Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa obudów studni głębinowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa obudów studni głębinowych

Data zamieszczenia: 2024-07-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o
Ul. Kwidzyńska 15
82-550 Prabuty
powiat: kwidzyński
Telefon: 55 278 20 32, tel. 55 278 20 32
sekretariat@pewik.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Prabuty
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 55 278 20 3
Termin składania ofert: 2024-07-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obudów studni głębinowych nr 2a oraz 4 na
terenie ujęcia wód podziemnych, działki nr 20/2, 21 obręb 0003, przy Ul. Kwidzyńskiej w
Prabutach.
W ramach prac przebudowy obudów studni nr 2a i 4 należy między innymi:
- zdemontować pokrywę obudowy studni wraz z kominkiem wentylacyjnym,
- zdemontować urządzenia wodne w obudowie (armatura),
- orurowanie otworu (rury eksploatacyjne, rury tłoczne) wyprowadzić do powierzchni terenu,
- rozebrać obudowę (usunąć kręgi betonowe), pozostawiając dno,
- przestrzeń po obudowie wypełnić piaskiem gliniastym, który następnie zagęścić,
- zamontować nową obudowę wraz z orurowaniem i armaturą,
- wykonać dezynfekcję otworu studziennego oraz przeprowadzić badania bakteriologiczne
przez akredytowane laboratorium w celu potwierdzenia jakości wody.
Parametry techniczne obudowy:
- kopuła górna i podstawa obudowy wykonana z laminatu poliestrowego, wypełniona
kompozytem o zwiększonym współczynniku odporności cieplnej i grubość izolacji termicznej
min. 70mm
- górna kopuła i podstawa obudowy ze spadkami 10% na 2 dłuższe boki nie powodująca
zalegania wody i śniegu
- armatura, elementy wyposażenia, zamek obudowy, zawiasy, śruby, nakrętki, podkładki,
wewnętrzne ograniczniki kąta otwarcia obudowy wykonane ze stali odpornej na korozję -
X5CrNi18-10 (1.4301, AISI 304) zgodne z PN-EN10088 - 1
- otulina ocieplająca przyłącze wodociągowe o grubości 100mm, o chłonięciu wilgoci do 3%.
- ogrzewanie radiatorowe o mocy min 250W z automatycznym ogranicznikiem temperatury.
- uchwyt do podnoszenia obudowy.
- podwójne zabezpieczenie obudowy przed niepowołanym otwarciem, wraz z czujnikiem
aktywującym alarm.
- zawiasy wspomagane sprężynami gazowymi o mocy 1400N.
- zawór zwrotny międzykołnierzowy, skrzydełkowy dwuklapowy.
- przepustnica zaporowa.
- kran poboru próbek z możliwością dezynfekcji.
- układ grzewczy ze skrzynką elektryczną i przyłączem elektrycznym 5 x 35mm2.
- oświetlenie ledowe.
- gwarancja producenta na obudowę min. 5 lat.
- obudowa musi posiadać atest higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH
oraz certyfikat CE na obudowę termo.
- z uwagi na istniejące przepływomierze w Stacji Uzdatniania Wody, zakres
prac nie obejmuje wyposażenia obudowy w przepływomierz.

Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert nastąpi 23.07.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
11. Otwarcie ofert jest jawne. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.

Specyfikacja:
2. SWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego - www.pewik.pl a także
uzyskać w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. 82-550
Prabuty, Ul. Kwidzyńska 15 oraz oznaczyć:
,,Przebudowa obudów studni głębinowych nr 2a oraz 4 na terenie ujęcia wód
podziemnych, działki nr 20/2, 21 obręb 0003, przy Ul. Kwidzyńskiej w Prabutach"
NIE OTWIERAĆ
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
Ofertę składa się w formie pisemnej w sposób czytelny.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia
23.07.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
VI.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia do 31.12.2024 r.

Wymagania:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego, w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień podprogowych przez
spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o.",
stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Prezesa Spółki Przedsiębiorstwa
Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. nr 26/2021 z dnia
6.12.2021 r.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
4. Wykonawca winien zapoznać się z całością niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia. Wszystkie załączniki, dotyczące Specyfikacji oraz dokumentacja projektowa
- operat wodnoprawny, stanowią jej integralną część.
5. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba, że prośba o
wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 5 dni przed
terminem składania ofert. Treść zapytań oraz wyjaśnień Zamawiający umieszcza na
swojej stronie internetowej bez podawania źródła zapytań.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem
terminu składania ofert zmodyfikować treść SWZ. O dokonanej modyfikacji
Zamawiający informuje Wykonawców poprzez ogłoszenie na swojej stronie internetowej.
8. Zamawiający może przesunąć termin składania ofert w razie modyfikacji treści SWZ, lub
gdy uzna to za konieczne z uwagi na termin upublicznienia wyjaśnień do SWZ lub treści
tych wyjaśnień. Informację o nowym terminie składania ofert Zamawiający umieszcza na
swojej stronie internetowej.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu
ocenia się w takim przypadku wspólnie, zaś istnienie podstawy do wykluczenia z osobna
dla każdego z Wykonawcy. Tak też Wykonawcy składają dokumenty i oświadczenia
potwierdzające rzeczone okoliczności.
10. Ofertę składa się na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego - OFERTA
Załącznik nr 1 do SWZ.
IV.
POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
3. Podstawą dla Wykonawców do przygotowania oferty jest dokumentacja projektowa
(operat).
WARUNKI
UDZIAŁU
W
POSTĘPOWANIU
ORAZ
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
SPOSÓB
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w paragrafie 9 Regulaminu udzielania zamówień
podprogowych przez spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa
,,PEWIK" Sp. z o.o.", stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia Prezesa Spółki
Przedsiębiorstwa Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. nr
26/2021 z dnia 6.12.2021 r. oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
? Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00
zł. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego
sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty
wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do
przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank
Polski kurs średni z dnia poprzedzającego dzień składania ofert - uwierzytelniona
kopia polisy powinna być załączona do oferty Wykonawcy.
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
? Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał należycie min. 1 zadanie, polegające na
budowie/przebudowie/modernizacji studni głębinowej wraz z montażem obudowy
studziennej z laminatu.
? dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do:
? kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
Osoba wskazana powyżej winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane,
a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień
budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej,
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ
zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z
2021 r. poz. 1646 ze zm.);
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż
Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie
członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie
umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, w
oparciu o które, na mocy odrębnych przepisów, przysługuje prawo do świadczenia
usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -
dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w
inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.
5. Oświadczenie o spełnieniu ww. warunków stanowi Załącznik nr 2, 3 i 4 do SWZ
VII . WYKLUCZENIE WYKONAWCY I ODRZUCENIE OFERTY
1. Przyczyny wykluczenia Wykonawcy z postępowania uregulowane są w Regulaminie
udzielania zamówień podprogowych przez spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów
Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o.", stanowiącego Załącznik nr 1 do
Zarządzenia Prezesa Spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów Kanalizacji i
Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. nr 26/2021 z dnia 6.12.2021 r., w szczególności w
§ 9 tegoż Regulaminu.
2. Przyczyny odrzucenia oferty Wykonawcy uregulowane są w Regulaminie udzielania
zamówień podprogowych przez spółkę Przedsiębiorstwo Wodociągów Kanalizacji i
Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o.", stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia
Prezesa Spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK"
Sp. z o.o. nr 26/2021 z dnia 6.12.2021 r., w szczególności w § 14 tegoż Regulaminu.
VIII. WYKAZ I FORMA DOKUMENTÓW, JAKIE MUSI DOSTARCZYĆ
WYKONAWCA
1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej
poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert,
b) wypełniony druk ,,OFERTA" wraz z kosztorysem - Załącznik nr 1 do SWZ
c) Wypełnione załączniki nr 2, 3 i 4 do SWZ
d) Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o którym
mowa w części VI SWZ punkt 2 ppkt a.
2. Wymagane dokumenty należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca składa
własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność"). Jeżeli do reprezentowania
Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą
być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.
3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może
sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone
określające zakres pełnomocnictwo (rodzajowe), podpisane przez osoby umocowane do
jego udzielenia.
IX. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wszystkie strony oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą, zawierające
jakąkolwiek treść winny być kolejno ponumerowane, a w treści oferty winna być
umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się oferta wraz z
załącznikami.
2. Strony oferty winny być trwale ze sobą połączone
9. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę złożoną po terminie lub wycofaną bez
zapoznawania się z jej treścią.
10. Wykonawca, może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać
ofertę, składając na piśmie stosowne oświadczenia.
12. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, których poufność
Wykonawca wyraźnie zastrzegł nie później niż w terminie składania ofert. Zastrzeżenie
poufności winno być stwierdzone wyraźną adnotacją na każdej stronie dokumentów
przekazanych przez Wykonawcę poprzez umieszczenie słów ,,dokument zawiera
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa" oraz podpisu osoby uprawnionej do
złożenia oferty ze strony Wykonawcy. Wykonawca nie może zastrzec tajemnicy w
stosunku do swojej nazwy (firmy), adresu, wysokości zaoferowanej ceny za wykonanie
zamówienia, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności,
jak i innych informacji stanowiących podstawę do porównania i oceny złożonych w
postępowaniu ofert.
13. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
14. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) Wykonawców, a także informacje
dotyczące ceny zawarte w ofertach.
15. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę dokumentów żądanych przez
Zamawiającego w dokumentacji postępowania, Zamawiający może wezwać
Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów, z tym, że wykonanie wezwania nie może
prowadzić do zmiany oferty, w szczególności nie może dotyczyć formularza ofertowego.
16. Dokumenty złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia lub
wyjaśnienia, uznaje się za część oferty Wykonawcy, o ile wpłynęły w zakreślonym przez
Zamawiającego terminie. Nieudzielenie wyjaśnień lub nieprzedłożenie dokumentów we
wskazanym terminie stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
4.
5.
6.
7.
17. Dokumenty złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia lub
wyjaśnienia, muszą potwierdzać, że na dzień upływu terminu składania ofert
Wykonawca spełniał warunki udziału w postępowaniu i nie podlegał wykluczeniu z
postępowania.
18. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w ofercie Wykonawcy. Zamawiający
poinformuje Wykonawcę o poprawieniu oczywistej omyłki, jeżeli omyłka ta będzie
miała wpływ na wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniu lub oferta tego
Wykonawcy okaże się ofertą najkorzystniejszą. Poprawione omyłki rachunkowe
uwzględnia się w ocenie ofert. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona . W przypadku niedostarczenia przez
Wykonawcę oświadczenia o braku zgody na poprawienie w ofercie innej omyłki w
terminie 3 dni od dnia dostarczenia zawiadomienia, o którym mowa w niniejszym
punkcie, przyjmuje się, że Wykonawca wyraża na nią zgodę.
XI. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 45 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawcy mogą przedłużyć termin związania ofertą na wniosek Zamawiającego albo
samodzielnie na okres nie dłuższy niż kolejne 30 dni.
3. Zamawiający może złożyć wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą najpóźniej
na 7 dni przed upływem pierwotnego terminu związania ofertą.
4. Odmowa wyrażenia zgody przez Wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą
albo nieudzielenie odpowiedzi na wniosek Zamawiającego o przedłużenie terminu do
aktualnego dnia upływu związania ofertą powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
XII. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający przyzna realizację zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
zasadom określonym w Specyfikacji oraz została uznana za najkorzystniejszą, według
przyjętych kryteriów oceny ofert.
2. Ofertę stanowi wypełniony druk ,,OFERTA" - Załącznik nr 1 do SWZ wraz z
kosztorysem.
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofertę dodatkową.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
5. O wyniku przetargu Zamawiający niezwłocznie poinformuje uczestników przetargu
podając: nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz jej cenę.
XIII. OPIS OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cenę jednostkową brutto uzyskuje się jako sumę ceny netto i wartość podatku VAT.
2. Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
XIV. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU WYBORU OFERTY
1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium - cena netto -
100%.
2. Oferta z najniższą ceną będzie ofertą najkorzystniejszą.
3. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do
przedmiotu zamówienia, ma prawo zwrócić się do Wykonawcy w celu udzielenia
wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
4. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki
cenotwórcze, mające wpływ na cenę zaproponowaną przez Wykonawcę.
XV. INFORMACJE DOTYCZACE WARUNKÓW PODPISANIA UMOWY
1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została wybrana w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, ale nie
później niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Projekt umowy załączony (załącznik nr 5) do specyfikacji określa postanowienia i
warunki, na jakich będzie zawarta umowa z wybranym Wykonawcą, na realizację
przedmiotu zamówienia.
3. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający niezwłocznie określi miejsce i termin podpisania
umowy.
4. Zamawiający może się wstrzymać z zawarciem umowy w wyniku przeprowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku złożenia przez Wykonawcę
odwołania.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że nie złożono
żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
6. W każdym przypadku, gdy umowę zawiera się z Wykonawcami wspólnie ubiegającymi
się o udzielenie zamówienia, będą oni ponosić solidarną odpowiedzialność w ramach
umowy.
XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Zamawiający może w każdym momencie unieważnić postępowanie także bez podania
przyczyny.
3. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia
wszystkich Wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania
przed upływem terminu składania ofert,
2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie składania ofert -
podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
w szczególności kosztów przygotowania oferty, także w przypadku unieważnienia
postępowania.

Uwagi:
Godziny urzędowania: 07:00- 15:00
XVI. KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo
Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK" Sp. z o.o. z siedziba w
Prabutach, 82-550 Prabuty ul. Kwidzyńska 15
b. u Zamawiającego wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z
którym można skontaktować się pod numerem telefonu 55 2782032 lub
za pośrednictwem adresu e mail: sekretariat@pewik.pl;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
,,Przebudowa obudów studni głębinowych nr 2a oraz 4 na terenie ujęcia wód
podziemnych, działki nr 20/2, 21 obręb 0003, przy ul. Kwidzyńskiej w
Prabutach";
d. W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane
osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i
obowiązków wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom
upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom
Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje
obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to
zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub placówkom pocztowym),
kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do
otrzymania przedmiotowych danych;
f. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę
o dostępie do informacji publicznej;
g. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na
nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują
Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może
ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z
przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń
i wierzytelności przez Zamawiającego;
h. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących
bezpośrednio od Pani/Pana dotyczących imienia, nazwiska, numeru PESEL,
numeru NIP, adresu zamieszkania, adresu zameldowania jest dobrowolny,
konsekwencją nie podania w/w danych jest brak możliwości udziału w
przedmiotowym postępowaniu.
i. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
j. posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych1;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
k. nie przysługuje Pani/Panu:
? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki
wskazane w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
1
UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2
UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Prezes Zarządu - Mariusz Kubich, tel. 55 278 20 32 oraz Kierownik ds. technicznych -
Arkadiusz Wacławiak, tel. 55 278 20 32,

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.