mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Plan ratunkowy dotyczący murów i ogrodzenia Sanktuarium |
Data zamieszczenia: | 2024-08-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja Sanktuarium Kalwaryjskie w Wielu ul. Derdowskiego 1 83-441 Wiele powiat: kościerski Tel. 730 530 100 parafiawiele@gmail.com |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Wiele |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 730 530 100 |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Plan ratunkowy dotyczący murów i ogrodzenia Sanktuarium Maryjnego w Wielu" CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45453000-7, 45212361-4, 45453100, 92522000 Otwarcie ofert: 4. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.09.2024 r. o godz. 10:05. Składanie ofert: 2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Derdowskiego 1 w Wielu (83-441) do dnia 30.09.2024 r. do godz. 10:00 i zaadresować zgodnie z opisem jak w pkt. 1. Miejsce i termin realizacji: Terminy realizacji: - obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, w terminie do 30 listopada 2025 r. Wymagania: Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Gmina Karsin udzieliła dotację celową na realizację przedmiotowego zadania na podstawie Uchwały Nr XXXIX/344/23 Rady Gminy Karsin z dnia 26 października 2023 r. Zamawiający dołącza do zapytania ofertowego następujące dokumenty: 1) Opis przedmiotu zamówienia, 2) Projektowane postanowienia umowy, 3) Dokumentację projektową, 4) Wzór tablicy, 5) Formularz ofertowy, który należy wypełnić i podpisać, 6) Wykaz osób, który należy wypełnić i podpisać, 7) Wykaz robót, który należy wypełnić i podpisać, Uwaga. Do oferty należy dołączyć: - uprawnienia i aktualne zaświadczenie z PIIB dla kierownika budowy (kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania pracami konserwatorskimi). - referencje lub inny dokument potwierdzający wykonywanie w przeciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych/konserwatorskich na budynku lub obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków o wartości tych robót nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł brutto. Nie dopuszcza się przedstawienia doświadczenia od innych podmiotów w celu spełnienia niniejszego warunku, - ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: 2 500.000,00 zł, - potwierdzenie przez Proboszcza Parafii w Wielu przeprowadzenia oględzin przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji: ? Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na wykonane prace remontowe Informacje dotyczące procedury składania ofert: 1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego. Koperta powinna posiadać nazwę i dokładny adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona: Oferta: ,,Plan ratunkowy dotyczący murów i ogrodzenia Sanktuarium Maryjnego w Wielu " Nie otwierać przed 30.09.2024 r. godz. 10:05 3. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną, zgodnie z KRS lub CEIDG, albo przez inną, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 5. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie kierował się kryterium: Cena brutto - 100%. Informacje dotyczące postępowania: 1. Zamawiający zastrzega sobie, że na każdym etapie postępowania może je unieważnić bez podania przyczyny. Uwagi: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych udostępnionych w celu związanym z zapytaniem ofertowym prowadzonym przez Parafię Rzymskokatolicką p.w. św. Mikołaja Sanktuarium Kalwaryjskie w Wielu. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. UE L 119, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja Sanktuarium Kalwaryjskie w Wielu, w imieniu której działa Proboszcz. Kontakt: ul. Derdowskiego 1, 83-441 Wiele, tel. 730 530 100, e-mail: parafiawiele@gmail.com 2) Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania oraz zawarcia umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 3) Przetwarzane przez Zamawiającego dane osobowe obejmują w szczególności: imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, nr CEIDG, nr KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu. 4) Obowiązek udostępnienia przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach. Brak udostępnienia ww. danych osobowych będzie skutkować odrzuceniem oferty lub wykluczeniem Wykonawcy (Oferenta) z udziału w przedmiotowym postępowaniu. 5) Przetwarzane przez Zamawiającego dane osobowe mogą być pozyskiwane od Wykonawców, których dane dotyczą lub od innych podmiotów, na których zasoby powołują się Wykonawcy. 6) Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych (z uwzględnieniem art. 86 RODO) mogą być: a) b) c) upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 74, art. 253 i art. 260 Ustawy Pzp - ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp - przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, - przez cały czas trwania umowy (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata), a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania. 8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 9) Administrator danych nie zamierza przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej Pani/Pana danych osobowych, ale należy uwzględnić jawność gospodarowania środkami publicznymi i postępowania, co może skutkować przetwarzaniem tych danych poza ww. obszarem, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp. 10) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 11) Posiada Pani/Pan: ? ? ? ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** - zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 12) Nie przysługuje Pani/Panu: ? ? ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 13) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Proboszczem, telefonicznie: 730 530 100 oraz pod adresem e-mail: parafiawiele@gmail.com. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania. * ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
© eurobudowa.pl 2004-2025