Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem regałów metalowych aktowych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa powiat: Warszawa 47/725-60-64, 47/725-60-65. zamowienia@zer.mswia.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 47/725-60-64, 47/725 |
Termin składania ofert: | 2024-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem regałów metalowych aktowych z podziałem na 3 części OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem regałów metalowych aktowych z podziałem na 3 części: Część 1 - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem regałów metalowych aktowych do pomieszczeń Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Cześć 2 - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem regałów metalowych aktowych pomieszczenia Zespołu terenowego w Kielcach Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Cześć 3 - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem regałów metalowych aktowych pomieszczenia Zespołu terenowego w Częstochowie Zakładu Emerytalno- Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zwanych dalej ,,regałami" lub ,,asortymentem" do Zamawiającego, o parametrach i na warunkach określonych w Tabeli nr 1 Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiących Załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do Zapytania ofertowego. 3.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1a, 1b oraz1c do Zapytania ofertowego. 3.3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć regały fabrycznie nowe, należytej jakości, wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2024 roku, niepochodzące z odzysku, niepochodzące z projektów realizowanych u innych klientów, wcześniej nieużytkowane, niepochodzące z ekspozycji w punktach sprzedaży, posiadające odpowiednie certyfikaty jakości i spełniające wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (określone w Polskiej Normie PN-ISO 11799 oraz PN-88/M-78321 lub równoważnej) wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Za ewentualne roszczenia osób trzecich dotyczące przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na pojedynczą część, jak i na kilka części lub na całość przedmiotu zamówienia. 3.5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania i warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. CPV: 39131100-0 Dokument nr: ZER-ZAK-8/2024 Składanie ofert: 10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie w postaci elektronicznej, na adres poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@zer.mswia.gov.pl. Dokumenty w ofercie powinny być wypełnione, podpisane i wysłane w formie skanu lub podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym*, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych .pdf, pod rygorem nieważności, na adres e-mail podany powyżej. * spełniającym wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 422). 10.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 10.07.2024 r. o godz. 09:00. 410.3. Dla ofert przesłanych pocztą elektroniczną liczy się data i godz. dostarczenia oferty pod wskazany adres e-mail. 10.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Ofertę (plik) należy oznaczyć określeniem ,,Zmiana" i przesłać na podany w pkt 10.1. Zapytania ofertowego adres poczty elektronicznej e-mail wraz ze stosownym oświadczeniem o wycofaniu poprzedniej oferty, podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. 10.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 4 tygodni dla Części 1 lub/i Części 2 lub/i Części 3* od dnia przesłania przez Zamawiającego Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 4 do Wzoru Umowy, jednak nie później niż do 31 października 2024 r., przy czym termin realizacji obejmuje również procedurę odbioru regałów. 24.2. Wykonawca na swój koszt, dostarczy, wniesie, zamontuje i ustawi regały w pomieszczeniach Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1a, 1b, 1c do Zapytania ofertowego. 4.3. Szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), z uwagi na art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy WARUNKI FINANSOWANIA I PŁATNOŚCI Szczegółowe informacje dotyczące warunków finansowania i płatności zostały opisane we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 6. SPOSÓB OBLICZENIA CENY 6.1. W Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2a lub/i 2b lub/i 2c do Zapytania ofertowego, należy podać cenę netto (bez podatku VAT), do której, na potrzeby oceny ofert, należy dodać kwotę podatku VAT obliczoną według właściwej stawki, których suma stanowić będzie cenę brutto (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia. 6.2. Wykonawca podaje ceny jednostkowe za realizację przedmiotu zamówienia w Tabeli nr 1 Formularza oferty, stanowiącym Załącznik nr 2a lub/i 2b lub/i 2c. 6.3. Ceny netto i brutto podane w ofercie, w tym ceny jednostkowe, obejmują wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty: transportu do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, koszty dojazdu, transportu, rozładunku, wniesienia i montażu regałów w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego, kosztów ubezpieczenia na czas transportu, koszty gwarancji, rękojmi oraz ewentualne opłaty celne, podatki i inne koszty mające wpływ na wartość wynagrodzenia i nie będą podlegały zwiększeniu w okresie realizacji Umowy. 6.4. Ceny w ofercie powinny być wyrażone w złotych polskich (PLN). Wykonawca zobowiązany jest podać wszystkie ceny, w tym ceny w Tabeli nr 1 Formularza oferty, stanowiącym Załącznik nr 2a lub/i 2b lub/i 2c, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 168), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartości zaokrągla się do pełnego grosza w taki sposób, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 6.5. Wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynika z przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361). 6.6. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: a) w stosunku, do których nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) którzy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), c) którzy, spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące: - zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto każda. Zamawiający przez zwrot ,,odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia" rozumie dostawę wraz z montażem regałów. 7.2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy składają wypełniony wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw, który stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. 7.4. Wykonawca winien samodzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu. 8. WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 9.1. Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty - sporządzony zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 2a lub/i 2b lub/i 2c do Zapytania ofertowego; 2) aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3) dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4) wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw, który stanowi Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; 5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), który stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 9.2. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty dokumentów wymienionych w pkt 9.1. lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z pkt 16.1. lit. k, wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 9.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty. 11. KRYTERIUM ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT 11.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty złożone w terminie, o którym mowa w pkt 10.2. Zapytania ofertowego. 11.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Znaczenie procentowe Nr Nazwa kryterium kryterium* 1Oferowana Cena (C)60% 2Gwarancja (G)40% * 1% = 1 pkt 11.3. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w następujący sposób: 11.3.1. w kryterium nr 1 ,,Oferowana cena (C)" poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert. Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, pozostałe oferty są punktowane według wzoru: Wartość punktowa ceny: C = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, Cb - cena brutto oferty badanej, przy uwzględnieniu powyższego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt. 11.3.2. w kryterium nr 2 ,,Gwarancja (G)" poprzez porównanie okresu gwarancji oferty badanej do najdłuższego okresu gwarancji ze wszystkich ważnych ofert, przy czym minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować Wykonawca, nie może być mniejszy niż 24 miesiące. Oferta z najdłuższą gwarancją otrzymuje 40,00 pkt, pozostałe oferty są punktowane według wzoru: Wartość punktowa gwarancji: G = (Gb : Gn) x 40 gdzie: Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, Gb - okres gwarancji badanej, przy uwzględnieniu powyższego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40,00 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie określi okresu gwarancji lub wskaże okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona. 11.3.3. Przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100,00 pkt. Dla każdej oferty wynik oceny łącznej zostanie obliczony jako suma punktów przyznanych w powyższych kryteriach, wg wzoru: S=C+G gdzie: S - wartość punktowa oferty 511.4. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 11.2. Zapytania ofertowego oraz mając na uwadze dostępność środków finansowych. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną na zasadach określonych w pkt 11.3.3. Zapytania ofertowego. 11.5. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartości zaokrągla się do pełnego grosza w taki sposób, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 11.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 12. INFORMACJE O PODWYKONAWCACH Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcy(om), Wykonawca wskazał w Formularzu oferty - oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy(om) oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) Podwykonawcy(ów). 13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 13.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia: 08.08.2024 r. 13.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. UMOWA 14.1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 14.2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego na wykonanie przedmiotu zamówienia. 15. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 16.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do: a) wyłącznej interpretacji zapisów Zapytania ofertowego, w tym jego załączników; b) wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego w odpowiedzi na pytania Wykonawców, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert; c) zmiany treści Zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert w formie pisemnej wraz z publikacją na stronie http://www.gov.pl/web/zermswia, a po jego upływie wprowadzenia nieistotnych zmian do treści Zapytania ofertowego niemających wpływu na wynik postępowania, za zgodą Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą dokonywane w formie pisemnej; d) unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie; e) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty; f) w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert; g) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania; h) nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym; 6odrzucenia oferty Wykonawcy, która nie spełnia wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym; j) poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku poprawienia innej omyłki polegającej na niezgodności z wymaganiami Zamawiającego, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie oferty w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania zawiadomienia o poprawieniu; k) wezwania Wykonawcy do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym dokumentów, o których mowa w pkt 9 Zapytania ofertowego, jeżeli dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy; l) wezwania Wykonawców, w terminie określonym przez Zamawiającego, do złożenia ofert dodatkowych, w przypadku gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie. 16.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) wyboru oferty i przekazania informacji o wyborze oferty, które nie stanowią przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznaczają zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; b) niezwłocznego zawiadomienia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę, o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, o wyborze najkorzystniejszej oferty, o zamknięciu postępowania bez wyboru żadnej ze złożonych ofert lub unieważnieniu postępowania w całości; c) zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, zgodnie ze Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Uwagi: 17. KLAUZULA INFORMACYJNA 17.1. Zamawiający, jako administrator danych osobowych obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L z 4 maja 2016 r. nr 119/1 z późn. zm.), dalej ,,RODO", względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: ? Wykonawcy będącego osobą fizyczną, ? Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, ? pełnomocnika Podwykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), ? członka organu zarządzającego Podwykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), ? osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. 17.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji; ? w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA jest Inspektor Ochrony Danych, e-mail: iod@zer.mswia.gov.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr ZER-ZAK-8/2024 na dostawę wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem regałów metalowych aktowych z podziałem na 3 części; 7? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tej ustawy; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 17.3. Zamawiający informuje, że: ? w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku udostępniania postępowania już zakończonego wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; ? wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. l RODO (ograniczenia przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt: SPOSÓB KONTAKTU NA ETAPIE PROWADZENIA POSTĘPOWANIA Pytania w sprawach związanych z Zapytaniem ofertowym należy kierować na adres e-mail: zamowienia@zer.mswia.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024