Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie naprawy dróg o nawierzchni gruntowej |
Data zamieszczenia: | 2024-07-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Głuchołazy Rynek 15 48-340 Głuchołazy powiat: nyski tel.: 77 409 21 00 inw@glucholazy.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Głuchołazy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 77 409 21 00 |
Termin składania ofert: | 2024-07-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: Poprawę nawierzchni dróg gminnych uszkodzonych w trakcie deszczy nawalnych na terenie Gminy Głuchołazy (opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw) Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy, usługi* Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dróg o nawierzchni gruntowej, zniszczonych w trakcie deszczy nawalnych występujących na terenie Gminy Głuchołazy Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup kruszywa przez Wykonawcę Transport kruszywa na drogi gminne o nawierzchni gruntowej, uszkodzonych po deszczach nawalnych Mechaniczne równanie i profilowanie dróg wskazanych przez Zamawiającego Mechaniczna naprawa poprzez wbudowanie 630 ton tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm Wykaz dróg przewidzianych do poprawy stanowi załącznik do niniejszego Zapytania Składanie ofert: Ofertę Wykonawca może złożyć: w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, Ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej* i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia* w terminie do dnia 08.07.2024r., Miejsce i termin realizacji: Pożądany termin realizacji zamówienia: 31 lipca 2024r. . Wymagania: Warunki postępowania: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%. Warunki gwarancji: 3 miesiące od podpisania protokołu odbioru końcowego. Istotne warunki umowy lub wzór umowy: wynagrodzenie ryczałtowe płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia po uprzednim przeprowadzeniu i spisaniu protokołu odbioru stwierdzającego prawidłowe wykonanie robót płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. wzór umowy Opis wymagań stawianych Wykonawcy: - dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów). Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania. Uwagi: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że: 1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz; 2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do: 1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą, 2) sprostowania danych osobowych, 3) żądania usunięcia danych osobowych, 4) żądania ograniczenia przetwarzania, 5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, 6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 7) wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy. 9.Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu |
© eurobudowa.pl 2004-2024