Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu serwisowego oraz wymiany podzespołów |
Data zamieszczenia: | 2024-07-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań powiat: Poznań Telefon: 61 854 19 17 mnaskrent@poznan.uw.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 61 854 19 1 |
Termin składania ofert: | 2024-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Opis przedmiotu zamówienia Wykonanie przeglądu serwisowego oraz wymiany podzespołów w urządzeniu Schrack Technik UPS USML 30 T1 w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań. 1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w dołączonym wzorze umowy zawierającym opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). 5. Realizacja zamówienia w dnia robocze w godz.ch od 8:00 do 16:00. 6. Za przedmiot zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto określoną w ofercie. Kwota zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Składanie ofert: 1. Ofertę w formacie PDF należy przesłać proszę przesłać do dnia 10 lipca 2024 r. do godz. 10:00 na adres e-mail: mnaskrent@poznan.uw.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do 6 tygodni od daty podpisania umowy. Wymagania: III. Opis kryteriów wyboru wykonawcy Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się ceną za wykonanie zamówienia. 2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podpisanie umowy. Oferta będzie stanowiła załącznik nr 2 do umowy. 3. Załączony wzór umowy wymaga obustronnej akceptacji i może ulec zmianie po wyłonieniu Wykonawcy przy założeniu, że zmiany nie naruszą podstawowych warunków wymienionych w opisie zamówienia. 7. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia Zamawiającemu następujących kar umownych: a) w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron na skutek okoliczności niezależnych od zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w umowie, b) za zwłokę Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wynagrodzenia brutto określonego w umowie za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia następnego po upływie terminu określonego w umowie. 2. O dotrzymaniu terminu określonego w punkcie 1 decyduje data i godzina wpływu oferty na serwer pocztowy Zamawiającego. 3. Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto oraz musi być wyrażona w PLN. 4. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o wyborze lub odrzuceniu oferty. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami obywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej. VII. Postanowienia ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego, unieważnienia zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. 2. Wykonawca jest związany przedstawioną ofertą przez okres 30 dni. 3. Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień i/lub uzupełnienia oferty w terminie przez siebie wskazanym. VIII. Uwaga Niniejsze zapytanie ofertowe jest prowadzone w celu rozeznania dostępności przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych a także ceny przedmiotu zamówienia i w żadnym wypadku nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego zakupu. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktu jest: o Marek Naskrent, e-mail: mnaskrent@poznan.uw.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024