Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i instalacja systemów stacjonarnych urządzeń rejestrujących średnią prędkość na określonym odcinku drogi |
Data zamieszczenia: | 2024-08-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego Aleje Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa powiat: Warszawa Telefon: +48222204459 zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 1 500 000,00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: +4822220445 |
Termin składania ofert: | 2024-09-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i instalacja 43 systemów stacjonarnych urządzeń rejestrujących średnią prędkość na określonym odcinku drogi Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i instalacja 43 systemów stacjonarnych urządzeń rejestrujących średnią prędkość na określonym odcinku drogi. Postępowanie realizowane w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Rozwój operacyjności Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym w zarządzaniu bezpieczeństwem ruchu drogowego na polskich drogach" w ramach Inwestycji: E2.2.1 Inwestycje w bezpieczeństwo transportu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. 1. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę i instalację urządzeń wraz z udzieleniem gwarancji, 2) udzielenie licencji na oprogramowanie 3) wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych, włączając w to niezbędne uzgodnienia z zarządcą drogi w zakresie możliwości wykorzystania przy instalacji urządzeń istniejącej infrastruktury, wykonanie niezbędnych opracowań projektowych i instalacyjnych oraz uzyskanie pozwoleń administracyjno-prawnych, wykonanie działającego przyłącza energetycznego, 4) integrację urządzeń z Systemem CANARD, 5) usługi szkoleniowe. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia został określony w SWZ Cz. III Opis przedmiotu zamówienia w IV Cz. SWZ (PPU) oraz załącznikach do SWZ. 2. Urządzenia muszą być objęte gwarancją jednak okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy - zakres został określony w pkt. 4.7.5 Cz. III SWZ (Uwaga! Stanowi Kryterium oceny ofert). 3. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 76 tygodni od daty zawarcia Umowy lub krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie (Uwaga! Stanowi Kryterium oceny ofert). 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 8. Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia zebrania przedofertowego z Wykonawcami. 11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku uczestnictwa wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia w wizji lokalnej. 12. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. 12.1. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). 12.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 13. Zamawiający nie zastrzega w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp. 17. Zamawiający nie określa wymogu zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę; 18. Zamawiający nie zastrzega wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp. 19. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, które związane będą z warunkami udziału w postępowaniu lub/i oceną ofert w przyjętych kryteriach. 20. RODO - Klauzula Informacyjna została zawarta w SWZ 21. Zamawiający nie przewiduje, że w przedmiotowym postępowaniu udzieli zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 22. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp. 23. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp. 24. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). 25. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą: 2 % maksymalnej wartości zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy zgodnie z art. 452 ust. 2 ustawy Pzp. 26. Zamawiający przewiduje prowadzenie postępowania z zastosowaniem uprzedniej oceny ofert, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: DOSTAWA i instalacja 43 systemów stacjonarnych urządzeń rejestrujących średnią prędkość na określonym odcinku drogi. Opis: Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i instalacja 43 systemów stacjonarnych urządzeń rejestrujących średnią prędkość na określonym odcinku drogi. Postępowanie realizowane w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Rozwój operacyjności Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym w zarządzaniu bezpieczeństwem ruchu drogowego na polskich drogach" w ramach Inwestycji: E2.2.1 Inwestycje w bezpieczeństwo transportu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. 1. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę i instalację urządzeń wraz z udzieleniem gwarancji, 2) udzielenie licencji na oprogramowanie 3) wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych, włączając w to niezbędne uzgodnienia z zarządcą drogi w zakresie możliwości wykorzystania przy instalacji urządzeń istniejącej infrastruktury, wykonanie niezbędnych opracowań projektowych i instalacyjnych oraz uzyskanie pozwoleń administracyjno-prawnych, wykonanie działającego przyłącza energetycznego, 4) integrację urządzeń z Systemem CANARD, 5) usługi szkoleniowe. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia został określony w SWZ Cz. III Opis przedmiotu zamówienia w IV Cz. SWZ (PPU) oraz załącznikach do SWZ. 2. Urządzenia muszą być objęte gwarancją jednak okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy - zakres został określony w pkt. 4.7.5 Cz. III SWZ (Uwaga! Stanowi Kryterium oceny ofert). 3. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 76 tygodni od daty zawarcia Umowy lub krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie (Uwaga! Stanowi Kryterium oceny ofert). 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 8. Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia zebrania przedofertowego z Wykonawcami. 11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku uczestnictwa wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia w wizji lokalnej. 12. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. 12.1. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). 12.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 13. Zamawiający nie zastrzega w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp. 17. Zamawiający nie określa wymogu zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę; 18. Zamawiający nie zastrzega wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp. 19. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, które związane będą z warunkami udziału w postępowaniu lub/i oceną ofert w przyjętych kryteriach. 20. RODO - Klauzula Informacyjna została zawarta w SWZ 21. Zamawiający nie przewiduje, że w przedmiotowym postępowaniu udzieli zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 22. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp. 23. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp. 24. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych). 25. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą: 2 % maksymalnej wartości zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy zgodnie z art. 452 ust. 2 ustawy Pzp. 26. Zamawiający przewiduje prowadzenie postępowania z zastosowaniem uprzedniej oceny ofert, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp. Wewnętrzny identyfikator: BDG.ZPB.230.12.2024 Główna klasyfikacja (cpv): 38410000 Przyrządy pomiarowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 51210000 Usługi instalowania urządzeń pomiarowych CPV: 38410000, 51210000 Dokument nr: 471171-2024, BDG.ZPB.230.12.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 09/09/2024 11:30:00 (UTC+2) Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert. https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 09/09/2024 11:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 120 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Spis lokalizacji, do których urządzenia powinny być dostarczone i zainstalowane znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Miejsce realizacji Miejscowość: Spis lokalizacji, do których urządzenia powinny być dostarczone i zainstalowane znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Spis lokalizacji, do których urządzenia powinny być dostarczone i zainstalowane znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 76 Tygodnie Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Główny Inspektorat Transportu Drogowego Numer rejestracyjny: 5262596640 Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 94 Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 00-807 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Wydział Zamówień Publicznych Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego E-mail: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl Telefon: +48222204459 Faks: +48222204899 Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/gitd Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025