Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano - inżynieryjnymi |
Data zamieszczenia: | 2024-07-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ul. Kamienna 3 57-100 Strzelin powiat: strzeliński Tel./fax: 071 3921278, faks 071 7351124 sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Strzelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax: 071 392127 |
Termin składania ofert: | 2024-07-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert cenowych na realizację zadania p.n.: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: ,,Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów" 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano - inżynieryjnymi, polegającymi na przebudowie drogi powiatowej nr 3021 D Mikoszów - Karszów. Zakres robót obejmuje: frezowanie istniejących warstw bitumicznych, ścinanie istniejących poboczy, wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy drogi, - wykonanie podbudowy nawierzchni zjazdów, wykonanie nowych przepustów (w ciągu rowu) pod zjazdami w przypadku ich braku lub złego stanu, wykonanie nawierzchni zjazdów, - wykonanie oczyszczenia, proftlacji i odtworzenia istniejących rowów przydrożnych, wykonanie odmulenia istniejących przepustów pod zjazdami, - wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni betonu asfaltowego, wykonanie nowych poboczy, obsianie skarp rowów mieszanką traw na warstwie ziemi urodzajnej Parametry projektowanej drogi: Klasa drogi - L Kategoria ruchu - KR2 prędkość projektowa - Vp=40km/h Jezdnia szerokości - 6,0 m Pobocze szerokości - 0,75 m Całkowita długość projektowanej przebudowy drogi wynosi ~ 985,00 m Powierzchnia jezdni ~ 6120,00 m2 Spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2% Spadek poprzeczny poboczy - 6-8% Dokument nr: PZD.272.1.77.2024.RB Składanie ofert: 8. Miejsce składania ofert: Ofertę cenową należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie bądź przesłać na adres mailowy: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl do dnia 05.07.2024 r., do godz. 10:00. W tytule wiadomości należy umieścić treść: ,,Nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów". Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji: 1. Zgodnie ze wzorem umowy -- w załączeniu Wymagania: Postępowanie prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz. U. z 2019, póz. 2019) 2. Wytyczne dla Wykonawcy: a) Przed przystąpieniem do podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowiej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; b) Zgodnie ze wzorem umowy -- w załączeniu 4. Okres związania ofertą: Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo -- ofertowy, sporządzony wg załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1). 2. Kopie potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" uprawnień budowanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie na adres Zamawiającego lub za pomocą poczty e-mail. Opis sposobu obliczania ceny: a. na załączonym formularzu cenowo -- ofertowym, cenę brutto za realizację przedmiotu umowy. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą -- z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie dla całości zamówienia; b. cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; c. wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 9. Kryteria wyboru ofert: Jedynym kryterium jest cena. 10. Informacja o czynnościach i uwarunkowaniach formalno -- prawnych: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy w przypadku niepodpisania umowy na wykonywanie robót budowlanych nad którymi winien być prowadzony nadzór. Odstąpienie od podpisania umowy przez Zamawiającego w przypadku o którym mowa powyżej nie stanowi podstawy do ubiegania się przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji umowy w przypadku niepodpisania umowy na wykonywanie robót budowlanych nad którymi winien być prowadzony nadzór. Odstąpienie od realizacji umowy przez Zamawiającego w przypadku o którym mowa powyżej nie stanowi podstawy do ubiegania się przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. c) Termin realizacji umowy o nadzór inwestorski -- rozpoczęcie od daty zawarcia umowy (przewidywany termin podpisania umowy -- lipiec 2024 r.), Zakończenie realizacji niniejszej umowy nastąpi po upływie 1 miesiąca kalendarzowego po zakończeniu okresu gwarancji na roboty budowlane. d) Po wybraniu najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia umieszczając informacje na stronie BIP Starostwa Powiatowego lecz nie później niż do dnia 05 lipca 2024 r. do godz.: 15:30 e) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą; f) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający . wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny; g) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych; niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: 7. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: a. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzelinie jest: - Roksana Butyńska, tel. nr: 71 392 12 78, e- mail: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl b. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30 |
© eurobudowa.pl 2004-2024