mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Serwis i konserwacja kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Tysiąclecia 20 41-303 Dąbrowa Górnicza powiat: Dąbrowa Górnicza 32 260 86 52 przetargi@mzbm.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Dąbrowa Górnicza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 260 86 52 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Nazwa zadania: Serwis i konserwacja kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach gminnych w Dąbrowie Górniczej: ul. Armii Krajowej 8 - 19szt., ul. Ks. Augustynika 10 - 6szt., ul. Kościuszki 44a - 4szt., ul. Przedziałowa 18 - 12szt. Ogółem 41 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie i konserwacja kotłów gazowych dwufunkcyjnych przez uprawnioną firmę instalatorską. W ww. budynkach instalacja grzewcza jest podłączona do kotłów gazowych dwufunkcyjnych. W zakresie obowiązków wynajmującego lokale mieszkalne jest serwisowanie i konserwacja pieców gazowych o ile służą również do zasilania instalacji grzewczej. W celu zapewnienia bezusterkowej, energooszczędnej i bezpiecznej eksploatacji pieców gazowych dwufunkcyjnych konieczny jest serwis i przegląd urządzeń zgodnie z wytycznymi producenta. 2.1 Częstotliwość prac serwisowych i konserwacyjnych: 1 raz w ciągu trwania umowy. 2.2 W zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych wchodzi: a) Czyszczenie wymiennika ciepła i cwu; b) Przegląd ścieżki gazowej; c) Czyszczenie filtrów w obwodzie co.; d) Sprawdzenie funkcjonalne instalacji co i cwu; e) Sprawdzenie i regulacja automatyki kotła. Wykonawca przedstawi protokół ( wg załączonego wzoru) z wykonanych prac; 2.3 W przypadku kotłów będących w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zleci czynności serwisowe autoryzowanym przez producenta firmom serwisowym. 3. Kwota oferty nie obejmuje czynności eksploatacyjnych wymienionych poniżej.: a) usunięcie awarii kotła zgłaszanych drogą telefoniczną przez najemców lokali mieszkalnych - czas reakcji do 24 godzin od zgłoszenia. UWAGI: W przypadku wezwania przez użytkownika w celu usunięcia awarii rozliczenie nastąpi za faktyczną ilość godzin na podstawie zlecenia zgodnego z protokołem konieczności, b) jeżeli nastąpi konieczność wymiany elementów kotła prace zostaną wykonane i rozliczone na podstawie protokołu konieczności. Składanie ofert: 8. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres poczty e-mail: przetargi@mzbm.com.pl w terminie do dnia 15.05.2024 Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 01.05.2025r. Wymagania: 4. Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 6. Rozliczenie: Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury za podstawowe prace serwisowe i konserwacyjne nastąpi do 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie MZBM. 7. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony do niniejszego zapytania druk Formularza Ofertowego i załączyć: uprawnienia: G-1 (inst. elektryczne), G-2 (inst. energetyczne -kotły), G-3 (inst. gazu) osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, aktualny wydruk CEIDG lub KRS, oświadczenie ( wg. załączonego wzoru), pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Oferta powinna być: - opatrzona pieczątką - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, - być podpisana przez Wykonawcę. Informacja o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikowana będzie na stronie internetowej Zamawiającego www.mzbm.com.pl w zakładce ,,zamówienia publiczne poza ustawą PZP". O terminie podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie. 9. Ocena ofert: a) Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: Cena: Waga -100%, C1 = Co/Cmin* 100 pkt gdzie: Ci - ilość punktów za cenę Cmin - cena oferty z najniższą ceną Co - cena oferty rozpatrywanej b) Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. c) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. d) Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. |
© eurobudowa.pl 2004-2024