podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej |
Data zamieszczenia: | 2024-06-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w EŁKU ul. Kolonia 1 19-300 Ełk powiat: ełcki tel. 87 621 08 30, fax 87 621 08 31 sekretariat@pzd.elk.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ełk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 87 621 08 30, f |
Termin składania ofert: | 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PONIŻEJ 130 000,00 ZŁOTYCH PROWADZONEGO W TRYBIE ,,ZAPYTANIA O CENĘ" 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA a) Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU/RC w ilości do 10 ton". Zakupem objęto ilość do 10 ton emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU/RC łącznie z dostawą do Zamawiającego w ilości max 1,0 tony każdorazowo. Ilość zamawianej emulsji asfaltowej przez Zamawiającego uzależniona będzie od jego rzeczywistych potrzeb, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości emulsji asfaltowej niż podano w zapytaniu, w ramach posiadanych środków finansowych. W razie mniejszych potrzeb Zamawiającego ilość pobranej emulsji asfaltowej nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał termin dostawy. Partie emulsji asfaltowej będą dostarczane w ciągu 1 dnia od telefonicznego powiadomienia. b) Oferowana emulsja winna spełniać parametry wymagane i zawarte w PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. c) Wykonawca poda koszt brutto sprzedaży 1 tony emulsji łącznie z kosztami transportu do Zamawiającego z uwzględnieniem w cenie jednostkowej dostawy każdorazowej w ilości max 1,0 tony. Dokument nr: PZD.2.3211.13.2024, L.dz. 864/2024 Składanie ofert: Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie z nazwą, adresem wykonawcy i oznaczeniem ,,Zakup emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU/RC w ilości do 10 ton" w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Kolonia 1, w pokoju nr 2 - SEKRETARIAT lub wysłać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pzd.elk.pl w terminie do dnia 06 czerwca 2024r. do godz. 9.00. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego od pierwszego dnia po podpisaniu umowy do 31 października 2024 r. Wymagania: a) Wymagania i zalecenia ogólne Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad: 1) Oferta musi odpowiadać treści zamówienia. b) Zawartość oferty 1) wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1), 2) Zaakceptowany projekt umowy (na załączonym druku - Załącznik Nr 2). 6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru: Najniższa cena (brutto) -100% Uwagi: 7. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1 e-mail: sekretariat@pzd.elk.pl; tel. (87) 621 08 30 fax. (87) 621 08 31. ? inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Ełku jest Pani Marta Lipa iod@pzd.elk.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024