Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-07-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kleszczele ul. 1 Maja 4 17-250 Kleszczele powiat: hajnowski Tel.: 85 681 80 04 wew. 7 kleszczele@wrotapodlasia.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Kleszczele |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 85 681 80 04 w |
Termin składania ofert: | 2024-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszamy do udziału w postępowaniu na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznych w miejscowości Kleszczele". II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznych w miejscowości Kleszczele". Zadanie obejmuje wykonanie termomodernizacji hali sportowej szkoły podstawowej w Kleszczelach przy Ul. Plac Parkowy 4 oraz budynku rehabilitacji przy Ul. Nowej 2 w Kleszczelach. W budynku przy Ul. Nowej 2 należy wykonać m.in.: - wymianę źródła ciepła na pompę ciepła powietrze-woda wysokotemperaturową / układ hybrydowy z kotłem olejowym, - dostawę i montaż? instalacji fotowoltaicznej, - dostawę i montaż? magazynu energii, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych z odtworzeniem elewacji, - docieplenie stropu, - wykonanie posadzki z dociepleniem w pomieszczeniu korytarza. W budynku hali sportowej przy Ul. Plac Parkowy 4 należy wykonać m.in.: - wymianę szyb na bezpieczne; - prace w obrębie konstrukcji łącznika, wejście do budynku hali sportowej od strony DK66, prace w obrębie konstrukcji wykusza (zamiast zimnego aluminium - ciepłe aluminium lub PCV), - wymianę oraz docieplenie stropu nad salą gimnastyczną, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - remont dachu.2) Szczegółowy opis zamówienia na w/w zadanie dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-032c8d45-0dce-11ef-b4f6- 06f4b0c1d0b5 Dokument nr: RGK.271.2.4.2024.MK Składanie ofert: VI. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY 1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach, Ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele. 2. Ofertę należy złożyć do dnia 10 lipca 2024 r. do godz. 15.30. Miejsce i termin realizacji: 3) Termin realizacji Zamówienia przez Wykonawcę nadzoru od dnia zawarcia umowy do protokolarnego odbioru robót budowlanych. 4) Czas pełnienia nadzoru będzie tożsamy z czasem realizacji robót przez Wykonawcę robót, łącznie z czasem przewidzianym na wprowadzenie na teren robót i ich końcowym odbiorem. Wymagania: 2. Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). 3. Zakres czynności związanych z pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, obejmuje: a. czynne uczestnictwo w konsultowaniu koncepcji i dokumentacji projektowej, b. reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c. ochrona interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych, d. wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestycyjnego w ramach umocowania określonego w umowie i zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, e. zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych, zabudowanych materiałów w oraz postępu robót, f. sprawdzanie i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. g. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie zostały wyszczególnione w ofercie Wykonawcy robót budowlanych, h. obecność na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, i. bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów w związanych z realizacją umowy, j. informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień, k. kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa, m. potwierdzanie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów w częściowych l. końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości, m. udzielanie informacji oraz wskazówek Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu dotyczących realizacji inwestycji, n. potwierdzanie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmówi gotowości, o. uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych, p. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót;r. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym w projektach budowlanych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; s. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót; t. sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej przed odbiorem końcowym; u. sprawdzenie wytyczenia geodezyjnego głównych punktów i powiadomienia Wykonawcy o ewentualnych uchybieniach; v. uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym; w. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów w zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowód w dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów w budowlanych i urządzeń technicznych; x. żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacji mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub decyzją pozwolenie ma budowę; y. żądanie od Wykonawcy robót deklaracji właściwości użytkowych, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń i sprawdzanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego; z. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; aa. dokonywanie sprawdzania i pisemnego ustosunkowania się do wniosku Wykonawcy robót budowlanych o zmianę umowy wraz z propozycją zmian i dokumentacją konieczną dla uzasadnienia żądania zmian; bb. udział w naradach koordynacyjnych budowy; cc. stosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego, dd. uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia. III. Warunki udziału w postępowaniu Zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie: 1. Potencjał kadrowy: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie uprawniającym do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2. Doświadczenie: Zamawiający wymaga aby Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno- budowlanej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie uprawniającym do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadał odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na kierowaniu robotami lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie/rozbudowie/ przebudowie/remoncie obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. Dokumenty złożone w formie elektronicznej powinny być podpisane podpisem kwalifikowanym, osobistym lub zaufanym. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie lub drogą elektroniczną. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą poczty elektronicznej (w formacie pdf.) uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarłado zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez zamawiającego. 4. Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Urząd Miejski w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele. 5. Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: kleszczele@wrotapodlasia.pl. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wymagania podstawowe: o Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu. o Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty. o Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 1. Forma oferty. o Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną, należy ją sporządzić na maszynie do pisania, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. o Oferty wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w zaproszeniu zostaną odrzucone. o Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania wykonawcy konieczne są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny wykonawcy. o Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. o Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu z dopiskiem: OFERTA NA NADZÓR INWESTORSKI ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznych w miejscowości Kleszczele". NAZWA I ADRES WYKONAWCY (pieczęć) ZAMAWIAJĄCY: Gmina Kleszczele, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele o Oferta musi być złożona w formie papierowej lub elektronicznej w jednym egzemplarzu z zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. VII. KRYTERIUM OCENY OFERT 1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena 100%. Kontakt: 6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Marta Kazimieruk - tel. 85 681 80 04 wew. 7. |
© eurobudowa.pl 2004-2024