Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Gołańcz ul. Dr Piotra Kowalika 2 62-130 Gołańcz powiat: wągrowiecki tel. 672683312, tel. 672683322 drogownictwo@golancz.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gołańcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 672683312, tel. |
Termin składania ofert: | 2024-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remonty cząstkowe na terenie Miasta i Gminy Gołańcz Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych. Zakres prac omówiony zostanie z wybranym Wykonawcą. Nadzór nad wykonaniem robót w terenie będą pełnić pracownicy Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedłożenia dokumentów WZ, w celu udokumentowania ilości emulsji zużytej do wykonania bieżącej konserwacji nawierzchni. Bieżącą konserwację należy wykonać zgodnie z załączoną do zaproszenia Specyfikacją Techniczną. Dokładny zakres prac konserwacyjnych określa Specyfikacja Techniczna będąca załącznikiem do niniejszego zaproszenia. Prace należy przeprowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych. Lp.Nr drogi gminnejMiejscowośćm? 1.207024PChojna798 2.206004PJeziorki27 3.206005PKrzyżanki550 4.206007PRybowo215 5.207036PMorakówko98 Łącznie: 1688 m? *W tabeli przedstawiono ciągi jezdne których dotyczą remonty cząstkowe. Dokument nr: DR.7226.41.2024.KP Składanie ofert: Rozdział 6. 1. 2. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta i Gminy Gołańcz, Ul. Dr Piotra Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, Sekretariat, w terminie do dnia 10 lipca 2024 roku, godz. 1000 lub w formie elektronicznej na adres: drogownictwo@golancz.pl Miejsce i termin realizacji: 1. Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Gołańcz oraz podległe wsie wchodzące w skład 25 sołectw. Rozdział 2. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy zrealizować od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2024 r. Wymagania: 1.2. Oferent winien podać cenę za 1m? wbudowanej emulsji i grysu. Ceny jednostkowe winny zawierać wszystkie obowiązki wykonawcy niezbędne do zrealizowania robót oraz roboty przygotowawcze, porządkowe, oznakowanie robót zgodnie z instrukcją o oznakowaniu robót drogowych. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty i materiały na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 1.3. Zaleca się dokonanie oględzin dróg przed sporządzeniem oferty. 1.4. Zamawiający zastrzega, że przewidywany zakres ilościowy robót może ulec zmianie. Ostateczne rozliczenie robót nastąpi wg ceny jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę. Wartość robót wykonanych zostanie ustalona na podstawie ilości robót faktycznie wykonanych potwierdzonych protokołami odbioru oraz zaoferowanej ceny jednostkowej. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcami W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie ? pisemnej, ? drogą elektroniczną: drogownictwo@golancz.pl 2.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję elektronicznie - każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Rozdział 4. Opis sposobu przygotowania ofert Oferty, należy składać (do wyboru): a) osobiście lub pocztą w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego; b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: drogownictwo@golancz.pl Oferta lub wniosek składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Opakowanie i adresowanie oferty składanej osobiście lub pocztą. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym: Nadawca: Nazwa i adres Wykonawcy Adresat: Miasto i Gmina Gołańcz ul. Dr Piotra Kowalika 2 62-130 Gołańcz OFERTA Remonty cząstkowe na terenie Miasta i Gminy Gołańcz znak postępowania: DR.7226.41.2024.KP 1. Podpisy: Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez: 1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej; 2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo. 2. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii - potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty. 2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski, uwierzytelnione przez tłumacza przysięgłego i podpisane przez Wykonawcę. 3. Informacje pozostałe: 1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, 3) Dopuszcza się następujące formy złożenia ofert: a) w formie pisemnej, b) w formie elektronicznej. Rozdział 5. UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie będą odrzucone. Opis sposobu obliczania ceny Wykonawca określi ceny jednostkowe brutto (z podatkiem VAT) za poszczególne rodzaje świadczonych usług. Ceny jednostkowe za poszczególne usługi wskazane w formularzu ofertowym są cenami ostatecznymi obejmującymi wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. Rozdział 7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Oferent otrzyma za każdą pozycję wskazaną w ofercie punkt w zakresie od 0-100 obliczone według poniższego wzoru: Cena ofertowa - znaczenie 100% KC ? CN ? 100 C OB Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena za badaną pozycję oferty, COB - cena zaoferowana w ofercie badanej za badaną pozycję oferty. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 1600 pkt. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Rozdział 8. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów poświadczających brak podstaw do wykluczenia a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości ; b) Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - oświadczenie składane na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Rozdział 9 INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji; 2. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego ogłoszenia; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego wykonawcę; 4. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w każdym momencie, bez podawania przyczyny; 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji z wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza; 7. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; 8. Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia; Kontakt: 3.Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnieni są: - Karolina Piaskiewicz tel. 672683312. e-mail: drogownictwo@golancz.pl - Bartosz Bielecki tel. 672683322 - Kierownik Referatu Inwestycji, Zagospodarowania Przestrzennego i Zamówień Publicznych |
© eurobudowa.pl 2004-2024