łódzkie (Łódź)
wielkopolskie (Swarzędz)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Ruda Śląska)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Oleśnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Izolacja cieplna dachu |
Data zamieszczenia: | 2024-07-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska tel. 83 343 66 92 fax. 83 343 70 64. zamowienia@bialapodlaska.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 83 343 66 92 fa |
Termin składania ofert: | 2024-07-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest izolacja cieplna dachu OSP Sidorki. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze wzorem umowy Załącznik nr 3 do SWZ. 4. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Jednakże Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertę kosztorysu ofertowego, przy czym nie będzie stanowił podstawy rozliczenia zadania. CPV: 45321000-3 Dokument nr: ZP.271.4.84.2024.EZ2 Składanie ofert: IX. Miejsce i termin składania ofert. 1. Ofertę (skan podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty wraz z załącznikami) należy przesłać do Referatu Zamówień Publicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@bialapodlaska.pl, w terminie do 08.07.2024 r. do godz. 12:00. 2. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: III. Przesłanki wykluczenia. 1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się: 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 2. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona. IV. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2. W celu wykazania, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia potwierdzi, że wykonał w okresie ostatnich 3-ch lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 (jedno) zamówienie polegające na wykonaniu izolacji poliuretanowej dachu lub stropu o wartości min. 30.000,00 zł brutto 3. Oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą ,,spełnia -- nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach/dokumentach. 4. Oferta wykonawcy który nie spełnia warunków udziału w postepowaniu zostanie odrzucona z postępowania. VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. formularz oferty - załącznik nr 2 do SWZ, 2. kosztorys ofertowy, 3. wykaz robót budowlanych / usług - załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami. VIII. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być sporządzona zgodnie z niniejszym SWZ. 2. Wykonawca ma prawo przesłać tylko jedną ofertę. X. Opis sposobu obliczania ceny oferty. 1. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. 2. Cena brutto oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji całego przedmiotu zamówienia. XI. Kryterium oceny oferty. 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium: cena oferty brutto - 100%, tj. cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w zaproszeniu do składania ofert, wynikająca z oferty cenowej sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły: najniższa oferowana cena brutto Otrzymane punkty (Cena) = ---------------------------------------- x 100 cena brutto badanej oferty 3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz uzyska największa liczbę punktów. 4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostaną złożone dwie oferty lub więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi Wykonawcami lub poproszenie o złożenie ofert dodatkowych. XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomimy oferentów e-mailem. XIII. Uwagi końcowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji. 3. Wykonawcy uczestniczącemu w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu jego unieważnienia. Kontakt: VI. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1. w sprawach merytorycznych: Konrad Misiurski - Wydział Inwestycji, tel. 83-341-61-27, e- mail: konrad.misiurski@bialapodlaska.pl 2. w sprawach formalnych: Ewa Zazula - Referat Zamówień Publicznych, tel. 83-341-61-43, e- mail: zamowienia@bialapodlaska.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024