Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa foteli biurowych z zagłówkami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa foteli biurowych z zagłówkami

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny
ul. Giełdowa 8
52-438 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 071 369 74 45
oferty_dolnoslaskie@arimr.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 071 369 74 45
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone jest w trybie konkurencyjnym, z zachowaniem zasad uczciwej
konkurencji, efektywności, równego traktowania Wykonawców, jawności i przejrzystości, a także przy
dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu
oraz bezstronności.
Opis przedmiotu zapytania.
Przedmiotem zapytania jest dostawa 75 sztuk foteli biurowych z zagłówkami na potrzeby Dolnośląskiego
Oddziału Regionalnego ARiMR, Ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, spełniających poniższe wymagania:
1. Fotele z zagłówkami - 75 sztuk
a) kolor obicia: ciemny szary, czarny, granatowy;
b) kolor pozostałych elementów: czarny, srebrny;
c) podstawa co najmniej pięciopodporowa z kółkami jezdnymi;
d) kółka uniwersalne, do zastosowania na powierzchni twardej i miękkiej;
e) siedzisko:
o wymiary siedziska (szerokość/głębokość): min. 47/44 cm
o regulacja wysokości siedziska w zakresie 40-54 cm, licząc od podłogi,
o wyprofilowanie siedziska odpowiednie do naturalnego wygięcia ud;
f) oparcie:
o wymiary oparcia (szerokość/długość): min. 47/60 cm
o regulacja wysokości oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa oraz kąta pochylenia
oparcia;
o wyprofilowanie oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa;
g) podłokietniki regulowane;
h) odporny na obciążenie nie mniej niż 150 kg poparte atestem wytrzymałości i bezpieczeństwa
użytkowania;
i) rodzaj obicia: wytrzymała tkanina odporna na ścieranie;
j) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o
k) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i
proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulacje można było wykonać w pozycji
siedzącej;
l) instrukcja użytkowania w języku polskim.
Podana w zapytaniu ofertowym ilość foteli może ulec zmniejszeniu, w przypadku braku środków
finansowych na zakup podanej w zapytaniu ilości.
1Opisane fotele powinny być zgodne z minimalnymi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz
ergonomii, jakie powinny spełniać stanowiska pracy wyposażone w monitory ekranowe, według
Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Socjalnej z dnia 18 października 2023 r. zmieniającego
rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory
ekranowe ( Dz. U. 2023 r. poz. 2367) oraz spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla krzeseł
biurowych.

Dokument nr: BOR01.2308.2.2024.KK.

Składanie ofert:
1. Termin przysyłania formularza ofertowego: 07.05.2024 r. do godz. 09:00.
2. Sposób przesłania formularza ofertowego:
1) osobiście: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział
Regionalny, 52-438 Wrocław, Ul. Giełdowa 8 - sekretariat
2) pocztą tradycyjną
3) poczta elektroniczną na adres e-mail: oferty_dolnoslaskie@arimr.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. Dostarczył przedmiot zamówienia do magazynu Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR,
ul. Wrocławska 47, 55-080 Sadków i wniósł do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
VI. Miejsce i termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego.
1. Miejsce dostawy: magazyn Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego znajdujący się w Sadkowie przy
ul. Wrocławskiej 47.
2. Termin realizacji: do 21 dni od daty zawarcia umowy (Zamawiający dopuszcza dostawę w partiach).

Wymagania:
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w
odniesieniu do zakupów. Do Zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy Prawa zamówień publicznych.
II. Wymagania Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1. Udzielił gwarancji na minimum 24 miesiące.
2. Przedstawił kartę produktu (Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego)
3. Przekazał Zamawiającemu certyfikaty/dowody spełnienia wymienionych norm.
III. Warunki stawiane Wykonawcom.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. posiadają niezbędne kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie oraz potencjał organizacyjny, ekonomiczny i
techniczny, niezbędny do wykonania zamówienia;
4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5. akceptują treść umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania;
6. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
IV. Zastrzeżenia Zamawiającego.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo spotkania z wybranymi oferentami w celu wyjaśnienia lub
uściślenia oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Zapytania bez podania przyczyny.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli
oferty nie podlegające odrzuceniu.
Termin płatności.
Strony postanawiają, że zapłata należności następować będzie na podstawie prawidłowo wystawionej
faktury, przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w aktualnym na dzień zlecenia płatności,
opublikowanym przez Ministerstwo Finansów, Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy
VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, tzw. ,,białej liście
podatników VAT", w terminie do 21 dni, licząc od dnia jej doręczenia do Dolnośląskiego Oddziału
Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław.
VIII. Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert

Kontakt:
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny z p. Kamilem Kokosińskim, tel. 071 369 74 45 lub e-mail:
Kamil.Kokosinski@arimr.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.