Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Awaryjne prace zmierzające do poprawy zagospodarowania wody opadowej |
Data zamieszczenia: | 2024-07-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań telefon 647-72-00, fax 820-17-09, tel.: 61 64 77 220 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 647-72-00, f |
Termin składania ofert: | 2024-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na: Awaryjne prace zmierzające do poprawy zagospodarowania wody opadowej w pasie drogowym ulicy Puckiej na wysokości nr 19 przedmiotu zamówienia: zapraszamy do złożenia oferty cenowej na realizację następującego zadania: Awaryjne prace zmierzające do poprawy zagospodarowania wody opadowej w pasie drogowym ulicy Puckiej na wysokości nr 19 Zakres prac obejmować będzie w szczególności: - montaż wpustów ulicznych w newralgicznych miejscach ulicy Puckiej na wysokości posesji nr 19; - połączenie wpustów drenażem francuskim zwieńczonego płytami ażurowymi; - podłączenie drenażu do studni chłonnej w ulicy Puckiej; - uszczelnienie i wzmocnienie studni przyłączeniowej metodą rękawa nasączonego żywicą; Dopuszcza się złożenie oferty częściowej nie Dokument nr: ZDM-UI.342.44.2024 Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 2024-07-10 10:00 Składanie ofert: Oferty należy złożyć w/u: Wydział Organizacyjny - Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich przy Ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-07-10 8:00 Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w różny sposób np. osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. W celu łatwej identyfikacji, koperty powinny być opatrzone nazwą zadania, nazwą wydziału lub/i numerem postępowania oraz informacją ,,nie otwierać przed 2024-07-10 10:00- oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl, z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania, jednakże wówczas pominięty zostaje zapis ,,nie otwierać przed 2024-07-10 10:00- oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do 19.07.2024 Wymagania: Adres, pod którym zamieszczony jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Adres, pod którym zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.zdm.poznan.pl WARUNKI UCZESTNICTWA Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W treści oferty należy podać kwotę brutto za wykonanie usługi. Do oferty należy załączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w skrócie CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony/wydrukowany nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca musi przedstawić referencje wykazujące wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były naprawy (bądź wymiany) elementu składowego miejskiej sieci kanalizacji deszczowej (bądź jej odcinka) o łącznej wartości 100 000,00 PLN; 3) Wykonawca musi przedstawić referencje wykazujące wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były prace utrzymaniowe cieków naturalnych o wartości minimum 100 000,00 PLN; 4) Wykonawca musi przedstawić referencje wykazujące wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były prace związane z bezwykopową naprawą przyłączy metodą rękawa nasączonego żywicą oraz renowacja studni kanalizacji deszczowej 50 000,00 PLN; 5) do oferty należy przedłożyć szczegółowy kosztorys ofertowy; 6) być wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez marszałków województw w zakresie transportu odpadów o kodach: 13 05 03, 20 03 04,20 03 06; Pouczenie Kontakt: Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu/adres e-mail osoby udzielającej dodatkowych informacji: Wydział Utrzymania Infrastruktury Drogowej Mirosław Czyżewski , tel.: 61 64 77 220 e-mail: mczyzewski@zdm.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024