mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie awaryjnej wymiany i regulacji włazów kanałowych w jezdni ulic powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-06-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Sanoku ul. Witkiewicza 8 38-500 Sanok powiat: sanocki TEL: 134642445, FAX: 134642445 info@pzd.sanok.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Sanok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL: 134642445, FAX: |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości niższej niż 130000,00 zł bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605ze zm.), na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1 cytowanej ustawy. Nazwa zadania: Wykonanie awaryjnej wymiany i regulacji włazów kanałowych w jezdni ulic powiatowych ( Nr 2252R Ul. Jagiellońska , Nr 2232R Ul. Jana Pawła II , Nr 2233Rul. Kościuszki ,Nr 2250R ul. Słowackiego ) w m. Sanok Zakres robót zgodnie z kosztorysem ofertowym Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie awaryjnej wymiany i regulacji włazów kanałowych w jezdni ulic powiatowych ( Nr 2252R Ul. Jagiellońska , Nr 2232R Ul. Jana Pawła II , Nr 2233Rul. Kościuszki ,Nr 2250R Ul. Słowackiego ) w m. Sanok . Zakres robót zgodnie z kosztorysem ofertowym 1. Opis wymagań Zakres robót zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym Dokument nr: ZP.261.1.14.2024 Składanie ofert: ofertę cenową należy złożyć na załączonym formularzu w zamkniętej kopercie do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku Ul. Witkiewicza 8 w terminie do 07.06.2024r .do godz. 12.00 do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Sanoku Ul. Witkiewicza 8 opisanej w następujący sposób : ,, Oferta na odmulanie rowów" Miejsce i termin realizacji: termin realizacji zamówienia : 20.08.2024r Wymagania: 2. Warunki udziału w postępowaniu: Prowadzić działalność gospodarczą , doświadczenie w wykonywaniu usługi porównywalnej z przedmiotem zamówienia , posiadać ważna polisę OC 3. Wykaz dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2)Kopia polisy OC 5. Kryteria oceny ofert: Najniższa cena okres związania ofertą - 30 dni od dnia otwarcia ofert 8. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia: Zamawiający ,, zobowiązuje się dokonać zapłaty za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni od daty przedłożenia faktury . z załączonym i podpisanym przez Zamawiającego protokołem zdawczo - odbiorczym 9. Sposób komunikacji: Za pośrednictwem poczty elektronicznej Kontakt: Osoba do kontaktów: Danuta Ziajka tel. 134642445, |
© eurobudowa.pl 2004-2024