Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa filtrów powietrza, asortymentu materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarskich, hydraulicznych oraz kółek |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy ul. Alpejska 42 04-628 Warszawa powiat: Warszawa mmarzec@ikard.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
roczne dostawy filtrów powietrza, asortymentu materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarskich, hydraulicznych oraz kółek na potrzeby Narodowego Instytutu Kardiologii Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Państwowego Instytutu Badawczego - w sześciu częściach. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część 1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy filtrów powietrza 1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu ceny rynkowej: 1.1. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C. 1.1.1. Filtry powietrza są wykorzystywane w codziennym funkcjonowaniu Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami filtrów wykorzystywanych w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut. 1.1.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Instytutu. Część 2 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów elektrycznych 1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu: 1.1. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C. 1.1.1. Asortyment materiałów elektrycznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut. 1.1.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Instytutu. Część 3 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów budowlanych 1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu: 1.2. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C. 1.2.1. Asortyment materiałów elektrycznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut. 1.2.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Instytutu. Część 4 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów ślusarskich 1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu: 1.3. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C. 1.3.1. Asortyment materiałów ślusarskich jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut. 1.3.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Instytutu. Część 5 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy asortymentu materiałów hydraulicznych 1. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu: 1.4. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C. 1.4.1. Asortyment materiałów hydraulicznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut. 1.4.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Instytutu. Część 6 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kółek 2. Zakres obowiązków Wykonawcy w badaniu: 1.5. Wypełnienie załączonego formularza w kolumnach oznaczonych VAT(%) oraz cena jednostkowa netto PLN, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w kolumnie C. 1.5.1. Asortyment materiałów hydraulicznych jest wykorzystywany w codziennym funkcjonowaniu Instytutu. Prezentowane ilości w formularzu są aktualnie przewidywanymi ilościami do wykorzystania w ciągu kolejnych 12 miesięcy przez Instytut. 1.5.2. Docelowa umowa będzie obejmowała sukcesywne dostawy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Instytutu. CPV: 42514310-8, 31680000-6, 31682000-0, 44900000-9, 44100000-1 Dokument nr: IK.AG.A.065.014.2024 Składanie ofert: 6. TERMIN SKŁADANIA odpowiedzi na zapytanie w ramach szacowania wartości zamówienia: do dnia 15.05.2024 r. do godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: Czas trwania umowy: planowy termin trwania umowy na każdą z części to 12 miesięcy od podpisania umowy. Wymagania: 5. Celem niniejszego postępowania jest oszacowanie wartości zamówienia. 6. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z 23 kwietnia 1964 r.-Kodeks cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny lub Prawo zamówień publicznych. 7. Niniejsze zapytanie nie jest elementem jakiegokolwiek postępowania o udzielenie zamówienia w związku z czym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie lub jego anulowania bez podawania przyczyny. 1.1. Wynagrodzenie za realizację dostawy będzie wypłacane 60 dni od otrzymania zamówionego asortymentu. III. SPOSÓB WYCENY 1. W odpowiedzi na niniejsze zapytanie prosimy przedstawić wycenę osobno dla każdej części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia, obejmującą cenę całkowitą za wykonanie całego zakresu zamówienia w poszczególnych częściach, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie wyceny tylko dla wybranej części zapytania. 3. Wycena powinna zawierać cenę netto za każdą sztukę asortymentu, wartość netto za dany asortyment, wskazanie stawki podatku VAT oraz wartość ceny brutto. 4. Wycenę prosimy przesłać na formularzu załączonym na adres e-mail: mmarzec@ikard.pl, w formie załącznika excel do e-maila. 5. Zamawiający nie będzie uwzględniał wycen, które są sporządzone niezgodnie z niniejszym zapytaniem. Uwagi: Klauzula Informacyjna dla kontrahentów Instytutu 1. Informacje dotyczące administratora danych Administratorem Państwa danych osobowych jest Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, przy ul. Alpejskiej 42 (kod pocztowy: 04-628). 2. Inspektor ochrony danych Nad prawidłowością przetwarzania Państwa danych osobowych czuwa wyznaczony przez Administratora Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail iod@ikard.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 3. Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych czynności (w zależności od charakteru i etapu współpracy): podjęcia działań zmierzających do zawarcia i wykonania umowy zawartej z Administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO1 ; realizacji przez Administratora obowiązków wynikających z prawa zamówień publicznych2 zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; realizacji przez Administratora obowiązków wynikających z konieczności udzielania informacji publicznej3 zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; prowadzenia ksiąg rachunkowych4 oraz rozliczeń podatkowych5 zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; obrony praw i dochodzenia roszczeń przez Administratora w związku z prowadzoną przez niego działalnością, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO. 4. Okres przechowywania danych Okres przechowywania Państwa danych przetwarzanych na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych będzie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, czyli przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli z przepisów prawa wynikać będzie dłuższy okres przedawnienia roszczeń związanych z umową. 5. Odbiorcy danych osobowych Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom, które świadczą na rzecz Administratora usługi prawne, IT, marketingowe oraz analityczne. 6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy Państwa dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych, chyba, że taki obowiązek wynika z przepisów prawa. 7. Prawa osób, których dane dotyczą Przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Mają Państwo również prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 8. Informacja o wymogu podania danych Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia z Państwem umowy. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie będą poddawane profilowaniu. Kontakt: 4. Osoby upoważniona do kontaktów 4.1. w sprawach proceduralnych postępowania: Monika Marzec, e-mail: mmarzec@ikard.pl 4.2. w sprawach asortymentowych postępowania: Mariusz Dalba, e-mail: mdalba@ikard.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024