mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa rozpuszczalnika |
Data zamieszczenia: | 2024-06-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
23 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. Wojska Polskiego 48 05-300 Mińsk Mazowiecki powiat: miński tel. 261553500 fax. 261102093 p.kunka@ron.mil.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Mińsk Mazowiecki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261553500 fax. |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA rozpuszczalnika nitro dla 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim " 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest ,,DOSTAWA rozpuszczalnika nitro dla 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim". Dokument nr: 6/SIL/2024 Składanie ofert: 7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej: Oferty cenowe proszę przesłać do dnia 05.06.2024 r. na e-mail p.kunka@ron.mil.pl. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: 1) DOSTAWA: do 12.06.2024 r. (poniedziałek-piątek w godz. 8.00-14.00). 2) Miejsce dostawy - magazyny Zamawiającego, zlokalizowanego w: 23. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Ul. Lotnicza (magazyn na terenie kompleksu lotniskowego - dostawa w ilościach i asortymencie zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia - formularz ofertowy). Wymagania: 3. Kryterium oceny ofert: Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena 100% Cn - cena oferty o najniższej cenie -------------- x 100 (pkt) Cb - cena oferty badanej Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. 4. Propozycja cenowa Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej wg załączonego do zaproszenia wzoru (załącznik nr 1). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej.Uwaga: Uprawnienie do podpisania dokumentów musi wynikać z odpisu KRS, ewidencji działalności gospodarczej albo z załączonego pełnomocnictwa Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osób podpisujących ofertę cenową, o ile nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanym rozpoznaniu cenowym: W zaoferowaną cenę należy wliczyć: wartość całkowitą dostawy wraz kosztami załadunku, transportu i rozładunku oraz obowiązujący podatek VAT. 6. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej: 1) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty cenowej ponosi Wykonawca. 2) Ofertę należy złożyć w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. 3) Ofertę należy sporządzić zgodne z wymaganiami w zaproszeniu i jej załącznikach. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) Nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie. 2) Wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnień treści oferty. 3) Poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich. 9. Niezwłocznie po otwarciu ofert cenowych Zamawiający zamieści na stronie internetowej: www.23blt.wp.mil.pl w zakładce BIP-OGŁOSZENIA - ZAMÓWIENIA informacje dotyczące: a) nazw oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, b) ceny. Uwagi: 11. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: ? 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 822-13-98-471, REGON 710037640 ? administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania przez administratora danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych, poprzez, e-mail: 23blt.iod@ron.mil.pl*; bądź bezpośrednio w siedzibie administratora. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania cenowego na ,,Dostawa rozpuszczalnika nitro dla 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim" sygnatura sprawy 6/SIL/2024; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2017r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; ***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 10. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Piotr KUNKA; e-mail p.kunka@ron.mil.pl Pytania składać najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu otwarcia na adres e-mail powyżej. Wyjaśnienia Zamawiającego zamieszczone będą na stronie internetowej: https://23blt.wp.mil.pl zakładce BIP-OGŁOSZENIA - ZAMÓWIENIA. |
© eurobudowa.pl 2004-2024