Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Badania wstępne w ramach oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Badania wstępne w ramach oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi

Data zamieszczenia: 2024-08-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Jana Długosza 68
51-162 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. (71) 74-79-300, fax. (71) 75-85-741
monika.ryszka@wroclaw.rdos.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (71) 74-79-300,
Termin składania ofert: 2024-08-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Badania wstępne w ramach oceny zanieczyszczenia
powierzchni ziemi na terenie wsi Sieniawka, gm. Bogatynia
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań wstępnych, tj. etapu IV
identyfikacji terenu zanieczyszczonego w ramach oceny zanieczyszczenia powierzchni
ziemi, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r.
w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi
(Dz. U. z 2016 r. poz. 1395) na terenie działki o nr ewid. 239/1 obręb Sieniawka,
gm. Bogatynia.
2. Zakres przedmiotu Zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przeprowadzenie badań wstępnych, zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1-8 rozporządzenia
Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny
zanieczyszczenia powierzchni ziemi, w tym m.in.:
i. wyznaczenie 1 sekcji na terenie zakwalifikowanym do gruntów grupy I oraz pobór
1 próbki zbiorczej, składającej się z co najmniej 15 próbek pojedynczych,
z głębokości 0-0,25 m ppt;
ii. wykonanie 2 nietrwałych otworów badawczych oraz pobór 2 próbek
z każdego otworu, z przedziałów głębokości: 0,25-1 m ppt oraz 1-3 m ppt;
iii. przeprowadzenie pomiarów zawartości w glebie i ziemi substancji powodującej
ryzyko, tj.: sumy węglowodorów C6-C12, składników frakcji benzyn;
iv. sporządzenie dokumentacji badań wstępnych zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 9
rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r. w sprawie
sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi oraz
sporządzenie opracowania pn. ,,Badania wstępne w ramach oceny
zanieczyszczenia powierzchni ziemi na terenie wsi Sieniawka, gm. Bogatynia"
v. określenie współrzędnych punktów poboru próbek pojedynczych w układzie PL-
2000 lub PL-1992 z wykorzystaniem systemu nawigacji satelitarnej (GPS) przy
użyciu profesjonalnego odbiornika GPS;
vi. określenie współrzędnych punktów załamania wyznaczających zasięg sekcji
w układzie PL-2000 lub PL-1992 z wykorzystaniem systemu nawigacji
satelitarnej (GPS) przy użyciu profesjonalnego odbiornika GPS;
3. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in.:
a) ustawą z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2187);
b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 54 ze zm.);
c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r. w sprawie sposobu
prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (Dz. U. z 2016 r. poz. 1395);
d) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r. w sprawie działań
naprawczych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1396);
e) przepisami innych aktów prawnych w zakresie ochrony środowiska, w tym tymi które
wejdą w życie w trakcie realizacji umowy.
24. Wykonawca uzgodni termin prac terenowych z Zamawiającym oraz wskaże osoby, które
będą wykonywały prace terenowe.
5. Siatka punktów poboru prób zostanie uzgodniona z przedstawicielem Zamawiającego.
Propozycje lokalizacji punktów poboru prób należy przedstawić przedstawicielowi
Zamawiającego najpóźniej na 3 dni robocze przed planowanymi pracami terenowymi.
W ciągu 2 dni roboczych przedstawiciel Zamawiającego zatwierdzi zaproponowaną siatkę
poboru prób.
6. Pobieranie prób odbędzie się w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewni wykonanie pomiarów, w tym pobieranie próbek, przez laboratorium
posiadające akredytację w zakresie badań gleby i ziemi, o którym mowa w art. 147a
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
8. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy
stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania.

CPV: 90715000-2

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty mogą być składane w następujących formach:
1) pisemnej - dostarczanej do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem poczty,
kuriera lub osobiście, na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Jana Długosza 68
51-162 Wrocław
2)
elektronicznej - podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz
dostarczonej Zamawiającemu za pośrednictwem:
a) platformy e-PUAP na adres: /rdos-wroclaw/SkrytkaESP lub
b) mailowo na wskazany adres: monika.ryszka@wroclaw.rdos.gov.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa z dniem 8 sierpnia 2024 r. o godz. 9:00
3. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę korzystając z usług pocztowych za termin
złożenia oferty Zamawiający będzie uznawać datę i godzinę wpływu oferty do sekretariatu.
Zamawiający nie będzie honorował daty stempla pocztowego.
4. Oferty złożone po terminie lub oferty niepełne, nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 9 września 2024 r.

Wymagania:
II. PODSTAWA PRAWNA
Zadanie realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - w myśl art. 2 ust. 1 pkt 1.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią
wiedzą i doświadczeniem i wykażą, że w okresie od 5 września 2016 r., a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał, zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r. w sprawie sposobu
prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (Dz. U. z 2016 r. poz. 1395) co
najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu IV etapu identyfikacji terenu
zanieczyszczonego (badania wstępne), zgodnie z § 9 ww. rozporządzenia,
ORAZ
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 7
ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. 2023 r. poz. 1497 ze zm.)
1.
VI. PRZYGOTOWANIE OFERTY
Ofertę należy złożyć na druku ofertowym sporządzonym i wypełnionym według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
Do druku ofertowego należy załączyć dokumenty pozwalające na dokonanie oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz oceny oferty pod katem kryterium
doświadczenia, np. referencje, kopie wykonanych dokumentów, kopie umów wraz
z protokołami odbioru, itp.
Oferta wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami musi być sporządzona
z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie, w języku polskim, na maszynie, komputerze
lub nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e
do reprezentowania Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość użycia zwrotów obcojęzycznych w ofercie, o ile są
nazwami własnymi lub nie posiadają powszechnie używanego odpowiednika w języku
polskim.
Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki powinny być podpisane przez
upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z przedstawionymi dokumentami rejestracyjnymi, wymogami ustawowymi
oraz przepisami prawa.
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela,
jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania
prawnego.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia większej liczby
ofert, wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert
niezależnie od wyniku postępowania.
Zaleca się, aby oferta była trwale zespolona.
VIII. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość
wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny, o których mowa w ust. 2.
2. Kryterium oceny ofert stanowią:
cena brutto
doświadczenie
waga 60 %
waga 40%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą sumę, wyrażoną
w punktach, zgodnie z poniższym wzorem:
P= PC + PD
gdzie:
P- łączna liczba punktów jakie uzyskała badana oferta
PC - punkty za kryterium cena brutto
PD - punkty za kryterium doświadczenie
4. Oceny poszczególnych kryteriów PC i PD, stanowiące składniki sumy zostaną uzyskane
w następujący sposób:
a) kryterium ceny brutto:
4??? =
????
× 60
??
Gdzie:
PCi -oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie ,,i" za kryterium cena
Cmin - oferowana cena brutto oferty najniższej spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb - oferowana cena brutto oferty badanej
b) kryterium doświadczenia
Kryterium ,,doświadczenie" będzie oceniane na podstawie wykazu badań szczegółowych,
wykonanych przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wykonawca wykaże doświadczenie wskazanej osoby w okresie od 5 września 2016 r.,
polegające na przeprowadzeniu IV etapu identyfikacji terenu zanieczyszczonego (badania
wstępne), zgodnie z § 9 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r.
w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi.
Punkty za kryterium ,,doświadczenie" zostaną przyznane na podstawie poniższej tabeli.
Ilość wykonanych usług
4-5
6-7
8 i więcej
Liczba punktów PD
10
25
40
W przypadku wskazania przez Wykonawcę więcej niż jednej osoby, Zamawiający przyzna
punkty osobie z największym doświadczeniem, tj. największą liczą wykonanych ocen
zanieczyszczenia.
5. Oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma ocenę zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę
dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
IX. POWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA I ZAWARCIE UMOWY
Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy
złożyli oferty oraz umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego.
Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba,
że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może zmienić lub unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia,
w szczególności jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Informacja o tym fakcie zostanie
przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz umieszczona na stronie
internetowej Zamawiającego https://www.gov.pl/web/rdos-wroclaw/rozeznanie-rynku.

Uwagi:
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza 68, 51-162 Wrocław,
e-mail: sekretariat@wroclaw.rdos.gov.pl tel.: 71 74 79 300.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych następuje za pomocą adresu e-mail:
iod@wroclaw.rdos.gov.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej Administratorowi danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO).
4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań Regionalnego
Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu, a brak ich przekazania uniemożliwi
realizację tych zadań.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobom, których one dotyczą,
przysługują następujące uprawnienia:
1) żądanie od Administratora danych dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) żądanie od Administratora danych sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) żądanie od Administratora danych usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
4) żądanie od Administratora danych ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
6) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
6. Przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane
w innym celu, chyba że konieczność wykorzystania, ujawniana lub udostępnienia wynika
z obowiązujących przepisów prawa. Dane mogą zostać przekazane innym organom
publicznym, o ile:
1) są one upoważnione do tego obowiązującymi przepisami prawa,
2) realizują obowiązek prawny ciążący na Administratorze danych,
3) przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie
publicznym, w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi
danych.
7. Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i nie będą poddawane
profilowaniu.
8. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji ustawowych zadań
oraz wykonania obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
9. Polityka prywatności oraz informacji o ochronie danych osobowych dostępne są pod
adresem: https://www.gov.pl/web/rdos-wroclaw/polityka-prywatnosci.

Kontakt:
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
1) Pani Monika Ryszka - starszy specjalista w Wydziale Zapobiegania i Naprawy Szkód
w Środowisku oraz Informacji o Środowisku i Zarządzania Środowiskiem -
tel. 71 738-92-07, adres e-mail: monika.ryszka@wroclaw.rdos.gov.pl
2) Pani Joanna Ratajczyk, specjalista w Wydziale Zapobiegania i Naprawy Szkód
w Środowisku oraz Informacji o Środowisku i Zarządzania Środowiskiem -
tel. 71 74 79 310, adres e-mail: joanna.ratajczyk@wroclaw.rdos.gov.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.