309-EI
- montaż i uruchomienie kamer
- konfiguracja nowych kamer w rejestratorze GR. VI i w portierni.
- materiały instalacyjne
Kamera budynek GR. V
Zakres prac:
- wykonanie tras kablowych dla kamery IP ok 8 m
- ułożenie okablowania UTP kat. 6
- wykonanie sieci LAN i podłączenie do istniejącej infrastruktury światłowodowej
- konfiguracja sieci LAN wraz z urządzeniami
- montaż i uruchomienie kamery w nowej lokalizacji
- materiały instalacyjne
- demontaż kamery ze starej lokalizacji.

Składanie ofert:
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej w formie dokumentu w formacie
PDF opatrzonego podpisem elektronicznym lub skanu opatrzonego podpisem elektronicznym na adres
zamawiającego: sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl lub też dostarczona osobiście do siedziby
zamawiającego do dnia 6 maja 2024 r. do godz. 15.00. W tytule wiadomości należy umieścić ,,Montaż i
uruchomienie dodatkowych kamer IP - nie otwierać przed 6 maja 2024 do godz. 15.30". Otwarcie ofert
nastąpi w dniu 6 maja 2024 r. o godz. 15.35.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
7. Warunki realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 maja 2024 r.

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości
szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130 tys. zł i nie podlega ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania oraz przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2. posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu;
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedłożą
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być sporządzona na załączonym do zapytania formularzu ofertowym (załącznik nr 1), w języku
polskim, w sposób czytelny i powinna być podpisana przez oferenta lub upoważnionego przez oferenta
przedstawiciela(li) Wykonawcy.
2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę do skierowanego zapytania.
3. Podana cena oferty powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji
zamówienia, tj.: koszty dojazdu/transportu/dostawy, itp.
4. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Oferta cenowa - formularz ofertowy (załącznik nr 1)
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)3. Zaparafowany wzór umowy
4. Podpisana klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych.
3. Oferent może przed upływam terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
6. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową.
2. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie podpisana stosowna
umowa.
Termin płatności:
- przelewem w ciągu 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Rozstrzygnięcie postępowania:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli
oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, na adres mailowy podany w ofercie.
O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy
złożyli oferty na adres mailowy podany w ofercie.
9. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych
2. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone
3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów
kodeksu cywilnego.

Kontakt:
5. Osoba kontaktowa: Rafał Szulc, r.szulc@studzieniec.oow.gov.pl ,
telefon 46 831 81 91 w. 117.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.