Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie serwisu instalacji klimatyzacji i wentylacji |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie ul. Rakowicka 26 31-510 Kraków powiat: Kraków przetargi@zck-krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE o zamówieniu publicznym prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) 3.Przedmiot zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie serwisu instalacji klimatyzacji i wentylacji w obiektach Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w roku 2024" wg załączonego harmonogramu i zakresu czynności. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 3.2.1. projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do Ogłoszenia), 3.2.2. wykaz czynności serwisowych (załącznik nr 5 do Ogłoszenia), 3.2.3. harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 6 do Ogłoszenia). Dokument nr: DZP.202.2.99.2024 Składanie ofert: 11. Miejsce i termin składania ofert 11.1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie skanu podpisanych dokumentów lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, oraz przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@zck-krakow.pl do dnia 15.05.2024 r. godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: 4.Termin wykonania zamówienia 4.1. Wykonawca realizuje przedmiot umowy od dnia zawarcia umowy do 15.11.2024 r., w tym: 4.1.1. etap I do 14.06.2024 r. 4.1.2. etap II - do 15.11.2024 r. Wymagania: 2.Tryb zamówienia: Rodzaj zamówienia: Robota budowlana Zamówienie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.). Zamówienie jest prowadzone na podstawie § 10 ust. 4 pkt 4 lit. b Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych w Krakowie. Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności przy wyborze Wykonawcy. 5.Warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 5.1.1. Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 5.1.1.1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę 5.2. rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., 5.1.1.2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., 5.1.1.3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, 5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, 5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej. 5.2.5. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. 5.2.6. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. 5.2.7. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 40 000,00 zł. 5.2.8. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia, na odpowiednim poziomie jakości, dotyczące: 5.2.8.1. Doświadczenia, tj.: Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. a) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu serwisu instalacji klimatyzacji i wentylacji o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto. 5.2.8.2. Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. Wykonawca powinien dysponować co najmniej: a) co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia z zakresu serwisu instalacji klimatyzacji i wentylacji. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą 6.1. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia). Cena oferty podana w formularzu Oferty musi odpowiadać cenie całkowitej wynikającej z Kosztorysu ofertowego, 6.2. wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie dotyczące wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia), 6.3. wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia), 6.4. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz usług (Załącznik nr 7 do Ogłoszenia) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Zamawiający wymaga uwzględnienia w niniejszym wykazie co najmniej usług określonych w pkt. 5.2.8.1. Ogłoszenia, 6.5. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób (Załącznik nr 8 do Ogłoszenia). Do niniejszego wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i uprawnienia. Zamawiający wymaga uwzględnienia w niniejszym wykazie co najmniej osób określonych w pkt. 5.2.8.2. Ogłoszenia, 6.6. kopia opłaconej polisy, a w przypadku braku polisy inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość określoną w pkt. 5.2.7. Ogłoszenia, 6.7. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawczy o uzupełnienie / wyjaśnienie złożonego kosztorysu ofertowego. 6.8. W przypadku braku złożenia Kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że oferta jest sprzeczna z warunkami Ogłoszenia i oferta podlega odrzuceniu. 6.9. Zamawiający przewiduje możliwość wyjaśnień w zakresie ceny złożonej oferty w tym np. złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu lub ich istotnych części składowych. Zamawiający może podjąć decyzję o odrzuceniu oferty zawierającą w jego ocenie rażąco niską cenę lub koszt. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. 7.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 7.1. Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w pkt. 5. 7.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu oferty pod kątem zamieszczenia i prawidłowości wszystkich wymaganych dokumentów, oraz zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". 8.Sposób obliczania ceny oferty 8.1. Wykonawca na obowiązek podać w Formularzu oferty cenę (netto i brutto) za wykonanie zamówienia, zastosowaną stawkę podatku VAT i wartość podatku VAT. Podatek VAT ustala się zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Do kalkulacji ceny oferty Wykonawca musi przyjąć stawkę podatku VAT i obowiązującą na dzień składania ofert. 8.2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8.3. Ceny jednostkowe i stawki określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji. 10. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 10.1. W przedmiotowym postepowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 11.2. Oferta powinna być: 11.2.1. sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego Ogłoszenia (formularz oferty), 11.2.2. musi być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w Ogłoszeniu i być zgodna z jego treścią, 11.2.3. podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. 11.3. W przypadku podpisywania oferty lub załączników przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty w formie skanu 11.4. podpisanego dokumentu lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Każdy Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. 12. Osoba upoważniona do kontaktów 12.1. Paweł Mikuła - sprawy merytoryczne 12.2. Beata Łętowska - sprawy proceduralne 13. Informacja dodatkowe 13.1. Nie ma możliwości złożenia oferty wariantowej. 13.2. Nie ma możliwości złożenia oferty częściowej. 13.3. Wadium nie jest wymagane. 13.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn. 13.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 13.6. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia wykonania dostaw w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 13.7. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym ogłoszeniem, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy. Uwagi: 9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie 9.1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 9.1.1. Cena - 100,00% 9.2. W kryterium ,,cena" oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100,00 punktów, natomiast oferty pozostałych Wykonawców - odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: C = (C min / C ob) x 100,00% gdzie: C - ilość punktów oferty badanej, przy czym 1,00 pkt odpowiada 1,00 % C min - najniższa cena spośród badanych ofert C ob - cena oferty badanej 1% = 1pkt 13.8. Ponadto zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 13.8.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków. 13.8.2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: adres pocztowy: ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków; e-mail: iod@zck-krakow.pl. 13.8.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 13.8.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie odrębnych przepisów. 13.8.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, a w przypadku zawarcia umowy co najmniej przez okres równy okresowi przedawnienia roszczeń. 13.8.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w odrębnych przepisach, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 13.8.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 13.8.8. posiada Pani/Pan: 13.8.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 13.8.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 13.8.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 13.8.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 13.8.9. nie przysługuje Pani/Panu: 13.8.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 13.8.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 13.8.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024