Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Plan ratunkowy dotyczący murów i ogrodzenia Sanktuarium

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Plan ratunkowy dotyczący murów i ogrodzenia Sanktuarium

Data zamieszczenia: 2024-08-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja Sanktuarium Kalwaryjskie w Wielu
ul. Derdowskiego 1
83-441 Wiele
powiat: kościerski
Tel. 730 530 100
parafiawiele@gmail.com
Województwo: pomorskie
Miasto: Wiele
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 730 530 100
Termin składania ofert: 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Plan ratunkowy dotyczący murów i ogrodzenia Sanktuarium Maryjnego w Wielu"

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45453000-7, 45212361-4, 45453100, 92522000

Otwarcie ofert: 4. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.09.2024 r. o godz. 10:05.

Składanie ofert:
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Derdowskiego 1 w Wielu (83-441) do dnia
30.09.2024 r. do godz. 10:00 i zaadresować zgodnie z opisem jak w pkt. 1.

Miejsce i termin realizacji:
Terminy realizacji:
-
obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, w terminie do 30
listopada 2025 r.

Wymagania:
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Gmina Karsin udzieliła dotację celową na realizację przedmiotowego zadania na podstawie Uchwały
Nr XXXIX/344/23 Rady Gminy Karsin z dnia 26 października 2023 r.
Zamawiający dołącza do zapytania ofertowego następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) Projektowane postanowienia umowy,
3) Dokumentację projektową,
4) Wzór tablicy,
5) Formularz ofertowy, który należy wypełnić i podpisać,
6) Wykaz osób, który należy wypełnić i podpisać,
7) Wykaz robót, który należy wypełnić i podpisać,
Uwaga. Do oferty należy dołączyć:
- uprawnienia i aktualne zaświadczenie z PIIB dla kierownika budowy (kierownik budowy musi posiadać
uprawnienia budowlane do kierowania pracami konserwatorskimi).
- referencje lub inny dokument potwierdzający wykonywanie w przeciągu ostatnich 5 lat robót
budowlanych/konserwatorskich na budynku lub obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru lub ewidencji
zabytków o wartości tych robót nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł brutto. Nie dopuszcza się przedstawienia
doświadczenia od innych podmiotów w celu spełnienia niniejszego warunku,
- ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: 2 500.000,00 zł,
- potwierdzenie przez Proboszcza Parafii w Wielu przeprowadzenia oględzin przedmiotu zamówienia.
Okres gwarancji:
? Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na wykonane prace remontowe
Informacje dotyczące procedury składania ofert:
1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego.
Koperta powinna posiadać nazwę i dokładny adres Wykonawcy oraz być zaadresowana
i oznaczona:
Oferta: ,,Plan ratunkowy dotyczący murów i ogrodzenia Sanktuarium Maryjnego w Wielu "
Nie otwierać przed 30.09.2024 r. godz. 10:05
3. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną, zgodnie z KRS lub CEIDG, albo przez inną,
na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
5. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie kierował się kryterium:
Cena brutto - 100%.
Informacje dotyczące postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie, że na każdym etapie postępowania może je unieważnić bez
podania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych udostępnionych w celu związanym
z zapytaniem ofertowym prowadzonym przez Parafię Rzymskokatolicką p.w. św. Mikołaja
Sanktuarium Kalwaryjskie w Wielu.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. UE L 119, str. 1), dalej
,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych przetwarzanych
w związku z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Parafia
Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja Sanktuarium Kalwaryjskie w Wielu, w imieniu której działa
Proboszcz. Kontakt: ul. Derdowskiego 1, 83-441 Wiele, tel. 730 530 100, e-mail:
parafiawiele@gmail.com
2) Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym
z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania oraz zawarcia umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1
lit. c) RODO.
3) Przetwarzane przez Zamawiającego dane osobowe obejmują w szczególności: imię i nazwisko,
adres, NIP, REGON, nr CEIDG, nr KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą
ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu.
4) Obowiązek udostępnienia przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach. Brak udostępnienia ww.
danych osobowych będzie skutkować odrzuceniem oferty lub wykluczeniem Wykonawcy
(Oferenta) z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
5) Przetwarzane przez Zamawiającego dane osobowe mogą być pozyskiwane od Wykonawców,
których dane dotyczą lub od innych podmiotów, na których zasoby powołują się Wykonawcy.
6) Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych (z uwzględnieniem art. 86
RODO) mogą być:
a)
b)
c)
upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych,
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art.
74, art. 253 i art. 260 Ustawy Pzp
- ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych
przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp,
podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp
- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania,
- przez cały czas trwania umowy (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata),
a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania.
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9) Administrator danych nie zamierza przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do
organizacji międzynarodowej Pani/Pana danych osobowych, ale należy uwzględnić jawność
gospodarowania środkami publicznymi i postępowania, co może skutkować przetwarzaniem tych
danych poza ww. obszarem, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.
10) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu
w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
11) Posiada Pani/Pan:
?
?
?
?
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** - zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
12) Nie przysługuje Pani/Panu:
?
?
?
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
13) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Proboszczem,
telefonicznie: 730 530 100 oraz pod adresem e-mail: parafiawiele@gmail.com.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby
występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania.
*
** Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.