Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa obudów studni głębinowych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o Ul. Kwidzyńska 15 82-550 Prabuty powiat: kwidzyński Telefon: 55 278 20 32, tel. 55 278 20 32 sekretariat@pewik.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Prabuty |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | Telefon: 55 278 20 3 |
Termin składania ofert: | 2024-07-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obudów studni głębinowych nr 2a oraz 4 na terenie ujęcia wód podziemnych, działki nr 20/2, 21 obręb 0003, przy Ul. Kwidzyńskiej w Prabutach. W ramach prac przebudowy obudów studni nr 2a i 4 należy między innymi: - zdemontować pokrywę obudowy studni wraz z kominkiem wentylacyjnym, - zdemontować urządzenia wodne w obudowie (armatura), - orurowanie otworu (rury eksploatacyjne, rury tłoczne) wyprowadzić do powierzchni terenu, - rozebrać obudowę (usunąć kręgi betonowe), pozostawiając dno, - przestrzeń po obudowie wypełnić piaskiem gliniastym, który następnie zagęścić, - zamontować nową obudowę wraz z orurowaniem i armaturą, - wykonać dezynfekcję otworu studziennego oraz przeprowadzić badania bakteriologiczne przez akredytowane laboratorium w celu potwierdzenia jakości wody. Parametry techniczne obudowy: - kopuła górna i podstawa obudowy wykonana z laminatu poliestrowego, wypełniona kompozytem o zwiększonym współczynniku odporności cieplnej i grubość izolacji termicznej min. 70mm - górna kopuła i podstawa obudowy ze spadkami 10% na 2 dłuższe boki nie powodująca zalegania wody i śniegu - armatura, elementy wyposażenia, zamek obudowy, zawiasy, śruby, nakrętki, podkładki, wewnętrzne ograniczniki kąta otwarcia obudowy wykonane ze stali odpornej na korozję - X5CrNi18-10 (1.4301, AISI 304) zgodne z PN-EN10088 - 1 - otulina ocieplająca przyłącze wodociągowe o grubości 100mm, o chłonięciu wilgoci do 3%. - ogrzewanie radiatorowe o mocy min 250W z automatycznym ogranicznikiem temperatury. - uchwyt do podnoszenia obudowy. - podwójne zabezpieczenie obudowy przed niepowołanym otwarciem, wraz z czujnikiem aktywującym alarm. - zawiasy wspomagane sprężynami gazowymi o mocy 1400N. - zawór zwrotny międzykołnierzowy, skrzydełkowy dwuklapowy. - przepustnica zaporowa. - kran poboru próbek z możliwością dezynfekcji. - układ grzewczy ze skrzynką elektryczną i przyłączem elektrycznym 5 x 35mm2. - oświetlenie ledowe. - gwarancja producenta na obudowę min. 5 lat. - obudowa musi posiadać atest higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH oraz certyfikat CE na obudowę termo. - z uwagi na istniejące przepływomierze w Stacji Uzdatniania Wody, zakres prac nie obejmuje wyposażenia obudowy w przepływomierz. Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert nastąpi 23.07.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego. 11. Otwarcie ofert jest jawne. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Specyfikacja: 2. SWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego - www.pewik.pl a także uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. 82-550 Prabuty, Ul. Kwidzyńska 15 oraz oznaczyć: ,,Przebudowa obudów studni głębinowych nr 2a oraz 4 na terenie ujęcia wód podziemnych, działki nr 20/2, 21 obręb 0003, przy Ul. Kwidzyńskiej w Prabutach" NIE OTWIERAĆ Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Ofertę składa się w formie pisemnej w sposób czytelny. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 23.07.2024 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia do 31.12.2024 r. Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień podprogowych przez spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o.", stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Prezesa Spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. nr 26/2021 z dnia 6.12.2021 r. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. 4. Wykonawca winien zapoznać się z całością niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie załączniki, dotyczące Specyfikacji oraz dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny, stanowią jej integralną część. 5. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 5 dni przed terminem składania ofert. Treść zapytań oraz wyjaśnień Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej bez podawania źródła zapytań. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SWZ. O dokonanej modyfikacji Zamawiający informuje Wykonawców poprzez ogłoszenie na swojej stronie internetowej. 8. Zamawiający może przesunąć termin składania ofert w razie modyfikacji treści SWZ, lub gdy uzna to za konieczne z uwagi na termin upublicznienia wyjaśnień do SWZ lub treści tych wyjaśnień. Informację o nowym terminie składania ofert Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu ocenia się w takim przypadku wspólnie, zaś istnienie podstawy do wykluczenia z osobna dla każdego z Wykonawcy. Tak też Wykonawcy składają dokumenty i oświadczenia potwierdzające rzeczone okoliczności. 10. Ofertę składa się na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego - OFERTA Załącznik nr 1 do SWZ. IV. POSTANOWIENIA DODATKOWE 1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3. Podstawą dla Wykonawców do przygotowania oferty jest dokumentacja projektowa (operat). WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW SPOSÓB 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w paragrafie 9 Regulaminu udzielania zamówień podprogowych przez spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o.", stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Prezesa Spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. nr 26/2021 z dnia 6.12.2021 r. oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: ? Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia poprzedzającego dzień składania ofert - uwierzytelniona kopia polisy powinna być załączona do oferty Wykonawcy. b) zdolności technicznej lub zawodowej: ? Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 1 zadanie, polegające na budowie/przebudowie/modernizacji studni głębinowej wraz z montażem obudowy studziennej z laminatu. ? dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do: ? kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Osoba wskazana powyżej winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby: - uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.); - uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, w oparciu o które, na mocy odrębnych przepisów, przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Oświadczenie o spełnieniu ww. warunków stanowi Załącznik nr 2, 3 i 4 do SWZ VII . WYKLUCZENIE WYKONAWCY I ODRZUCENIE OFERTY 1. Przyczyny wykluczenia Wykonawcy z postępowania uregulowane są w Regulaminie udzielania zamówień podprogowych przez spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o.", stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Prezesa Spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. nr 26/2021 z dnia 6.12.2021 r., w szczególności w § 9 tegoż Regulaminu. 2. Przyczyny odrzucenia oferty Wykonawcy uregulowane są w Regulaminie udzielania zamówień podprogowych przez spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o.", stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Prezesa Spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. nr 26/2021 z dnia 6.12.2021 r., w szczególności w § 14 tegoż Regulaminu. VIII. WYKAZ I FORMA DOKUMENTÓW, JAKIE MUSI DOSTARCZYĆ WYKONAWCA 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) wypełniony druk ,,OFERTA" wraz z kosztorysem - Załącznik nr 1 do SWZ c) Wypełnione załączniki nr 2, 3 i 4 do SWZ d) Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o którym mowa w części VI SWZ punkt 2 ppkt a. 2. Wymagane dokumenty należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność"). Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone określające zakres pełnomocnictwo (rodzajowe), podpisane przez osoby umocowane do jego udzielenia. IX. WADIUM Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wszystkie strony oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą, zawierające jakąkolwiek treść winny być kolejno ponumerowane, a w treści oferty winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się oferta wraz z załącznikami. 2. Strony oferty winny być trwale ze sobą połączone 9. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę złożoną po terminie lub wycofaną bez zapoznawania się z jej treścią. 10. Wykonawca, może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, składając na piśmie stosowne oświadczenia. 12. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, których poufność Wykonawca wyraźnie zastrzegł nie później niż w terminie składania ofert. Zastrzeżenie poufności winno być stwierdzone wyraźną adnotacją na każdej stronie dokumentów przekazanych przez Wykonawcę poprzez umieszczenie słów ,,dokument zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa" oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oferty ze strony Wykonawcy. Wykonawca nie może zastrzec tajemnicy w stosunku do swojej nazwy (firmy), adresu, wysokości zaoferowanej ceny za wykonanie zamówienia, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności, jak i innych informacji stanowiących podstawę do porównania i oceny złożonych w postępowaniu ofert. 13. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 14. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny zawarte w ofertach. 15. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę dokumentów żądanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów, z tym, że wykonanie wezwania nie może prowadzić do zmiany oferty, w szczególności nie może dotyczyć formularza ofertowego. 16. Dokumenty złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia lub wyjaśnienia, uznaje się za część oferty Wykonawcy, o ile wpłynęły w zakreślonym przez Zamawiającego terminie. Nieudzielenie wyjaśnień lub nieprzedłożenie dokumentów we wskazanym terminie stanowi podstawę do odrzucenia oferty. 4. 5. 6. 7. 17. Dokumenty złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia lub wyjaśnienia, muszą potwierdzać, że na dzień upływu terminu składania ofert Wykonawca spełniał warunki udziału w postępowaniu i nie podlegał wykluczeniu z postępowania. 18. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w ofercie Wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o poprawieniu oczywistej omyłki, jeżeli omyłka ta będzie miała wpływ na wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniu lub oferta tego Wykonawcy okaże się ofertą najkorzystniejszą. Poprawione omyłki rachunkowe uwzględnia się w ocenie ofert. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona . W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę oświadczenia o braku zgody na poprawienie w ofercie innej omyłki w terminie 3 dni od dnia dostarczenia zawiadomienia, o którym mowa w niniejszym punkcie, przyjmuje się, że Wykonawca wyraża na nią zgodę. XI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ 1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy mogą przedłużyć termin związania ofertą na wniosek Zamawiającego albo samodzielnie na okres nie dłuższy niż kolejne 30 dni. 3. Zamawiający może złożyć wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą najpóźniej na 7 dni przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą. 4. Odmowa wyrażenia zgody przez Wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą albo nieudzielenie odpowiedzi na wniosek Zamawiającego o przedłużenie terminu do aktualnego dnia upływu związania ofertą powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. XII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Zamawiający przyzna realizację zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji oraz została uznana za najkorzystniejszą, według przyjętych kryteriów oceny ofert. 2. Ofertę stanowi wypełniony druk ,,OFERTA" - Załącznik nr 1 do SWZ wraz z kosztorysem. 3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofertę dodatkową. 4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 5. O wyniku przetargu Zamawiający niezwłocznie poinformuje uczestników przetargu podając: nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz jej cenę. XIII. OPIS OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Cenę jednostkową brutto uzyskuje się jako sumę ceny netto i wartość podatku VAT. 2. Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku. XIV. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU WYBORU OFERTY 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium - cena netto - 100%. 2. Oferta z najniższą ceną będzie ofertą najkorzystniejszą. 3. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia, ma prawo zwrócić się do Wykonawcy w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 4. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki cenotwórcze, mające wpływ na cenę zaproponowaną przez Wykonawcę. XV. INFORMACJE DOTYCZACE WARUNKÓW PODPISANIA UMOWY 1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. 2. Projekt umowy załączony (załącznik nr 5) do specyfikacji określa postanowienia i warunki, na jakich będzie zawarta umowa z wybranym Wykonawcą, na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie określi miejsce i termin podpisania umowy. 4. Zamawiający może się wstrzymać z zawarciem umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku złożenia przez Wykonawcę odwołania. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 6. W każdym przypadku, gdy umowę zawiera się z Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, będą oni ponosić solidarną odpowiedzialność w ramach umowy. XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zamawiający może w każdym momencie unieważnić postępowanie także bez podania przyczyny. 3. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy: 1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie składania ofert - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty, także w przypadku unieważnienia postępowania. Uwagi: Godziny urzędowania: 07:00- 15:00 XVI. KLAUZULA INFORMACYJNA 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. z siedziba w Prabutach, 82-550 Prabuty ul. Kwidzyńska 15 b. u Zamawiającego wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 55 2782032 lub za pośrednictwem adresu e mail: sekretariat@pewik.pl; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia: ,,Przebudowa obudów studni głębinowych nr 2a oraz 4 na terenie ujęcia wód podziemnych, działki nr 20/2, 21 obręb 0003, przy ul. Kwidzyńskiej w Prabutach"; d. W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa; e. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub placówkom pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych; f. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej; g. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń i wierzytelności przez Zamawiającego; h. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio od Pani/Pana dotyczących imienia, nazwiska, numeru PESEL, numeru NIP, adresu zamieszkania, adresu zameldowania jest dobrowolny, konsekwencją nie podania w/w danych jest brak możliwości udziału w przedmiotowym postępowaniu. i. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; j. posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; k. nie przysługuje Pani/Panu: ? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki wskazane w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1 UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2 UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Kontakt: 5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Prezes Zarządu - Mariusz Kubich, tel. 55 278 20 32 oraz Kierownik ds. technicznych - Arkadiusz Wacławiak, tel. 55 278 20 32, |
© eurobudowa.pl 2004-2025