mazowieckie (Sochaczew)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-06-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA NOWINKA Nowinka 33 16-304 Nowinka powiat: augustowski 87 641-95-20, 87 643-80-30, faks 87 641-96-60 sekretariat@gminanowinka.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Nowinka |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 87 641-95-20, 87 643 |
Termin składania ofert: | 2024-07-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Nowinka" Krótki opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej- stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 1) Realizacja zamówienia obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową przekazaną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych według dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót oraz poleceniami Zamawiającego. 3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy zobowiązany będzie także do: urządzenia terenu budowy, poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, zapewnienia dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze, zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego, ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru, sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego CPV: 45111200-0, 45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00388215, GPiOŚ.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61e23a71-3526-11ef-acf6-4e696a6d8c25 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem portalu https://ezamowienia.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Paulina Żuchowska w sprawach dot. procedury zamówień publicznych oraz Ewelina Trocka w sprawach merytorycznych, tel. 87 643-80-41, 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji" 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka; 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ido@gminanowinka.pl 3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Nowinka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9. Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-07-12 12:30 Miejsce składania ofert: na Platformie pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025