Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa stalowych mebli kuchennych oraz sprzętu kuchennego wraz z montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-07-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Szczecin - Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie ul. Śląska 54 lokal LU1-LU2 70-430 Szczecin powiat: Szczecin 91 829 85 55, 91 829 48 35 j.golebiowski@zespolzlobkow.szczecin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 91 829 85 55, 91 829 |
Termin składania ofert: | 2024-07-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA STALOWYCH MEBLI KUCHENNYCH ORAZ SPRZĘTU KUCHENNEGO WRAZ Z MONTAŻEM DO KLUBU DZIECIĘCEGO PRZY UL. CHODKIEWICZA 1 LOKAL U1 W SZCZECINIE W RAMACH >>PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029<<" I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stalowych mebli kuchennych oraz sprzętu kuchennego wraz z montażem (dalej: ,,artykuły") wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszego zapytania ofertowego na warunkach oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w kalkulacji cenowej oraz w projekcie Strona 1 z 6umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 3.Zdjęcia zamieszczone w załączniku nr 1a są jedynie przykładowe i mają charakter poglądowy. 4.Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Dokument nr: ZŻM/11/2024/ZAP, ZŻM.26.18.1.2024.JG Składanie ofert: Zasady dotyczące składania, otwarcia oraz oceny ofert. 1. Oferty należy wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres mailowy: lub j.golebiowski@zespolzlobkow.szczecin.pl doręczyć ją do sekretariatu (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub osobiście ) na adres: Gmina Miasto Szczecin Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie, Ul. Śląska 54, 70-430 Szczecin (sekretariat) do dnia 08.07.2024 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: VIII. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: 4)godziny pracy pełnomocnika Zamawiającego: 7:00 - 15.00 (dni pracujące, od poniedziałku do piątku). W związku z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia do 130 000 złotych 5.Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. III. Podstawy wykluczenia z postępowania: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej ,,ustawą", tj. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia braku wykluczenia z powodów, o których mowa w pkt 1 składa oświadczenie według wzoru na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2IV. Informacje o kryteriach oceny oraz wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną. Sposób przyznania punktów w kryterium ,,cena" (C): Cena najniższa C = --------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 % Cena oferty ocenianej V. Sposób obliczenia ceny oferty. 1. Podstawą do obliczenia ceny jest szacunkowy zakres dostawy podany w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do zapytania ofertowego. 2. Cena oferty musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty montażu lub instalacji mebli, sprzętów lub innych artykułów. Cena musi ponadto uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją przedmiotu zamówienia opisanego w dokumentach zamówienia, gotowość do konsultacji, koszty osobowe, pracowników, materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wszelkie upusty, zysk wykonawcy oraz wszystkie inne zadania i zobowiązania wynikającej z niniejszego zapytania ofertowego oraz dołączonych do niego załączników (w szczególności projektu umowy). 3. W kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do zapytania ofertowego należy podać ,,ceny jednostkowe brutto (PLN)" dla danej pozycji. 4. Następnie należy pomnożyć ,,cenę jednostkową brutto (PLN)" danej pozycji przez wskazaną w kalkulacji ,,ilość" i otrzymaną kwotę wpisać w kolumnie ,,razem wartość brutto (PLN)". 5. Następnie należy zsumować wszystkie pozycje z kolumny ,,razem wartość brutto (PLN)" i otrzymaną kwotę wpisać do kolumny ,,łączna wartość brutto". Tak otrzymaną kwotę należy przenieść do pkt 1 formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 6. Wszystkie ceny w kalkulacji cenowej i formularzu oferty należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. 7.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. 8.Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. 3VI. Forma oferty. 1.Wykonawcy sporządzą oferty zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego. 2.Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 3. Oferta oraz pozostałe dokumenty muszą być sporządzona czytelnie, w języku polskim. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. VII. 5.Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. W przypadku oferty składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zaleca się przesłanie dokumentów w formacie PDF podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym lub przesłanie podpisanego skanu oferty (podpisanego odręcznie) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę. 3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. 4.Termin związania ofertą upływa po 30 dniach, licząc od terminu składania ofert. 5.Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek), a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym (niepowodujące istotnych zmian w treści oferty), niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 6. Zamawiający może odrzucić ofertę wykonawcy, jeżeli zawiera rażąco niską cenę, tj. w szczególności niższą od szacunkowej wartości zamówienia o więcej niż 30%. 7. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy w sytuacji, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 42) oferowany produkt nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym, 3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. IX. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą: 1. Oferta musi być przygotowana według załączonego wzoru formularza oferty (załącznik nr 1) oraz musi zawierać następujące elementy: 1) pełne dane identyfikacyjne wykonawca (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/CEiDG), 2) datę przygotowania i termin ważności oferty, 3) dane do kontaktu (imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail), 4) podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty, 5) wypełnioną kalkulację cenową według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do zapytania ofertowego. 2. W przypadku wątpliwości Zamawiający wezwie, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty wykonawcy oraz pozostałych dokumentów. X. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1)zakończenia postępowania bez dokonania wyboru wykonawcy; 2)unieważnienia postępowania zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty bez podania przyczyny, 3) XI. przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Zawarcie umowy. Projektowane postanowienia umowy. 1. Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Kontakt: XII. Osoba do kontaktu: Jakub Gołębiowski, kontakt: email: j.golebiowski@zespolzlobkow.szczecin.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024