Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie opinii technicznej dotyczącej systemu wody lodowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SĄD OKRĘGOWY W KONINIE ul. Energetyka 5 62-510 Konin powiat: Konin tel. 63 246 45 90, 63 246 45 91, 63 246 45 92, fax 63 242 65 69 sg@konin.so.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 63 246 45 90, 6 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na ,,Opracowanie opinii technicznej dotyczącej systemu wody lodowej zainstalowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie" I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie Zamawiającemu opinii technicznej dotyczącej systemu wody lodowej zainstalowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, ul. Energetyka 5, 62-510 Konin. 2. System wody lodowej zainstalowany został w budynku Sądu Okręgowego w Koninie w 2008r. W 2018r. wykonana została jego modernizacja, która obejmowała montaż nowego agregatu wraz z modułem pompowym, systemem rur, armaturą, izolacją oraz wymianę zaworów odcinających oraz regulujących. Istniejące klimakonwektory zostały podłączone do nowej instalacji wody lodowej. 3. Opinia techniczna powinna uwzględniać występujące w ostatnim czasie awarie (w szczególności wyłączenia agregatu). Zamawiający przed wykonaniem opinii przekaże Wykonawcy informacje o wszystkich awariach, które wystąpiły w przeciągu co najmniej ostatnich 12 miesięcy w celu przeprowadzenia odpowiedniej oceny i analizy przyczyn ich powstania oraz sposobów ich rozwiązania. 4. Opinia techniczna powinna zawierać: - wykonanie inwentaryzacji systemu wody lodowej oraz urządzeń i elementów wchodzących w jego skład, - dokonanie sprawdzeń poprawności działania systemu wody lodowej, - sporządzenie części opisowej zawierającej ocenę stanu technicznego istniejącego systemu wody lodowej, jego przydatności do przeprowadzenia ewentualnej modernizacji i dalszego użytkowania, opisu ewentualnych uszkodzeń i ich ocenę, wskazanie możliwości naprawy wraz ze wskazaniem sposobu jej wykonania, określenie docelowych wniosków, zaleceń oraz wykazu prac pod kątem dalszej eksploatacji systemu bądź konieczności jego wymiany, - oszacowanie kosztów wskazanych działań poprzez sporządzenie zestawienia planowanych kosztów. 5. W celu prawidłowego wykonania oceny technicznej Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące zainstalowanego systemu wody lodowej wraz z informacjami o dotychczasowych modernizacjach, odnotowanych i zaobserwowanych usterkach/awariach oraz zapewni dostęp do budynku. Dokument nr: SG.262.113.2024 Składanie ofert: MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres sg@konin.so.gov.pl w terminie do dnia 8 maja 2024 r., godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 6. W celu prawidłowego oszacowania oferty cenowej zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. 7. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z upoważnionymi pracownikami: 1- Emilia Kalińska, tel. 63 246 45 90, kom. 797 921 288, e-mail: emilia.kalinska@konin.so.gov.pl - Katarzyna Głowacka, tel. 63 246 45 91, e-mail: katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl - Monika Staszak, tel. 63 246 45 92, e-mail: monika.staszak@konin.so.gov.pl 8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia z zachowaniem najwyższej zawodowej staranności, zgodnie z obowiązującymi normami oraz wytycznymi technicznymi, a w szczególności przestrzegać przepisów BHP. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie. 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie. 4. Zdolności technicznej lub zawodowej Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie obowiązujących przepisów. Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca winien załączyć kserokopie odpowiednich dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się wykorzystanie załącznika nr 1 (formularz ofertowy). 2. Wykonawca winien złożyć: 2.1. Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze (zał. 1); 2.2. Pełnomocnictwo (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy- dokument musi być podpisany przez Wykonawcę. V. OPIS KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmująca realizację całości zamówienia. VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres sg@konin.so.gov.pl w terminie do dnia 8 maja 2024 r., godz. 12:00. 2. Po złożeniu oferty przez Wykonawcę na wskazany powyżej adres mailowy Zamawiający niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie. W przypadku braku otrzymania przez Wykonawcę potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do 2skontaktowania się z osobą wskazaną w pkt. VIII celem potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego. VII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę zgodnie z projektem umowy określonym w Załączniku nr 2 w miejscu i terminie wyznaczonym po wyborze oferty. Kontakt: OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ: Emilia Kalińska, tel. 63 246 45 90, e-mail: sg@konin.so.gov.pl Katarzyna Głowacka, tel. 63 246 45 91, e-mail: katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl Monika Staszak tel. 63 246 45 92, e-mail: monika.staszak@konin.so.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024