Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż zestawu regałów przesuwnych i regału stacjonarnego |
Data zamieszczenia: | 2024-07-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie ul. Straszewskiego 21-22 31-109 Kraków powiat: Kraków tel. 12 362 71 17 zamowienia@ast.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 12 362 71 17 |
Termin składania ofert: | 2024-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie na dostawę i montaż zestawu regałów przesuwnych i regału stacjonarnego do Archiwum Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie 3. Opis przedmiotu zamówienia, miejsce dostawy i montażu 3.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie: sprzedaży, dostawy i montażu zestawu 8 sztuk regałów przesuwnych i jednego regału stacjonarnego do pomieszczeń Archiwum w budynku Zamawiającego w Krakowie przy Ul. Straszewskiego 21-22. 3.2 Wykonawca dostarczy regały własnym transportem i na własny koszt. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wymaganiami technicznymi i szczegółowymi parametrami opisany jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły spełniały podane w załączniku nr 1 minimalne parametry techniczne, były fabrycznie nowe, nieużywane, spełniały wymagane na podstawie obowiązujących przepisów prawa normy oraz były objęte minimum 24 miesięczną gwarancją. 3.4 Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz w oparciu o obowiązujące przepisy. Dokument nr: ZKK.261.1.17.2024 Składanie ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej, jako załącznik do wiadomości e-mail (skan podpisanego dokumentu lub dokument podpisany elektronicznie) w terminie do dnia 10 lipca 2024 r. do godz. 10.00, na adres mailowy: zamowienia@ast.krakow.pl nadając wiadomości tytuł: Oferta na dostawę i montaż regałów do Archiwum AST w Krakowie - sprawa znak ZKK.261.1.17.2024. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminie od zawarcia umowy do 30 sierpnia 2024 r., przy czym pomieszczenia Archiwum będą udostępnione na montaż regałów od dnia 19 sierpnia 2024 r. Zamawiający informuje, że zawarcie umowy planowane jest po rozstrzygnięciu niniejszego zapytania, w terminie do 19 lipca br. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia 2.1 Zamówienie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - szacunkowa wartość zamówienia wynosi poniżej 130 tys. PLN (art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych). 5. Płatność Rozliczenie odbędzie się po zakończeniu realizacji zamówienia, na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę i wystawionej na podstawie protokołu faktury. Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 6. Warunki udziału w postępowaniu i ich dokumentowanie 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1a) oferują przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu, co potwierdzą oświadczeniem w złożonej ofercie, podadzą w formularzu oferty producenta/typ/model oferowanych regałów (lub inne oznaczenie pozwalające na ich jednoznaczną identyfikację), w celu oceny ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), co poświadczą składając oświadczenie zawarte w formularzu oferty, 6.2 posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i zawodowy i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, co poświadczą składając oświadczenie zawarte w formularzu oferty. 6.3 Ocena spełnienia warunków określonych powyżej zostanie dokonana na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia Wykonawcy. 7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Opis sposobu przygotowywania ofert. 8.1 Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu, w języku polskim. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Za podpisanie uznaje się czytelny własnoręczny podpis lub podpis z pieczątką, pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu. 8.2 Wykonawca powinien dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 8.3. Na ofertę składa się: a) wypełniony i podpisany formularz oferty z zawartymi w formularzu oferty oświadczeniami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeśli dotyczy (tzn. jeśli nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych). 8.4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 8.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, oferty niezawierające pełnego zakresu zamówienia nie będą podlegały ocenie punktowej. 9. Opis sposobu obliczenia ceny. 9.1 Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 178). 9.2 Wykonawca może podać tylko jedną cenę (bez proponowania rozwiązań wariantowych) zawierającą wszelkie koszty wchodzące w zakres zamówienia (tj. w szczególności dostawę wszystkich elementów zamówienia, montaż i gwarancję). 29.3 Cena wskazana w ofercie powinna być podana w polskich złotych, cyframi i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 9.4 Określona w ofercie Wykonawcy cena jest ceną ryczałtową, zawierającą wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu. 9.5 Cena ofertowa będzie stała w czasie objętym umową. 10. Kryteria oceny ofert, wybór najkorzystniejszej oferty 10.1 Zamawiający udzieli przedmiotowego zamówienia Wykonawcy spełniającemu warunki udziału w postępowaniu, którego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu, spełniającemu wymagania określone w zapytaniu, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę cenową. 10.2 Kryterium oceny ofert: cena brutto 100% 10.3 W przypadku zaoferowania takiej samej ceny wykonawcy zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych. 10.4 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, ewentualnie wzywać do ich poprawienia lub uzupełnienia, w szczególności w zakresie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, jak również negocjować treść ofert z zachowaniem zasad przejrzystości oraz uczciwego traktowania Wykonawców. 10.5 Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego powinny być składane w terminie oraz formie określonych w wezwaniu. 10.6 W przypadku złożenia oferty lub dokumentów w formie innej niż wskazana w niniejszym ogłoszeniu lub na wezwanie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia oferty lub dokumentów złożonych bez zachowania formy, jeżeli ich treść nie będzie budzić istotnych wątpliwości i nie będzie to naruszać zasad uczciwej konkurencji. 10.7 Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami nin. zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 10.8 Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności, jeżeli została złożona po upływie terminu składania ofert lub nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, bądź jest niezgodna z wymaganiami zapytania, w szczególności oferuje przedmiot zamówienia niespełniający wymagań lub warunków, bądź zaistnieją inne uzasadnione okoliczności powodujące, iż jest ona niezgodna z obowiązującymi przepisami. 10.9 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli uzna, iż istnieją uzasadnione wątpliwości co do jakości oferowanych przez Wykonawcę usług lub Wykonawca nie gwarantuje należytego wykonania umowy, albo nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 10.10 Jeżeli Wykonawca w treści oferty zaoferuje krótszy niż minimalnie wymagany okres gwarancji i rękojmi, Zamawiający odrzuci jego ofertę, jako niezgodną z warunkami zapytania. Natomiast w przypadku, jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże oferowanego okresu gwarancji i rękojmi, a złoży pozostałe zawarte w nim oświadczenia, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi. 11. Informacje dotyczące zawarcia i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego, warunki zmian umowy 11.1 Zamawiający zawrze z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pisemną umowę na wykonanie zamówienia, zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania. 311.2 W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 11.3 Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy (np. trudna dostępność artykułów i konieczność długiego oczekiwania na dostawy), 2) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (np. brak możliwości udostępnienia miejsca montażu regałów), 3) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron, 4) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) wystąpienia siły wyższej, w tym opóźnień i problemów organizacyjnych występujących na skutek pandemii, epidemii, klęsk żywiołowych lub innych czynników nieależnych od stron umowy, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które wpływają na wykonanie zamówienia, 7) w przypadkach, które nie wpływają na zakres i merytoryczną stronę zamówienia, a zmiany są korzystna dla Zamawiającego. 8) 11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, w terminie do 5 dni od otrzymania informacji o wyborze oferty nie zawrze umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny. Kontakt: 1.5 Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest osoba kontaktowa - p. Iwona Kołodziejczyk, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków; tel. 12 362 71 17, e-mail: zamowienia@ast.krakow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024