zachodniopomorskie (Stargard)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PURDA Purda 19 11-030 Purda powiat: olsztyński +48 89 512 22 23 ug@purda.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Purda |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 89 512 22 23 |
Termin składania ofert: | 2024-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Purda. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w m. Groszkowo, dz. nr 64/2, gmina Purda. Zakres inwestycji obejmuje wybudowanie na w/w nieruchomości, oświetleniowej linii kablowej z zabudową słupów oświetleniowych (odcinek od istniejącej lampy S2 poprzez wykonanie lamp S3, S4, S5, S6 - 4 sztuki). Oświetlenie wykonać zgodnie z dokumentacja projektową. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w m. Nowa Kaletka, dz. nr 128, gmina Purda. Zakres inwestycji obejmuje wybudowanie na w/w nieruchomości, oświetleniowej linii kablowej z zabudową słupów oświetleniowych od S3 - postawienie lampy S4 - 1 szt. Oświetlenie wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonanie fundamentów oraz przewodu zasilającego (od lampy S4) pod słup oświetlenia ulicznego, lokalizacja S5, na działce 128, zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego, w m. Nowa Wieś, dz. nr 99/3, gmina Purda. Zakres inwestycji obejmuje wybudowanie na w/w nieruchomości, oświetleniowej linii kablowej z zabudową słupów oświetleniowych (odcinek od istniejącej lampy S15B do S16B - 1 szt.) Oświetlenie wykonać na słupach ulicznych, zamontować wysięgniki i lampy zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszewo, gmina Purda: a) Zakres inwestycji obejmuje wybudowanie oświetleniowej linii kablowej z zabudową słupów oświetleniowych od istniejącej lampy nr 10 z posadowieniem kompletnej lampy nr 11 - 1 szt. na działce 26/6, zgodnie z dokumentacja projektową. Należy przewidzieć do montażu oprawy LED. b) Zakres inwestycji obejmuje wybudowanie oświetleniowej linii kablowej z zabudową słupów oświetleniowych od istniejącej lampy nr 5-1 z posadowieniem kompletnych lamp nr 5-2, 5-3, 5-4 - 3 szt. na działkach: 30/4 i 33/13, zgodnie z dokumentacja projektową c) Wykonanie linii kablowej wraz z zabudową słupa oświetleniowego od istniejącej lampy zlokalizowanej na dz. nr 6/38 z posadowieniem kompletnej lampy 3-2 na dz. nr 6/37 - 1 szt. zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w m. Purdka, dz. nr 71/4, 69, gm. Purda. Zakres inwestycji obejmuje ustawienie lampy na dz. nr 69 z kablem zasilającym od istniejącej lampy zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia - dwóch lamp solarnych parkowych podwójnych w m. Klewki, dz. nr 59/11, 59/12, gmina Purda: Parametry: - moc 2x15W, - strumień światła - minimum 3500 lm, - panel 300-340W - słup z lampą montowaną na wysokości 5 m, - latarnia ma gromadzić energię elektryczną wytworzoną z modułów fotowoltaicznych i świecić w nocy, - oprawy o napięciu 12V lub 24V, - oświetlenie o barwie białej od 4000K-5000K, - moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne, - kontroler typu MPPT, - akumulatory litowe lub żelowe 12V lub 24V - 2x100Ah, - szczelna obudowa z możliwością zamontowania w ziemi. - słup ocynkowany malowany proszkowo. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w m. Bruchwałd, dz. nr 15, 14/1, gmina Purda. Zakres zamówienia obejmuje wybudowanie na w/w nieruchomościach oświetleniowej linii kablowej z zabudową słupów oświetleniowych (odcinek od istniejącej lampy 3/1 do 4/1 - 1 szt.) oraz posadowienie kompletnej lampy 1/1 - 1 szt. Oświetlenie wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. CPV: 45316100-6, 45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00352884, ZP.271.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44cb6d60-2321-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Robert Bąk - co do procedury zamówienia - tel. 89 544 42 37, e-mail: r.bak@purda.pl. Jacek Studniak - co do opisu przedmiotu zamówienia - tel. 89 512 24 08, e-mail: j.studniak@purda.pl. Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis dot. środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami opisany jest w Rozdziale XIV SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Purda, Purda 19, 11-030 Purda; spektorem ochrony danych osobowych w Gminie Purda jest Pan Michał Stokłos, e-mail: iod@purda.pl; ni/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.17.2024 prowadzonym w trybie podstawowym; biorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp"; ni/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; owiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; siada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; e przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-27 11:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025