Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie opinii technicznej dotyczącej systemu wody lodowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie opinii technicznej dotyczącej systemu wody lodowej

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
ul. Energetyka 5
62-510 Konin
powiat: Konin
tel. 63 246 45 90, 63 246 45 91, 63 246 45 92, fax 63 242 65 69
sg@konin.so.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 63 246 45 90, 6
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na
,,Opracowanie opinii technicznej dotyczącej systemu wody lodowej zainstalowanego
w budynku Sądu Okręgowego w Koninie"
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie Zamawiającemu opinii technicznej
dotyczącej systemu wody lodowej zainstalowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie,
ul. Energetyka 5, 62-510 Konin.
2. System wody lodowej zainstalowany został w budynku Sądu Okręgowego w Koninie w 2008r.
W 2018r. wykonana została jego modernizacja, która obejmowała montaż nowego agregatu wraz
z modułem pompowym, systemem rur, armaturą, izolacją oraz wymianę zaworów odcinających oraz
regulujących. Istniejące klimakonwektory zostały podłączone do nowej instalacji wody lodowej.
3. Opinia techniczna powinna uwzględniać występujące w ostatnim czasie awarie (w szczególności
wyłączenia agregatu). Zamawiający przed wykonaniem opinii przekaże Wykonawcy informacje
o wszystkich awariach, które wystąpiły w przeciągu co najmniej ostatnich 12 miesięcy w celu
przeprowadzenia odpowiedniej oceny i analizy przyczyn ich powstania oraz sposobów ich
rozwiązania.
4. Opinia techniczna powinna zawierać:
- wykonanie inwentaryzacji systemu wody lodowej oraz urządzeń i elementów wchodzących w jego
skład,
- dokonanie sprawdzeń poprawności działania systemu wody lodowej,
- sporządzenie części opisowej zawierającej ocenę stanu technicznego istniejącego systemu wody
lodowej, jego przydatności do przeprowadzenia ewentualnej modernizacji i dalszego użytkowania,
opisu ewentualnych uszkodzeń i ich ocenę, wskazanie możliwości naprawy wraz ze wskazaniem
sposobu jej wykonania, określenie docelowych wniosków, zaleceń oraz wykazu prac pod kątem
dalszej eksploatacji systemu bądź konieczności jego wymiany,
- oszacowanie kosztów wskazanych działań poprzez sporządzenie zestawienia planowanych
kosztów.
5. W celu prawidłowego wykonania oceny technicznej Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkie
dokumenty jakimi dysponuje dotyczące zainstalowanego systemu wody lodowej wraz
z informacjami o dotychczasowych modernizacjach, odnotowanych i zaobserwowanych
usterkach/awariach oraz zapewni dostęp do budynku.

Dokument nr: SG.262.113.2024

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres sg@konin.so.gov.pl w terminie do dnia 8 maja
2024 r., godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
6. W celu prawidłowego oszacowania oferty cenowej zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej.
7. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do
godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z upoważnionymi pracownikami:
1- Emilia Kalińska, tel. 63 246 45 90, kom. 797 921 288, e-mail: emilia.kalinska@konin.so.gov.pl
- Katarzyna Głowacka, tel. 63 246 45 91, e-mail: katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl
- Monika Staszak, tel. 63 246 45 92, e-mail: monika.staszak@konin.so.gov.pl
8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia z zachowaniem najwyższej
zawodowej staranności, zgodnie z obowiązującymi normami oraz wytycznymi technicznymi,
a w szczególności przestrzegać przepisów BHP.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi
odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub
równoważnych wydanych na podstawie obowiązujących przepisów. Na potwierdzenie spełnienia
niniejszego warunku Wykonawca winien załączyć kserokopie odpowiednich dokumentów
potwierdzających posiadane uprawnienia.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna oraz podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się wykorzystanie załącznika nr 1 (formularz ofertowy).
2. Wykonawca winien złożyć:
2.1. Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze (zał. 1);
2.2. Pełnomocnictwo (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) określające zakres
umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy- dokument
musi być podpisany przez Wykonawcę.
V. OPIS KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmująca realizację całości
zamówienia.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres sg@konin.so.gov.pl w terminie do dnia 8 maja
2024 r., godz. 12:00.
2. Po złożeniu oferty przez Wykonawcę na wskazany powyżej adres mailowy Zamawiający
niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie. W przypadku braku otrzymania przez Wykonawcę
potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do
2skontaktowania się z osobą wskazaną w pkt. VIII celem potwierdzenia otrzymania oferty przez
Zamawiającego.
VII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę zgodnie z projektem umowy określonym
w Załączniku nr 2 w miejscu i terminie wyznaczonym po wyborze oferty.

Kontakt:
OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ:
Emilia Kalińska, tel. 63 246 45 90, e-mail: sg@konin.so.gov.pl
Katarzyna Głowacka, tel. 63 246 45 91, e-mail: katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl
Monika Staszak tel. 63 246 45 92, e-mail: monika.staszak@konin.so.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.