mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu okresowego instalacji elektrycznej w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra powiat: Zielona Góra Tel. (68) 328 03 300, fax (68) 328 03 32, tel. 68 328 03 12 zdw@zdw.zgora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (68) 328 03 300 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia: Wykonanie przeglądu okresowego instalacji elektrycznej w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Dokument nr: WAK.2911.55.2024 Składanie ofert: VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć w zamkniętej kopercie lub pocztą elektroniczną lub przez platformę ePUAP do dnia ...... / w ciągu 7 dni roboczych od umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej ZDW Zielona Góra na stronie internetowej bip.zdw.zgora.pl..* Oferty można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Zapytanie ofertowe - Wykonanie przeglądu okresowego instalacji elektrycznej w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze " na adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra lub pocztą elektroniczną na adres e-mail zdw@zdw.zgora.pl lub poprzez platformę ePUAP na adres /ZDWZG/skrytka lub /ZDWZG/skrytkaESP . Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: do 2024-07-15 Wymagania: Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi / dostawy / roboty budowlanej* o wartości nieprzekraczającej kwoty netto 130 000 zł, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm). VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100% Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą ekonomicznie i jakościowo. VII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej: 1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 2. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom. 4. Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty winny być wyliczone według przepisów zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Narodowym Banku Polskim. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, jeżeli zapytanie ofertowe było opublikowane na stronie internetowej. X. Oferta powinna zawierać: 1. wypełniony formularz ofertowy - formularz nr 1; 2. wypełniony formularz personalny - formularz nr 2, w tym Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) minimum jedną osobą bezpośrednio realizującą usługę, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.) b) minimum jedną osobą realizującą usługę, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji wymagane przy wykonywaniu eksploatacji (E) i dozoru (D) nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci elektroenergetycznych w zakresie prac kontrolno-pomiarowych dla instalacji elektrycznych i piorunochronowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustaw towarzyszących. UWAGA: Dla osób, które zgodnie z przepisami ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa muszą być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego należy przedstawić potwierdzenie członkostwa. 3. kopie uprawnień zawodowych kierownika budowy lub projektanta i/lub świadectw kwalifikacji*; 4. wypełnione oświadczenie o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę. XI. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia; b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego; c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra tel.: (0-68) 328-03-00, fax: (068) 328-03-32, (068) 328 03 38. 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, którego dane kontaktowe udostępnione są na stronie internetowej www.zdw.zgora.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie przeglądu okresowego instalacji elektrycznej w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze" nr sprawy: WAK.2911.55.2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710 ze zmianami) oraz realizacji zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania umowy; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020, poz. 2176). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 5. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek konieczny do skutecznego złożenia oferty i zawarcia umowy. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: V. Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego: Tomasz Pryputniewicz, tel. 68 328 03 12, e-mail: t.pryputniewicz@zdw.zgora.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024