Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odnowienie tynków i odmalowanie kominów na dachu budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-07-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 55 22-600 Tomaszów Lubelski powiat: tomaszowski (lubelski) tel.84-6657474, 84-6657431 administracja@tomaszowlub.sr.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Tomaszów Lubelski |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel.84-6657474, 84-6 |
Termin składania ofert: | 2024-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert na na prace polegające na odnowieniu tynków i odmalowaniu 8 kominów na dachu budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim zapraszamy wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 złotych prowadzonym poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zgodnie z art. 2 ust. pkt 1 Pzp na prace polegające na odnowieniu tynków i odmalowaniu 8 kominów na dachu budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim. Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na odnowieniu tynków i odmalowaniu 8 kominów na dachu budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim w zakresie: o Odnowieniu tynku na kominach (nad dachem - powierzchnia tynku około 35m2). o Pomalowaniu tynku na poszczególnych kominach podlegających odnowieniu na kolor zbliżony do obecnego (powierzchnia około 35m2). Wszystkie koszty związane z wykonaniem prac, w tym materiałów, materiałów pomocniczych i sprzętu leżą po stronie Wykonawcy. Prace mogą być wykonane w dni robocze od godz. 7:30 do 15:30. Na prośbę Zamawiającego, Wykonawca dopuszcza możliwość wykonywania prac również po godz. 15:30, ale nie dłużej niż do godz. 20:00 maksymalnie 5 razy. Na prośbę Zamawiającego, Wykonawca dopuszcza możliwość wykonywania prac również w jedną sobotę od godz. 07:30, ale nie dłużej niż do godz. 17:30. CPV: 45410000-4, 45442100-8 Dokument nr: Adm.262.21.2024 Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w pok. 101 w budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim (ul. Lwowska 55, 22-600 Tomaszów Lubelski) 10 lipca 2024 roku o godz. 10:30. 6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi: nazwę oraz adresy Wykonawców a także zaoferowaną cenę. Składanie ofert: Rozdział XI Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 1. Oferty należy przesłać e-mailem na adres administracja@tomaszowlub.sr.gov.pl. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 10 lipca 2024 roku o godz. 10:00. 3. Oferty nadesłane drogą elektroniczną (e-mail) będą zakwalifikowane do postępowania ofertowego pod warunkiem dostarczenia ich Zamawiającemu nie później niż do dnia 10 lipca 2024 roku do godz. 10:00. 4. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Rozdział IV Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Rozdział II Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie ofertowe prowadzone jest w trybie poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty 130 000 złotych. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby pracownicy wykonujący prace fizyczne ogólnobudowlane byli zatrudnieni przez Wykonawcę. 4. Wykonawca prace będzie prowadził zgodnie z zasadami bezpieczeństwa pracy, zgodnie w zasadami BHP. Wykonawca będzie posiadał specjalistów o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. 5. Prace prowadzone będą w czynnym budynku wyposażonym we wszelkie media, które zostaną udostępnione Wykonawcy bez obciążenia ze strony Zamawiającego na czas prac i tylko do prac ustalonych w przedmiocie umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty były wykonane w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu Sądu. 7. Wszystkie użyte materiały wykorzystane do realizacji zamówienia będą fabrycznie nowe i będą posiadały niezbędne atesty, certyfikaty dopuszczające te materiały do użycia na terenie Polski. 8. Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstających w czasie realizacji zamówienia. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwienie są obowiązkiem Wykonawcy, Zamawiający nie będzie z tego tytułu ponosił żadnych kosztów w tym z tytułu opłat. 9. Przed odbiorem końcowym Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz materiałów jakie użył do wykonania przedmiotu zamówienia. Rozdział V Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000 zł, b) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotowego zamówienia. Rozdział VI Wykaz dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1. Zamawiający żąda załączenia formularza ofertowego na Załączniku nr 2. Rozdział VII Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują e-mailem. 2. Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma związane z postępowaniem były kierowane wyłącznie na poniżej wskazany adres e-mail: administracja@tomaszowlub.sr.gov.pl 4. Zamawiający po złożeniu oferty w formie elektronicznej (e-mailem) bez podpisu kwalifikowanego będzie zobowiązany przekazać oryginał oferty w formie papierowej przed podpisaniem umowy wykonawczej wraz z kopią polisy. Rozdział VIII Wymagania dotyczące wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Rozdział IX Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu terminu do składania ofert. Rozdział X Opis sposobu przygotowania ofert 1.Informacje ogólne: 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert, oferty częściowej lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę, 2) Oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia, 3) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca, 4) Na ofertę składają się: oferta cenowa. 2.Wymagania formalne dotyczące oferty: 1) Oferta cenowa powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2, 2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis lub podpis kwalifikowany). 3.Sposób dostarczenia oferty 1) drogą e-mail i powiadomienie telefonicznie Zamawiającego (tel. 84-6657431 Oddział Administracyjny) o złożeniu oferty. Za datę i godzinne złożenia oferty Zamawiający przyjmuję datę i godzinę odbioru e-maila na komputerze Zamawiającego. Niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku powiadomienia telefonicznego Zamawiającego skutkować może nierozpatrzeniem złożonej oferty, jeżeli dojdzie do awarii skrzynki pocztowej Zamawiającego lub zakwalifikowania przez mechanizm skrzynki pocztowej wysłanego maila przez Wykonawcę jako Spam. W tytule e-maila należy podać oznaczenie postępowania, o którym mowa w Rozdziale pierwszym tj. Adm.262.21.2024 , z dopiskiem ,,oferta". 4.Oferty złożone po terminie składania ofert są odrzucane. 7. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym na posiedzeniu niejawnym. 8. Oferty niespełniające wymogów określone w postępowaniu będą odrzucone po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia, pod warunkiem, że stwierdzone uchybienia bądź braki będą podlegały uzupełnieniu. 9. Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Rozdział XII Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cenę należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien obliczyć cenę oferty zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. 2. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, do której należy doliczyć podatek od towarów i usług (VAT). Cena musi być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. 4. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. Rozdział XIII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, z najniższą ceną. 2. W przypadku unieważnienia postępowania ofertowego Zamawiający umieści informacje na stronie internetowej podając uzasadnienie faktyczne. Rozdział XIV Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. 2. Informacje o formalnościach, jakie powinny być spełnione w celu zawarcia umowy: a) Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik Nr 1, b) Wykonawca ma obowiązek przedstawić kopię polisy OC. Termin i miejsce zawarcia umowy: a) Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie podpisania umowy. Umowa może być podpisana elektronicznie. Rozdział XV Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Rozdział XVI Pozostałe informacje istotne w procesie postępowania ofertowego 1. 2. Sąd Rejonowy w Tomaszowie Lubelskim nie jest podatnikiem posiadający status podatnika VAT (nie jest zarejestrowany jako podatnik VAT). Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie, przed złożeniem oferty, wizji lokalnej. Wizję lokalną można przeprowadzić w każdy dzień roboczy - przed przybyciem na wizję lokalną proszę się skontaktować z Panem Krzysztofem Kowalskim (84-6657474) lub Panią Alina Obszańska (84-6657431) lub Panią Joanna Mańdziuk (84-6657431). Kontakt: 3. Wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z wykonawcami. o imię i nazwisko, stanowisko, nr telefonu, adres e- mail: - Krzysztof Kowalski - Dyrektor Sądu Rejonowego, 84-6657474; dyrektor@tomaszowlub.sr.gov.pl o imię i nazwisko, stanowisko, nr telefonu, adres e- mail: - Alina Obszańska - Kierownik Oddz. Adm. oraz Joanna Mańdziuk z-ca Kierownika Oddz.. Adm., 84-6657431; administracja@tomaszowlub.sr.gov.pl o godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 730 -1530 o sposób porozumiewania się: e-mailem, telefonicznie. |
© eurobudowa.pl 2004-2024