świętokrzyskie (Kielce)
mazowieckie (Piastów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie drzew gatunku dąb |
Data zamieszczenia: | 2024-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Powiatu Międzychodzkiego ul. 17 Stycznia 143 64-400 Międzychód powiat: międzychodzki tel. 95 748 36 90 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Międzychód |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95 748 36 90 |
Termin składania ofert: | 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert na usunięcie 1 szt. drzew gatunku dąb stanowiącego wywrót w zakresie uprzątnięcia drzewa gat. dąb czerwony, stanowiącego wywrót, zlokalizowanego w pasie drogi powiatowej nr 1739P na odc. od drogi woj. nr 133 do m. Lutom. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: uprzątnięcie jednego drzew gatunku dąb stanowiący wywrót, zlokalizowany na działce nr 7 w obrębie Lutom, gminie Sieraków, w pasie drogi powiatowej nr 1739P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 133 do m. Lutom Szczegółowy zakres prac obejmuje: rozcięcie drzewa i złożenie pozyskanego drewna w miejscu niepowodującym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, nieutrudniającym korzystania z przyległego terenu oraz w sposób umożliwiający dokonanie obmiarów pozyskanego drewna; niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o gotowości do obmiaru pozyskanego drewna i uczestniczenie w tych obmiarach; załadunek i przewóz pozyskanego drewna do siedziby Wykonawcy; likwidacja gałęzi i zanieczyszczeń, uprządkowanie terenu. Informacje odnośnie składanych ofert i szczegółów realizacji zadania: Oferent, składając ofertę uprzątnięcia drzewa stanowiącego wywrót, określa cenę zakupu pozyskanego drewna za 1 m3, w zależności od jego przydatności - cena ta powinna zawierać koszty prac i transportu drewna do siedziby Wykonawcy (nie przewidujemy wynagrodzenia za uprzątnięcie drzew). Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i odwozu pozyskanego drewna. Przed złożeniem oferty wymagane jest zapoznanie się z sytuacją w terenie. Dokument nr: KD.7011.1.10.2024 Składanie ofert: 10. Miejsce i termin składania ofert: W siedzibie zamawiającego Starostwo Powiatowe w Międzychodzie ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód sekretariat II piętro pokój nr 219 lub punkt podawczy - parter budynku do dnia 10 czerwca 2024 r.: z dopiskiem ,,OFERTA - uprzątnięcie wywrotu drzewa z drogi nr 1739P". Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do dnia 20 czerwca 2024 r. Wymagania: Określenie trybu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż wartość kwoty 130.000 zł oraz mniejszej niż progi unijne w trybie zapytania o cenę. Wymagania i warunki realizacji zamówienia: W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział przedsiębiorcy posiadający lub dysponujący sprzętem niezbędnym do wykonania zadania, posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co potwierdzą w oświadczeniu stanowiącym część formularza ofertowego. 8. Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza ofertowego oraz zaakceptowanego wzoru umowy. 9. Kryteria oceny ofert: Zamawiający dokona porównania ofert, biorąc pod uwagę najwyższą cenę za 1m3 pozyskanego drewna. Kontakt: 11. Dodatkowych informacji udziela: Wydział Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Międzychodzie tel. 95 748 36 90 |
© eurobudowa.pl 2004-2024