kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-09-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Baranów Sandomierski ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1 39-450 Baranów Sandomierski powiat: tarnobrzeski Tel. (15) 811 85 81, Fax: (15)811 85 82 zp@baranowsandomierski.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Baranów Sandomierski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (15) 811 85 81, |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Modernizacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Baranów Sandomierski", w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta - Rozświetlamy Polskę". II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Modernizacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Baranów Sandomierski", w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta - Rozświetlamy Polskę". W ramach którego zostaną m.in. zaprojektowane dokumentacje projektowe, a następnie wymienione oprawy oświetleniowe na nowe typu LED, zostaną przebudowane linie energetyczne zasilające oświetlenie, wyniesione i przebudowane szafy oświetleniowe ze stacji trafo. Szczegółowy opis nadzorowanego zadania znajduje się w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację zadania, udostępnionym na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3979f75-59b2-411a-9f36-f19adfd6a26c 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: dokumentów takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów, itp. przed wbudowaniem. Termin akceptacji lub odrzucenia przedstawionych dokumentów potwierdzających proponowane materiały wynosi do 3 dni. 11) Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym, i sporządzeniu z tych ustaleń stosownych notatek, protokołów itp. 12) Uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, PGE Dystrybucja S.A i inne organy lub podmioty uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli, 13) Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu ,,protokołów konieczności/uzgodnień" dla prac dodatkowych oraz prac zamiennych. 14) W przypadku wystąpienia prac dodatkowych oraz prac zamiennych - pełnienie nadzoru nad tymi robotami. 15) Potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, sprawdzenie niezbędnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej. 16)Przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania przez Zamawiającego, w tym w szczególności potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, w tym ostatecznego odbioru, 17)Sprawowanie kontroli nad dokumentami rozliczeniowymi przedstawianymi przez wykonawcę realizującego proces budowlany pod względem merytorycznym, 18)Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia, 19)W przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór Wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru, 20)Uczestniczenie w okresie trwania gwarancji i rękojmi w przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zmawiającego, potwierdzanie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji. 21) Sporządzanie rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji. 22) Przygotowanie informacji do sporządzania dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT. 23) Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (tj. Dz.U. Z 2019, poz. 869 ze zm.), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy. Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2024 r. o godz. 10.30. Składanie ofert: VII. Miejsce i termin składania/otwarcia ofert 1. Ofertę należy składać osobiście lub wysyłać za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adres: zp@baranowsandomierski.pl w terminie do 30.09.2024 r. do godz. 1000. Wymagania: Czas pracy Urzędu: pn. - pt. w godz. 7 30 - 15 30 2. Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Dziewiąta - Rozświetlamy Polskę". III. Warunki udziału w postępowaniu 1. Oferent zobowiązany jest wykazać, iż posiada w pełnym zakresie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r. poz. 725, ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z 5) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 6) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie papierowej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 7. Jeśli treść oferty nie będzie odpowiadać wymogom określonym w ust. 2, 3 i 4 oferta podlega odrzuceniu. 8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. 5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert. 8. Oferenci zostaną pisemnie zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty. VIII. Kryteria oceny ofert 1. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Lp. Kryteria oceny Waga kryterium 1 Cena 1,0 |
© eurobudowa.pl 2004-2025